Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
<strong>П</strong><strong>ідобід Зоя Миколаївна</strong><strong>.</strong></p>
<p><strong>Бажана посада: Головний бухгалтер/фінансовий директор</strong></p>
<p><strong>Дата народження: 22 жовтня 1981р., вік: 42роки.<br />
Сімейний стан: цивільний шлюб, маю доньку - 22роки</strong><br /><strong>Адреса: Київська область</strong></p>
<p>(планування переїзду по месцю роботи)<br />
Телефон: (095) 731-34-94</p>
<p>E-mail: 0676880516@ukr.net.</p>
<p><strong>Освіта</strong><strong>:</strong> Вища.</p>
<p>Київська академия міжнародної економіки та межнародних відносин (Київ, Украина).</p>
<p>Економіст, викладач економіки, факультет: экономіка підприємства.</p>
<p><strong>Життєва активність та бажання працювати на результат..</strong></p>
<p><strong>Навички роботи з компьютером:</strong><br />
Впевнений користувач: MS Office (Word, Exсel, PowerPoint, Access, Outlook). Навички роботи з интернет браузерами (Internet Explorer, Opera, MozillaFirefox, Google). Електронною поштою (Outlook Express, gmail.com, mail.ru, ukr.net, та багато інших). Електронна здача звітності (M.E.Dok, електронний кабінет. Бест Звiт Плюс, Арт-Звіт, Соната, Free zvit). Системи: «Предприятие1С» УПП и УТП, версии 7.7, 8.2, 8.3, «Казна», Барс». Електронний документообіг: Вчасно, M.E.Dok, FlyDoc, One Syns, та інші. Клієнт-Банк ( всіх банків)</p>
<p><strong>Професійні навички:</strong></p>
<p>Одночасне ведення бухгалтерського та податкового обліку кількох підприємств.</p>
<p>Успішний досвід проходження перевірок із боку податкових органів, фінансової інспекції та інших контролюючих органів.</p>
<p>Навички керівництва колективом.</p>
<p>Постійне вивчення та застосування у роботі нових законодавчих актів, інструкцій, поправок.</p>
<p>Домагаюся поставленої мети, швидко навчаюся.</p>
<p>Комунікабельна, цілеспрямована, пунктуальна, маю навички врегулювання конфліктних ситуацій, чесна, охайна, терпляча. Ефективно планую свій час, є відчуття такту.</p>
<p>Відмінний адміністратор та переговорник (адже немає ситуацій, які не мають рішень)</p>
<p><strong>Досвід роботи:</strong></p>
<p><strong>04.2023р по 10.2023р – </strong>Приватне орендне сільськогосподарське підприємство «Геворг» - <strong>головний бухгалтер.</strong></p>
<p>Одночасно ведення бухгалтерського та податкового обліку кількох юридичних та фізичних осіб:</p>
<p>1 ТОВ – оренда нежитлових приміщень, 1 ФГ – с/г виробництво, 1 ФОП – с/г виробництво, 1 ФОП - автоперевезення, 1 ФОП – надання косультативних послуг, 3 ФОП – магазин-кафе, 1 ФОП – ресторан-готель.</p>
<p>Підпорядкування: Власнику.<br />
В підпорядкуванні: 1 бухгалтер, 1 юрист, 2 завідувач складом..<br />
Обов'язки:</p>
<p>• повне ведення бухгалтерського та податкового обліку організації (1С УПП версія 8.2);</p>
<p>• управління грошовими коштами та оборотним капіталом підприємства, банківських та касових операцій за основними та депозитними рахунками;</p>
<p>• контроль за розрахунком/виплати аванс/заробітна плата, формування звіту об’єднана ЄСВ, 1ДФ;</p>
<p>• податкове планування; розрахунок та перерахування податкових платежів, складання та здача податкової, бухгалтерської та статистичної звітності;</p>
<p>• контроль над нарахуванням та своєчасною виплатою коштів пайовикам, сплатою податків за пайовиків та землю;</p>
<p>• контроль за лімітом коштів на спеціальному рахунку з ПДВ, реєстрація ПН та РК, розблокування ПН. формування декларацій з ПДВ;</p>
<p>• контроль дебіторської/кредиторської заборгованості, звіряння з контрагентами;</p>
<p>• участь у перевірці та узгодженні договорів з контрагентами та пов'язаних з ними документами;</p>
<p>• контроль обліку ОЗ та ТМЦ;</p>
<p>• управління витратами та прибутком, розрахунок собівартості;</p>
<p>• фінансове прогнозування;</p>
<p>• податкове планування та облік.</p>
<p><strong>06.2022р по 03.2023р - </strong>Товариство з обмеженою відповідальністю «Слобода КО» (Ліцензіат НКРЕКУ у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення) - <strong>головний бухгалтер з функціями фінансового директора.</strong></p>
<p>Одночасно ведення бухгалтерського та податкового обліку кількох юридичних та фізичних осіб:</p>
<p><strong>1 ТОВ – оренда нежитлових приміщень, 4 ФОП – магазин-кафе, 2 ФОП – автоперевезення.</strong></p>
<p><strong>Спеціалізація основного підприємства:</strong></p>
<p>1. Теплопостачання (виготовлення пари з газу та нетрадиційних видів палива (пелети, тріска));</p>
<p>2. Ценралізоване водопостачання та водовідведення;</p>
<p>3. Цех із виготовлення безалкогольних напоїв; постачання води та кулерів для офісів;</p>
<p>4. Цех із виготовлення вуглекислоти;</p>
<p>5. Цех сушіння барди (виготовлення мінеральних добрив);</p>
<p>6. Цех із виробництва дерев'яної тари;</p>
<p>7. Елеватор - прийом, сушіння, чищення, обробка та зберігання с/г культур свого виробництва (900га) та надання послуг іншим організаціям;</p>
<p>8. Надання послуг перевезення (с/г культур, вуглекислоти, спирту, вод, концентрату вологої барди);</p>
<p>9. Мережа магазинів, кафе-бар.</p>
<p>Підпорядкування: Генеральному директору.<br />
В підпорядкуванні: 1 заступник , 3 бухгалтера, 1 касир, 1 юрист, ІТ отдел, 6 керівників підрозділів.<br />
Обов'язки:</p>
<p>• повне ведення бухгалтерського та податкового обліку організації (1С УПП версія 8.3);</p>
<p>• контроль за своєчасним складанням податкової та іншої звітності/оплата податків;</p>
<p>• управління грошовими коштами та оборотним капіталом у кількох банках підприємства, банківських та касових операцій за основними та валютними рахунками;</p>
<p>• контроль за лімітом коштів на спеціальному рахунку з ПДВ, експорт/імпорт;</p>
<p>• формування декларацій з ПДВ, податкової декларації на прибуток, декларації з акцизу, звіти щодо використання надр землі, викидів в атмосферу;</p>
<p>• оформлення та облік безвідсоткової фінансової допомоги, траншу валютних Договорів;</p>
<p>• контроль дебіторської/кредиторської заборгованості, звіряння з контрагентами;</p>
<p>• координація бюджетного планування та контроль помісячних лімітів;</p>
<p>• управління витратами та прибутком;</p>
<p>• супровід податкової та аудиторської перевірок;</p>
<p>• податкове планування та облік.</p>
<p><strong>07.2021р по 02.2022р – </strong>Товариство з обмеженою відповідальністю «Іванків Агро бізнес» - <strong>Начальник відділу бухгалтерського обліку та аудиту.</strong></p>
<p>Одночасно ведення бухгалтерського та податкового обліку кількох юридичних та фізичних осіб:</p>
<p><strong>4 ФОП – магазин-кафе, 1 ФОП – надання консультативних послуг, 1 ФОП – закупка-продаж с/г продукції. 2 ТОВ – вирощування с/г продукції, 1 ТОВ – автоперевезення, 1 ТОВ – закупка-продаж с/г продукції. </strong></p>
<p>Підпорядкування: Генеральному та фінансовому директору.<br />
В підпорядкуванні: 3 бухгалтера, 1 казначей, 1 юрист, 1 відділ кадрів.<br />
Обов'язки:</p>
<p>• повне ведення бухгалтерського та податкового обліку організації (1С УПП версія 8.3);</p>
<p>• контроль банківських операцій у системі клієнт-банк;</p>
<p>• надання оперативної інформації щодо залишків, управління грошовими коштами та оборотним капіталом у кількох банках підприємства, банківських та касових операцій за основними рахунками, валютними, депозитними. відстеження парафій на розрахункових рахунках;</p>
<p>• контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);</p>
<p>• податкове планування; розрахунок та перерахування податкових платежів, складання та здача податкової та бухгалтерської звітності;</p>
<p>• контроль над нарахуванням та своєчасною виплатою коштів пайовикам, сплатою податків;</p>
<p>• налагодження документообігу з філією та відокремленими підрозділами;</p>
<p>• реєстрація ПН, формування декларацій з ПДВ, податкової декларації на прибуток;</p>
<p>• оформлення та облік безвідсоткової фінансової допомоги, траншу;</p>
<p>• управління витратами та прибутком;</p>
<p>• взаємодія із податковими органами, позабюджетними фондами;</p>
<p>• участь у перевірці та узгодженні договорів з контрагентами та пов'язаних з ними документами;</p>
<p>• контроль обліку ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування та розрахунок заробітної плати;</p>
<p>• підготовка регулярної звітності за ключовими показниками роботи;</p>
<p>• супровід податкової та аудиторської перевірок;</p>
<p>• податкове планування та облік.</p>
<p><strong>11.2020р по 06.2021р - </strong>Приватне сільськогосподарське підприємство «УКРАЇНА» (підрозділ ТОВ «ЭРІДОН») - <strong>головний бухгалтер.</strong></p>
<p>( Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю «ОБРІЙ» - <strong>головний бухгалтер за зовнішнім сумісництвом</strong>)</p>
<p>Спеціалізація підприємства:</p>
<p>1. Молочно-товарний комплекс (понад півтори тисячі голів) – імпорт нетелів з Данії (200-300 голів за одну партію), імпорт роботизованої системи за доглядом великої рогатої худоби;</p>
<p>2. Ферма – вирощування, забій та продаж свиней, овець та ВРХ після вибракування;</p>
<p>3. Насіннєвий завод - вирощування гібридних культур через сертифікацію Німеччини/роялті;</p>
<p>4. Сільське господарство, понад 5000га – обробка ґрунту; посів, прибирання та реалізація с/г культур (опт, роздріб, експорт), так же заготівля своїх кормів для МТК (силос, сінаж);</p>
<p>2. Послуги обробки ґрунту від перших позицій до збирання врожаю (ПСП «УКРАЇНА на СТОВ «ОБРІЙ»);</p>
<p>3. Елеватор - прийом, сушіння, чищення, обробка та зберігання с/г культур, заготівля комбікормів для МТК;</p>
<p>4. Готель, пекарня та мережа магазинів.</p>
<p>Підпорядкування: Генеральному и фінансовому директору компанії ЕРІДОН, керуючому директору підрозділу.<br />
В підпорядкуванні: 1 заступник , 1 старший бухгалтер, 2 бухгалтера по розрахункам з контрагентами, 1 бухгалтер ОЗ, 1 бухгалтер ТМЦ, 1 касир, 3 обліковця, 1 юрист (договора), 1 юрист-земельник, 1 відділ кадрів, 1 секретар.<br />
Обов'язки:</p>
<p>• повне ведення бухгалтерського та податкового обліку організації (1С УПП версія 8.3);</p>
<p>• своєчасне складання податкової, статистичної та іншої звітності;</p>
<p>• управління грошовими коштами та оборотним капіталом у кількох банках підприємства, банківських та касових операцій за основними рахунками, валютними, депозитними;</p>
<p>• контроль за лімітом коштів на спеціальному рахунку з ПДВ, експорт/імпорт;</p>
<p>• контроль за оформленням первинної документації: МТК, ферми, насіннєвого заводу, елеватора, готелю, пекарні, магазинів;</p>
<p>• контроль над нарахуванням та своєчасною виплатою коштів пайовикам, сплатою податків;</p>
<p>• контроль за кількістю вирощених гібридних культур, їх продажем, правильність оформлення документації, грошова компенсація за торговельну марку/Роялті (Німеччина);</p>
<p>• формування декларацій з ПДВ, податкової декларації на прибуток, звіти щодо використання надра землі, викидів в атмосферу;</p>
<p>• оформлення та облік безвідсоткової фінансової допомоги, траншу та лізингу;</p>
<p>контроль дебіторської/кредиторської заборгованості, звіряння з контрагентами;</p>
<p>• координація бюджетного планування та контроль помісячних лімітів;</p>
<p>• управління витратами та прибутком;</p>
<p>• супровід податкової та аудиторської перевірок;</p>
<p>• фінансове прогнозування;</p>
<p>• податкове планування та облік.</p>
<p><strong>01.2018р по 04.2020р – </strong>Товариство з обмеженою відповідальністю «Агро ІБК» (підрозділ ТОВ «Грано холдинг») - <strong>головний бухгалтер.</strong></p>
<p>Одночасно ведення бухгалтерського та податкового обліку кількох юридичних та фізичних осіб:</p>
<p>4 ФОП – магазин-кафе, 2 ТОВ – с/г виробництво, 1 ПП – с/г виробництво.</p>
<p>Підпорядкування: Генеральному та фінансовому директору холдинга.<br />
В підпорядкуванні: 1економист, 1 аудитор, 1 обліковець, 1 юрист, 2 юриста-земельника, 1 відділ кадрів.<br />
Обов'язки:</p>
<p>• повне ведення бухгалтерського та управлінського обліку організації (1С УТП версія 8.3);</p>
<p>• своєчасне складання податкової та іншої звітності;</p>
<p>• співробітництво з іноземними фірмами (складання та підписання контрактів (інвойс), продаж валюти у клієнт-банку);</p>
<p>• контроль за оформленням первинної документації, обробка звітів паливозаправного модуля для обслуговування с/г техніки підприємства;</p>
<p>• складання накладних, актів виконаних робіт;</p>
<p>• формування декларацій з ПДВ: реєстрація податкових накладних та коригування (відшкодування ПДВ), земельний податок;</p>
<p>• контроль за лімітом коштів на спеціальному рахунку з ПДВ;</p>
<p>• оформлення та облік безвідсоткової фінансової допомоги, траншу та лізингу;</p>
<p>• контроль дебіторської/кредиторської заборгованості, проведення звірок із контрагентами;</p>
<p>• координація бюджетного планування та контролю;</p>
<p>• управління грошима та оборотним капіталом;</p>
<p>• управління активами;</p>
<p>• управління витратами та прибутком;</p>
<p>• фінансове прогнозування;</p>
<p>• податкове планування та облік.</p>
<p><strong>02.2017р по 01.2018р</strong> – Товариство з обмеженою відповідальністю «Комплекс Агромарс» (підрозділ ТОВ «Гавриловські курчата») – <strong>старший бухгалтер.</strong></p>
<p>Спеціалізація підприємства: сільське господарство (обробка та посів полів, елеватор: сушіння, аналіз, зберігання с/г культур, екструдування сої)</p>
<p>Обов’язки:</p>
<p>• ведення бухгалтерського та податкового обліку (1С УТП версія 8.2) від первинної документації до подання звітності до податкової та інших контролюючих органів;</p>
<p>• розрахунок/виплата аванс/заробітна плата, формування звіту ЄСВ, форма 1ДФ;</p>
<p>• обробка даних для формування та подання звітності до податкової та відділ статистики;</p>
<p>• опрацювання первинної документації (банківські, касові операції, авансові звіти);</p>
<p>• операції із закриття дебіторської/кредиторської заборгованості, ведення бухгалтерських рахунків взаєморозрахунку з контрагентами);</p>
<p>контроль руху коштів, витрати організації;</p>
<p>• організація своєчасної та повної звітності на підприємстві з відповідністю чинного законодавства;</p>
<p>• взаємодія з контролюючими органами, супровід перевірок;</p>
<p>• участь у інвентаризаціях;</p>
<p>• організація роботи та управління відділом бухгалтерії (3 чол.);</p>
<p><strong>10.2015р по 09.2016р</strong> – Державне підприємство «Ржищівське лісове господарство» – <strong>бухгалтер по заработній платі.</strong></p>
<p>Спеціалізація підприємства: виробництво лісу від посадки лісових культур до отримання стиглих, придатних до вирубки. Виробництво великих деревних запасів.</p>
<p>Обов'язки:</p>
<p>• ведення бухгалтерського обліку організації (1С 7.7);</p>
<p>• кадровий облік (оформлення, звільнення, кадрові переміщення, укладання трудових договорів, посадових інструкцій, договорів матеріальної ответственности);</p>
<p>• своєчасність та розрахунок заробітної плати у повному обсязі, вислуги років, премій, лікарняних листів, відпускних, декретних та інших виплат працівникам (штат 160-200 чол., 5 підрозділів по Київській області);</p>
<p>• розрахунок податків, облік та ведення трудових книжок, персоніфікований облік, оформлення банківських карток;</p>
<p>• складання нарядів під час очищення на лісових рубках, маршрутних листів та ТТН на вивезення матеріалу;</p>
<p>• перевірка та аналіз табеля обліку робочого часу працівників;</p>
<p>• робота у системі «Клієнт-Банк» трьох банків.</p>
<p> <br /><strong>11.2009р по 08.2015р</strong> – Комунальний заклад Київської обласної ради «Ржищівський археолого-краєзнавчий музей» – <strong>головний бухгалтер/фінансовий директор планово-економічного підрозділу.</strong></p>
<p>Спеціалізація підприємства: розвиток та збереження мистецтва, культури. Масові заходи фуршетів та банкетів (художники, народні артисти, аматори).</p>
<p>Обов’язки:</p>
<p>• організація та постановка бухгалтерського обліку з початку діяльності підприємства;</p>
<p>• планування та складання бюджету, плану асигнування. контроль платежів згідно з кодами економічної класифікації витрат;</p>
<p>• розробка облікової політики підприємства;</p>
<p>• складання та затвердження кошторису, внесення змін до нього;</p>
<p>• складання та оформлення договорів різного спрямування та всю документацію, що до них додає;</p>
<p>•організації та проведення державних закупівель;</p>
<p>• складання фінансових звітів для керівництва;</p>
<p>•освіти та використання власних надходжень бюджетної установи;</p>
<p>•використання коштів, виділених на оплату транспортних послуг та утримання транспортних засобів;</p>
<p>• формування та складання фінансової, статистичної та податкової звітності;</p>
<p>• ведення бухгалтерського та податкового обліку компанії в повному обсязі;</p>
<p>• облік зарплати;</p>
<p>• облік ОЗ, матеріальних та нематеріальних активів;</p>
<p>• облік касових та банківських операцій із підзвітними особами;</p>
<p>•операцій на реєстраційних рахунках, відкритих в органах Державної казначейської служби та на рахунках в установах банків;</p>
<p>• облік надходження коштів, за всіма рахунками.</p>
<p>• організація роботи та управління відділом бухгалтерії (1 чол.)</p>
<p>2014 р. – Отримано грамоту від Київської обласної ради.</p>