Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
Керівник проєктів та програм Відділу супроводження кредитних систем та систем дистанційного банківського обслуговування Управління інформаційних та банківських технологій АТ "Форвард Банк" <p><strong>Основ</strong><strong>ні</strong><strong> обов’язки:</strong></p>
<ul><li>Підготовка, погодження та затвердження функціональних вимог по новим та існуючим процесам, реєстрація задач розробнику ПЗ (система управління версіями IBM Rational ClearCase, а також система управління змінами IBM Rational ClearQuest);</li></ul><ul><li>Проведення тестування ПЗ Банку для перевірки на відповідність проєкту;</li></ul><ul><li>Проведення для замовника демонстрації виконаних доопрацювань ПЗ Банку;</li></ul><ul><li>Підготовка, погодження, підписання внутрішніх актів тестування в частині доопрацювань ПЗ Банку виконаних розробниками/вендорами;</li></ul><ul><li>Адміністрування продуктової лінійки Банку (кредитні/дебетні картки, POS/PIL кредити) на стороні клієнтської фронт-системи Банку (Credit, Siebel CRM);</li></ul><ul><li>Налаштування/внесення змін у тарифи по картковим продуктам на стороні клієнтської фронт-системи Банку (Credit, Siebel CRM);</li></ul><ul><li>Адміністрування користувачів, системних налаштувань, довідників на стороні клієнтської фронт-системи Банку (Siebel CRM);</li></ul><ul><li>Взаємодія з іншими підрозділами Банку щодо внесення змін до продуктової лінійки;</li></ul><ul><li>Збір інформації про проблеми та помилки, що виникають у роботі карткових/кредитних продуктів и технологій, що знаходяться в компетенции відділу, проведення аналізу причин виникнення помилок та їх усунення;</li></ul><ul><li>Аналіз та вирішення задач/інцидентів в системі управління запитів користувачів (Mantis, Redmine, JIRA, Oracle Database, Sybase Database);</li></ul><ul><li>Пошук та тестування можливих обхідних рішень для забезпечення функціонування системи/технології, до усунення помилки;</li></ul><ul><li>Тестування отриманих рішень, підготовка заключень про можливість використання даних рішень на продуктивному середовищі;</li></ul><ul><li>Участь у міграції існуючих систем Банку на нові платформи (Siebel CRM).</li></ul><p><strong>Резул</strong><strong>ьтати</strong><strong> р</strong><strong>о</strong><strong>бот</strong><strong>и</strong><strong>:</strong></p>
<ul><li>Оптимізація технології взаємодії Банку з Податковою Адміністрацією України при відкритті карткових рахунків у фронт-системі Банку;</li></ul><ul><li>Впровадження технології реєстрації клієнтів у фронт-системі Банку за допомогою ID-карти;</li></ul><ul><li>Проєкт міграції Довідкого-інформаційного Центру Банку на нову платформу обслуговування та підтримки кліентів (Siebel CRM);</li></ul><ul><li>Активна участь в проєкті міграції фронт-системи Банку на нову платформу (Siebel CRM).</li></ul>
Старший фахівець Відділу роздрібних продуктів (дебетних карткових продуктів) Управління роздрібних продуктів та перехресних продажів ПАТ "Альфа Банк" <p><strong>Основн</strong><strong>і</strong><strong> обов’язки:</strong></p>
<ul><li>Внесення змін в Стандарти Банку в частині дебетних карткових продуктів;</li></ul><ul><li>Актуалізація лінійки дебетних карткових продуктів;</li></ul><ul><li>Взаємодія з підрозділами Банку на етапі впровадження нових карткових продуктів;</li></ul><ul><li>Моніторинг ринку дебетних карт;</li></ul><ul><li>Підтримка підрозділів Банку з питань, пов’язаних з функціонуванням дебетних карткових продуктів, в т.ч. взаємодія з МПС;</li></ul><ul><li>Тестування лінійки нових продуктів на етапі заведення у фронт-систему Банку (JIRA, C-Front).</li></ul><p><strong>Результат</strong><strong>и</strong><strong> р</strong><strong>о</strong><strong>бот</strong><strong>и</strong><strong>:</strong></p>
<ul><li>Участь у запуску нового продукту на ринку пластикових карт з програмою лояльності MAXI.</li></ul>
Старший спеціаліст відділу методології продажів Департаменту роздрібних продажів ПАТ "Альфа-Банк" <p><strong>Основн</strong><strong>і</strong><strong> обов’язки:</strong></p>
<ul><li>Розробка та модернізація навчальних матеріалів по продуктам, послугам та програмам Банку в форматі презентацій, інструкцій, скриптів розмов;</li></ul><ul><li>Розробка та призначення дистанційних тестів, курсів по продуктам Банку (WebTutor);</li></ul><ul><li>Інформаційна підтримка регіональних тренерів и співробітників мережі;</li></ul><ul><li>Контроль знань регіональних тренерів/співробітників мережі (тел. опитування, дистанційне тестування та призначення курсів (WebTutor));</li></ul><ul><li>Участь в проєктних групах та взаємодія з розробниками продуктів, послуг Банку;</li></ul><ul><li>Супровід електронного навчання та тестування (контроль проходження навчання, робота з керівниками в регіонах для забезпечення проходження курсів/тестування співробітників).</li></ul>
Спеціаліст по Операційно-касовій роботі ПАТ "Альфа-Банк" <p><strong>Основн</strong><strong>і</strong><strong> обов’язки:</strong></p>
<ul><li>Відкриття/закриття/обслуговування карткових/кредитних/поточних/депозитних рахунків.</li></ul>
Економіст 1 категорії ПАТ "Райффайзен Банк Аваль" <p><strong>Основн</strong><strong>і</strong><strong> обов’язки:</strong></p>
<ul><li>Надання кліентам Банку послуг по всьому комплексу банківських продуктів;</li></ul>