Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Помічник керівника (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p>Мета - застосування наявних та освоєння нових знань й навичок з метою професійного кар’єрного росту.</p><p><b> </b></p><p><b>Освіта:</b></p><p>вересень 2003 р. – червень 2004 р. Київський професійний ліцей ювелірного мистецтва, спеціальність «Офіс-менеджер».</p><p>жовтень 2005 р. – квітень 2010 р., Міжрегіональна академія управління персоналом, факультет «Юриспруденція», спеціальність «Правознавство», диплом бакалавра (заочна форма навчання).</p><p>жовтень 2010 р. – жовтень 2012 р., Міжрегіональна академія управління персоналом, факультет «Юриспруденція», спеціальність «Правознавство», диплом спеціаліста (заочна форма навчання).</p><p><b><br></b></p><p><b>Досвід роботи:</b></p><p><b><br></b></p><p><b>Секретар директора</b></p><p>червень 2004 р. – квітень 2005 р., «Міжрегіональний професійно-технічний ліцей»</p><p><b>Функціональні обов’язки:</b></p><p>? прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків, прийом;</p><p>? прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;</p><p>? робота з документами;</p><p>? виконання особистих дорученнь керівника;</p><p>? контроль чистоти і порядку в офісі.</p><p><b><br></b></p><p><b>Офіс-менеджер, юрисконсульт</b></p><p>березень 2005 р. – листопад 2006 р., Державне підприємство «Центр інформаційних технологій» МОЗ України.</p><p><b>Функціональні обов’язки:</b></p><p>? прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;</p><p>? прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків, прийом</p><p>? підготовка документів і матеріалів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівнику, оформлення наказів, розпоряджень);</p><p>? складання договорів по шаблонах;</p><p>? ведення ділового листування.</p><p><b><br></b></p><p><b>Юрисконсульт</b></p><p>квітень 2007 р. – серпень 2015 р. Державний заклад післядипломної освіти «Центр підвищення кваліфікації керівних працівників та спеціалістів промисловості» (реорганізація державної установи шляхом приєднання до Інституту права та післядипломної освіти Міністерства юстиції України)</p><p><b><br></b></p><p><b>Провідний фахівець кадрового та юридичного забезпечення</b></p><p>листопад 2015 р. – теперешній час, Інститут права та післядипломної освіти Міністерства юстиції України</p><p><b>Функціональні обов’язки:</b></p><p>? юридичний супровід діяльності організації;</p><p>? претензійно-позовна робота, представлення та захист інтересів державної установи в судах загальної юрисдикції;</p><p>? договірна робота (розробка та затвердження типових форм договорів, правовий супровід договорів, ведення переговорів з контрагентами);</p><p>? реєстрація юридичних осіб, внесення змін до статутних документів;</p><p>? консультації персоналу з питань чинного законодавства;</p><p>? усні та письмові консультації клієнтів работодавця, загальноправова робота;</p><p>? підготовка документів з правових питань, які виникають в процесі діяльності.</p><p><b><br></b></p><p><b>Професійні навички:</b></p><p>? вміння працювати з базовими програмами: MS Word, MS, Windows, MS Office, Ліга-Закон, Internet. </p><p>? знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер); грамотна усна і письмова мова;</p><p>? знання основ діловодства та документообігу;</p><p>? уміння проведення зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;</p><p>? навички забезпечення життєдіяльності офісу;</p><p>? знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію;</p><p>? знання законодавства України;</p><p>? навички ведення договірної роботи;</p><p>? навички ведення правого забезпечення діяльності організації;</p><p>? навички ведення претензійно-позовної роботи;</p><p>? досвід комплексного юридичного супроводу діяльності організації;</p><p>? досвід представлення інтересів клієнтів в різних інстанціях;</p><p>? навички складання різних юридичних документів;</p><p>? досвід колективної роботи;</p><p>? досвід досудового вирішення конфліктів інтересів.</p><p><b><br></b></p><p><b>Особисті якості:</b> комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, цілеспрямованість, гарне почуття гумору, ввічливість, порядність, </p><p>наполегливість, вміння вести переговори, здатність до вирішення конфліктних ситуацій, психологічна та фізична стійкість</p><p><b>Додаткова інформація:</b></p><p>Сімейний стан: не одружена.</p><p>Діти: дочка, 7 років.</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: