Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Менеджер з продажу нерухомості (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 4 рок. 8 міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: мужской

Досвід роботи

  • Менеджер з продажу нерухомості ЖК «Резиденція», ЖК «Рів'єра»

    Функціонал менеджера відділу продажу новобудови:

    - прийом вхідних дзвінків та консультації за телефоном

    - консультація існуючої бази клієнтів

    - підбір нерухомості: квартира, нежитлове приміщення (гараж, комора), комерційне приміщення

    - підбір нерухомості за договором переуступки

    - консультація клієнтів в офісі і безпосередньо показ об'єктів нерухомості

    - налагодження контактів з керівництвом будівництва та бек-офісом

    - робота з оптовими покупцями і VIP-клієнтами, з існуючими клієнтами, з проблемними клієнтами

    - формування повного пакету документів для проведення угод

    - проведення угод (договір застави, договір ЖБК, договір переуступки)

    - контроль оплат, каси відділу продажів

    - навчання, атестація, адаптація новачків

  • Менеджер з продажу нерухомості ЖК «Європейський квартал», ЖК «Клубний дім»

    Функціонал менеджера відділу продажу новобудови:

    - прийом вхідних дзвінків та консультації за телефоном

    - консультація існуючої бази клієнтів

    - підбір нерухомості: квартира, нежитлове приміщення (гараж, комора), комерційне приміщення

    - підбір нерухомості за договором переуступки

    - консультація клієнтів в офісі і безпосередньо показ об'єктів нерухомості

    - налагодження контактів з керівництвом будівництва та бек-офісом

    - робота з оптовими покупцями і VIP-клієнтами, з існуючими клієнтами, з проблемними клієнтами

    - формування повного пакету документів для проведення угод

    - проведення угод (договір застави, договір ЖБК, договір переуступки)

    - контроль оплат, каси відділу продажів

    - навчання, атестація, адаптація новачків

    - досвід відряджень в інші міста, для навчання та адаптації новачків

  • Контролер-касир операційного сектору АТ «Ощадбанк»

    Обов'язки:

    - прийом комунальних платежів від населення

    - видача пенсій

    - видача готівкових коштів, за рахунками клієнтів банку

    - відкриття карткових рахунків

    - навчання, атестація, адаптація новачків

    - робота hall-менеджера.

  • Менеджер з продажу ТОВ «Медіатрейд»

    Функціонал оператор Call-centre:

    - проведення телефонних переговорів з існуючою і холодною базою клієнтів

    - оформлення замовлень

    - контроль виконання замовлень

    У Відсутність супервайзера ісполеніе обов'язків, супервайзера:

    - контроль роботи операторів

    - підтримка операторів

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: