Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Помічник керівника, начальник служби діловодства (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 17 рок. 0 міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • Радник Генерального директора з питань організації документообігу та контролю за виконавчою дисципліною, заступник начальника Управління справами адміністрації - начальник секретаріату ДП "Завод 410 ЦА"

    Радник Генерального директора з питань організації документообігу та контролю за виконавчою дисципліною

    1. Планування робочого дня Генерального директора підприємства (зустрічі, телефонні дзвінки, прийом відвідувачів тощо);
    2. Технічне забезпечення діяльності Генерального директора підприємства (замовлення транспорту, організація зустрічей, переговорів тощо);
    3. Підтримка зв'язку з уповноваженим органом управління, іншими підприємствами, установами організаціями та державними органами.
    4. За дорученням Генерального директора узгодження або вирішення окремих питань з керівниками та працівниками структурних підрозділів, контроль виконання ними окремих доручень, наказів і розпоряджень керівника підприємства, а також отримання від них необхідної інформації та матеріалів.
    5. Збір та отримання з різних зовнішніх джерел матеріалів та інформації, необхідних керівнику підприємства, їх аналіз, підготовка доповіді про результати проведеного аналізу.
    6. Вивчення кореспонденції, що надійшла на ім'я Генерального директора, її реєстрація та ідготовка проектів резолюцій з визначенням переліку виконавців.
    7. Прийом на підпис керівнику підприємства документів та особистих заяв, в т.ч. договорів, перевірка правильності їх оформлення.
    8. Запис та організація прийому відвідувачів та проведення нарад керівником підприємства.
    9. Виконання інших особливо важливих завдань в інтересах підприємства, відповідно до доручень керівника.

    10. Можливість бути на зв’язку 24/7.


    Заступник начальника Управління справами адміністрації - начальник секретаріату:

    1. Загальне керівництво діяльністю секретаріату, персональна відповідальність за виконання покладених на підрозділ завдань.

    2. Розроблення структури та штатного розпису секретаріату.

    3. Інформаційна підтримка управлінської діяльності підприємства;

    4. Збір, систематизація, облік і аналіз інформації (у т. ч. документованої);

    5. Інформаційний обмін між секретаріатом та іншими структурними підрозділами підприємства;

    6. Здійснення контролю за виконанням управлінських рішень посадовими особами та структурними підрозділами підприємства.

    7. Інформаційний обмін з органами державної влади, місцевого самоврядування, підприємствами та громадськими організаціями.

    8. Організація управління підрозділом в оперативному режимі, що передбачає скорочення звичних термінів виконання завдань.

    Забезпечення:

    9. Приймання, реєстрацію та передачу (відправку) за призначенням вхідної (вихідної) кореспонденції, у тому числі кореспонденції, яка надходить за допомогою програмних засобів, кореспонденції, яка містить конфіденційну інформацію, що є власністю держави та з грифом «Для службового користування (ДСК)», а також внутрішню документацію підприємства.

    10. Маркування, пакування і відправлення вихідної кореспонденції.

    11. Роботи з документами в системі електронного документообігу.

    12. Облік, зберігання, виконання документів ДСК.

    13. Реєстрації наказів, розпоряджень, доручень керівника, своєчасне доведення їх до структурних підрозділів підприємства.

    14. Роботип з організації та ведення архівної справи на підприємстві, згідно керівних матеріалів Державної архівної служби України та інших керівних та нормативних документів, які регламентують діяльність архіву підприємства.

    15. Приймання, реєстрація, систематизація, зберігання і використання документальних матеріалів, що надходять до архіву.

  • Головний юрисконсульт Департаменту юридичного забезпечення Міністерство енергетики та вугільної промисловості України

    Правовий супровід діяльності міністерства, розгляд та підготовка проектів договорів (контрактів) в .т.ч. ЗЕД договорів (контрактів), законодавчих та нормативно-правових актів, підготовка юридичних висновків, листування з держ.органами, в т.ч. Міністерством юстиції, Гепрокуратурою, Кабінетом Міністрів, Державною регуляторною службою та ін., Розгляд і підготовка відповідей на депутатські запити, консультування підприємств і співробітників міністерства з питань діючого законодавства, виконання інших доручень Міністра та керівника Департаменту. Відмінне знання діловодства, досвід роботи з відповідними базами.

    Нагороджена Почесною грамотою Міненерговугілля, присвоєно 8 ранг державного службовця.


  • Інженер галузевого відділу інформаційних технологій та систем управління координації НДтаДКР НДІ "УкрНДІпроект"

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: