Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Бухгалтер, Финансовый аналитик (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи: удаленная работа
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p>Бухгалтер, фінансовий аналітик, керівник проектів автоматизації обліку.</p><p>Повна зайнятість, неповна зайнятість, дистанційна робота.</p><p><br></p><p>Досвід роботи:<br></p><p><br></p><p>Місто:Нова Каховка</p><p><br></p><p>Досвід роботи: </p><p><br></p><p>Керівник проекту автоматизації обліку автотранспортних перевезень.</p><p>Працювала з 09.2017 по 12.2019 (2 роки 3 місяці).<br>ТОВ"Евро-Комерс", м.Червоноград (Харчове виробництво та автоперевезення).</p><p>Вивчення бізнес-процесів, що діють на підприємстві та потреб в їх змінах, розробка технічного завдання на допрацювання стандартної облікової бази 1С 8"Управління виробничим підприємством" для програмістів, тестування розроблених документів та звітів, навчання персоналу. Досягнення -успішне впровадження проекту з метою збільшення ефективності автотранспортних перевезень.</p><p><br></p><p>Бухгалтер ( ФОП та ТОВ на єдиному податку).</p><p>Працюю з 06.2017 по нині (2 роки 7 місяців).<br>Надання послуг та роздрібна торгівля.</p><p>Ведення обліку : ТОВ на 3 групі единого податку;ФОП на 2групі единого податку . Ведення первиних документів, проведення платежів, внесення даних в 1С, формування звітності та сдача через Електроний кабінет.</p><p><br></p><p>Керівник проекту автоматизації обліку пікарні</p><p>Працювала з 11.2016 по 05.2017 (6 місяців).<br>Приватний підприємець, Новая Каховка (Виробництво хлібобулочних виробів).</p><p>Вивчення бізнес- процесів на виробництві та потреб і їх змінах. Розробка технічного завдання програмісту на допрцювання стандартної бази1С "Управління невеликою фірмою на Україні". Розробка калькуляцій. Навчання персоналу. Успішне впровадження проекту з метою збільшення обсягу виробництва та його ефективного керівництва з метою збільшення прибутку</p><p><br></p><p>Фінансовий директор.</p><p>Працювала з 09.2006 по 08.2016 (10 років).<br>ДП"Таврія" ПАТ ДМК "Таврія", Нова Каховка (Сільське господарство)</p><p>Впровадження бухгалтерського і управлінського обліку підприємства по корпоративним стандартам. Розробка системи бюджетування. Успішне впровадження проектів постановки управлінського обліку та бюджетування.Постійна робота з ІТ відділом по постановці системних задач та впровадження їх в роботу з метою збільшення прибутку підприємства.Контроль бухгалтерського обліку та розробка механізмів мінімізації податків.Керівництво фінансовоекономічною службою в складі 14 працівників.</p><p><br></p><p>Головний бухгалтер.</p><p>Працювала з 09.1999 по 08.2006 (6 років 11 місяців).<br>ДП"Таврія" ПАТ ДМК "Таврія", Нова Каховка (Сільське господарство).Ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства. Керівництво бухгалтерською службою підприємства.</p><p><br></p><p>Освіта:</p><p>Вища - Одеський інститут харчової промисловості ім. Ломоносова</p><p>економічний факультет, Одеса<br>Вища, з 09.1979 по 06.1984 (4 роки 9 місяців)</p><p>Диплом з відзнакою.</p><p><br></p><p>Додаткова освіта:</p><ul><li>Херсонський ОУЦ Мінистерства Статистики- бухгалтер виробничого підприємства (1992,1рік);</li><li>Дніпропетровский ЦППП-курс"Фінансовый менеджемент підприємств" (2005,2 місяця)</li><li>ТОВ "Інталев-Украина"-курс"Бюджетное управление.Постановка и автоматизация" (2006рік, 1 місяць);</li><li>Школа бухгалтерії Анастасії Волевач- курс"Ведение бухгалтерии физического лица предпринимателя" (2019,2 місяця).</li></ul><p><br></p><p>Професійні та інші навички</p><ul><li>Навички роботи з комп’ютером.<br>Впевнений користувач пакету Microsoft Oficce (Word, Exel,Power Point), программ платіжних систем банків України, електроної звітності, правових систем та програм. Володіння знанями по роботі програм автоматизації обліку в 1С 8.</li><li>Лідерські навички. Вміння переконувати, мотивувати підлеглих.</li><li>Здатність до постійного саморозвитку та навчання.</li><li>Уміння правільно організувати свій час та час підлеглих.</li><li>Аналітичний та послідовний підхід в рішенні виробничих задач.</li></ul><p><br></p><p>Знання мов<br></p><ul><li>Українська ? вільно;</li><li>Російська ? вільно;</li><li>Англійська ? початковий;</li><li>Польська ? середній.</li></ul><p><br></p><p>Рекомендації</p><ul><li>Белянкина О.В.<br>Фінансовий директор, ТОВ"Евро-Комерс", 097-73-48-746, olgabelay73@gmail.com</li><li>Феодосов О.А.<br>Директор ДП "Таврия",1999-2016гг, ДП"Таврия" ПАО ДМК "Таврия", 099-270-78-97, aleksandr.feodosov@bayaderagroup.com</li><li>Девлад Юлия<br>Фінансовый директор, ПАО ДМК "Таврия", 095-287-02-04, omat@ua.fm</li><li>Кузнецова Елена<br>Фінансовый директор, ПАО ДМК "Таврия", 098-005-26-02, olena.kuznietsova@ksd.ua</li></ul><p><br></p><p>Додаткова інформація:</p><p>Організована. В роботі зоорентована на кінцевий результат, послідовно та методично працюю заради досягнення поставленої мети.Творчий,раціоналізаторський та дінамічний підхід до праці .Маю високу сумлінність і чесність. Поважаю керівництво. Завжди встановлюю доброзичливі ділові стосунки з колегами .</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: