Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Керівник відділу якості. (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><strong>Никифорова Людмила</strong></p>
    <p><strong>Керівник відділу якості/Менеджер з безпечності харчової продукції (</strong>провідний фахівець з безпечності харчових продуктів, провідний фахівець із сертифікації; керівник відділу з якості та безпечності, сертифікації харчових продуктів).</p>
    <p><strong>25 000 грн.</strong></p>
    <p>Вік 48 років (09.04.1973)</p>
    <p>Місто: Кременчук. </p>
    <p><br /></p>
    <p><strong>Ключова інформація</strong></p>
    <p>Протягом п'яти років впровадила та полішувала системи якості та безпечності харчової продукції (ДСТУ ISO 9001, ISO 22000, FSSC 22000, IFS v.7). </p>
    <p>Проводила навчання персоналу вимогам системи якості та харчової безпечності.</p>
    <p>Керувала групою НАССР. Керувала аналізом зовнішніх рекламацій і значущих внутрішніх невідповідностей, розробкою коригувальних дій.</p>
    <p>Організовувала проходження сертифікації Халяль. </p>
    <p>Керувала організацією Kosher сертифікації (сертифікат EEK Certification), включаючи пошук партнерів, укладання договору, підготовка документації та організація виробництва.</p>
    <p>Організовувала і проводила внутрішні аудити ситем якості та безпечності, вела облік невідповідностей, розробляла і контролювала виконання коригувальних дій.</p>
    <p>Розробляла документацію відповідно до вимог національного законодавства та міжнародних стандартів.</p>
    <p>Проводила навчання персоналу вимогам системи якості та харчової безпечності.<br /></p>
    <p>Керувала групою НАССР. Керувала аналізом зовнішніх рекламацій і значущих внутрішніх невідповідностей, розробкою коригувальних дій.</p>
    <p>Організовувала проходження сертифікації Халяль. </p>
    <p>Керувала організацією Kosher сертифікації  (сертифікат EEK Certification), включаючи пошук партнерів, укладання договору, підготовка документації та організація виробництва.</p>
    <p>Співпрацювала з перевіряючими та контролюючими сертифікаційними органами, зовнішніми аудиторами (ДП «Полтавастандартметрологiя», Держспожівнагляд; Державний центр сертифікації республіки Молдови), Торгово-промисловою палатою, зовнішніми лабораторіями.</p>
    <p>Організовувала проведення досліджень імпортної сировини для проходження митного контролю.</p>
    <p><strong>Сподіваюся, що отримані мною знання і навички будуть корисні й ефективні для Вашої компанії.</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Освіта</strong></p>
    <p>Харківський державний університет ім. В.Н. Каразіна (1993-1998)</p>
    <p>Спеціальність - Філолог. Викладач української мови та літератури.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Досвід роботи</strong></p>
    <p><strong>Фахівець з якості, координатор ISO/НАССР<br /></strong></p>
    <p><strong>1 рік 4 місяці (грудень 2015- квітень 2020)</strong><strong><br /></strong></p>
    <p>ПрАТ "КрКФ "Рошен", виробництво карамелі.<br /></p>
    <p>Обов'язки:</p>
    <p>• Забезпечення функціонування та підвищення ефективності системи управління якістю та безпечністю харчової продукції.</p>
    <p>• Координація процесу управління невідповідностями та рекламаціями. </p>
    <p>• Підготовка та організація проведення зовнішніх аудитів (IFS, HALAL, KOSHER), організація та проведення внутрішніх аудитів.</p>
    <p>• Координація роботи групи НАССР, актуалізація плану НАССР.</p>
    <p>• Розробка та актуалізація документації.</p>
    <p>• Проведення навчання персоналу.<br /></p>
    <p><br /></p>
    <p><strong>Начальник відділу сертифікації і стандартизації</strong><br /></p>
    <p><strong>4 роки 5 місяців</strong> (грудень 2015- квітень 2020)</p>
    <p>ЧП ПТК «Лукас», виробництво кондитерських виробів, персонал 1 100 осіб.</p>
    <p>Обов'язки:</p>
    <p>• Координація роботи відділу (2 людини)</p>
    <p>• Підтримка та актуалізація системи харчової безпечності (схема FSSC 22000).</p>
    <p>• Розробка та впровадження документації (процедури, стандарти, програми-передумови, інструкції, форми записів тощо). Аналіз документації на відповідність встановленим вимогам.</p>
    <p>• Керівництво групою НАССР.</p>
    <p>• Організація і проведення внутрішніх аудитів; контроль виконання коригувальних дій.</p>
    <p>• Проходження сертифікаційних і щорічних наглядових аудитів Республіки Молдова щодо безпечності харчового виробництва.</p>
    <p>• Організація щорічної сертифікації продукції на відповідність вимогам Халяль.</p>
    <p>• Навчання персоналу відповідно до вимог FSSC 22000.</p>
    <p>• Організація проходження щорічної експертизи та отримання сертифікату походження продукції в ТПП (57 найменувань продукції).</p>
    <p>• Участь в проведенні аудитів постачальників і виробників власних торгових марок.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Начальник відділу маркетингу</strong><strong>.</strong><strong> </strong><strong>Начальник креативного відділу</strong></p>
    <p><strong>1 рік 10місяців</strong> (липень 2011- квітень 2013)</p>
    <p>ЧП ПТК «Лукас»<strong></strong></p>
    <p>Обов'язки: координація роботи відділу (3 людини). Організація рекламної діяльності компанії.. Розробка бренд-бука компанії Забезпечення компанії необхідними елементами маркетингової комунікації. Розробка упаковки продукції. Організація проведення іміджевих заходів</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Референт (секретар</strong><strong> керівника</strong><strong>, головний спеціаліст з діловодства)</strong></p>
    <p><strong>7 років 9 місяців</strong> (березень 2006-липень 2011; квітень 2013-грудень 2015)</p>
    <p>ЧП ПТК «Лукас</p>
    <p>Обов'язки: прийом, облік, реєстрація, контроль виконання документів, інформаційно-довідкове обслуговування і зберігання документної інформації. Підготовка необхідних документів. Контроль якості підготовки документів, що подаються на підпис керівництву підприємства. Контроль виконання документів і доручень керівництва. Прийом відвідувачів. Підготовка нарад директора, ведення та оформлення протоколів засідань і нарад.</p>
    <p><strong> </strong></p>
    <p><strong>Досягнення</strong></p>
    <p>Компанія успішно пройшла міжнародний аудит на відповідність вимогам FSSC 22000 без критичних зауважень. Отримання сертифікату FSSC 22000 в 2018 році дозволило компанії укласти контракти з новими постачальниками (Франція, Індія, Болгарія, Угорщина, Катар, Афганістан, Сирія, ОАЕ та ін.).</p>
    <p>За чотири роки проведення аудитів з боку Державного центру сертифікації та стандартизації Республіки Молдови компанія не мала жодних невідповідностей.</p>
    <p>Результатом контролю розробки та виконання коригувальних дій за результатами внутрішніх аудитів за 2018 стало зменшення невідповідностей у 2 рази у 2019році.</p>
    <p>Впровадила принципи НАССР для кухні невеличкого ресторану.</p>
    <p>Створила систему документообігу компанії «з нуля». Брала участь у створенні електронного документообігу в 1С ДО (розробила технічне завдання, впровадила ел. документообіг, керувала змінами).</p>
    <p><strong> </strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Додаткова інформація</strong></p>
    <p>Відповідальна, дисциплінована, організована; вмію підтримувати рівні стосунки в колективі. Наполеглива і послідовна, розпочату справу доводжу до кінця. Швидко навчаюся новому. Ціную гумор.</p>
    <p>Умію працювати з програмами Word, Excel, Adobe Illustrator, Powerpoint.</p>
    <p>Вільно володію українською та російською мовами.</p>
    <p>Шкідливих звичок не маю.</p>
    <p><strong> </strong></p>
    <p><strong> </strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Курс</strong><strong>и</strong><strong>, трен</strong><strong>і</strong><strong>нги, сертиф</strong><strong>і</strong><strong>каты</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong> </strong></p>
    <p><strong><strong></strong><strong>«Системи менеджменту безпечності харчової продукції відповідно до вимог міжнародного стандарту IFS Food (версія 7)». </strong>Лютий 2021 - ТОВ "Технічні та управлінські послуги"</strong></p>
    <p><strong></strong></p>
    <p><strong>"</strong><strong>Валідація заходів керування, програм очистки та санітарної обробки. Верифікація системи управління безпечністю харчових продуктів" </strong><strong>. </strong>Серпень 2020 - ТОВ "ІСО БІЗНЕС-СТУДІЯ"</p>
    <p><strong> </strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>«НАССР і пакувальні матеріали: вхідна інформація - оцінювання». </strong>Червень 2020 - ТОВ "ІСО БІЗНЕС-СТУДІЯ"</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>«Законодавч</strong><strong>і</strong><strong> вимоги в сфер</strong><strong>і</strong><strong> харчово</strong><strong>ї</strong><strong> безпечност</strong><strong>і</strong><strong>. Вимоги </strong><strong>FSSC</strong><strong> </strong><strong>v</strong><strong> 5</strong><strong>. </strong>2019 - ТОВ “Інтернешнл Менеджмент Сістемс»<br /></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Розробка та впровадження системі НАССР у закладах громадського харчування. </strong>2019<strong> </strong>- SGS<strong> Україна</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Большой практикум по управлению ресторанным бизнесом (Правила. Коммуникации. Финансы. Команда. Менеджмент). </strong></p>
    <p><strong></strong>2019 - Ресторатор Украина</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>«Вимоги до систем менеджменту безпечност</strong><strong>і харчової продукції відповідно до вимог стандарту </strong><strong>ISO</strong><strong> 22000».</strong></p>
    <p>«<strong>Системи менеджменту безпечност</strong><strong>і харчової продукції, схема сертифiкацii </strong><strong>FSSC</strong><strong> 22000 </strong><strong>v</strong><strong> 4.1 </strong><strong>/ </strong><strong>Внутрішній аудитор».</strong></p>
    <p>2018 - ТОВ «Центр розвитку якостi»</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p> <strong>“Система управл</strong><strong>i</strong><strong>ння як</strong><strong>i</strong><strong>стю зг</strong><strong>i</strong><strong>дно з вимогами ДСТУ </strong><strong>ISO</strong><strong> 9001:2015».</strong></p>
    <p><strong>2016 - ДП «Укра</strong>iнський науково-дослiдний i навчальний центр стандартизацii. </p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>«Лидерство в бизнесе».</strong></p>
    <p><strong> </strong>2015 - ООО «Международное агентство по развитию бизнеса»<strong></strong></p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: