Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
Менеджер по роботі с клієнтами Центр відновлення інформації "ЕПОС"
Обов'язки: • прийом та видача виробів (накопичувачів інформації) клієнтам ЦВІ; • заповнення заявки на прийом вироби в ремонт, попередня візуальна перевірка техніки; • контроль стану замовлення; • повідомлення клієнтам про результати ремонту, про хід робіт; • обробка пошти, консультування замовників; • оформлення необхідної документації в 1С (формування рахунків та витратних накладних); • контроль бухгалтерських документів; • отримання / відправлення посилок (Нова пошта); • складання договорів на виконання робіт.
Заступник директора по адміністративним питанням ТОВ "Мережа пралень самообслуговування "Постірай-Ка!"
1.Регіональне відділення Фонду державного майна України по місту Києву: •супровід діючих договорів оренди; •підготовка, оформлення та узгодження нових проектів договорів оренди державного нерухомого майна; •контроль виконання умов договорів оренди а саме: страхування, оформлення договорів про відшкодування коммунальних витрат з балансоутримувачем; •контроль за термінами дії договорів, доп. угод, розробка необхідної документації; •комунікація з партнерами на всіх етапах підписання договорів; • оперативне виконання завдань, щодо підписання і збереженню договорів оренди, додаткових угод, актів прийома-передач та інше; •контроль оплати діючих договорів оренди. 2.ДТЕК "Київські електричні мережі: •підготовка, оформлення, узгодження і супровід документів для розробки проектів договорів на постачання електричної енергії; • комунікація з партнерами на всіх етапах підписання документів; •оперативне виконання завдань, щодо підписання договорів і збереження договорів на постачання електричної енергії, додаткових угод та інше; •розробка та узгодження необхідної технічної документації; •надання звітності за лічильниками по споживанню електроенергії. 3.Департамент комунальної власності міста Києва: •підготовка, оформлення, узгодження та супровід нових договорів про передачу майна територіальної оренди міста Києва; •супровід діючих договорів; •контроль виконання умов договорів оренди; •контроль за термінами дії договорів, дод. угод, розробка необхідної документації; •контроль оплати діючих договорів оренди. 4.Робота зі страховими компаніями: •контроль за термінами діючих договорів; •пролонгація договорів; •укладення нових договорів. 5.Інші обов'язки: •прийом, перевірка, сканування, реєстрація договорів; •ведення реєстру договорів; •відправлення документів контрагентам поштою і контроль за поверненням документів; •робота з банками (внесення коштів від наданих послуг підприємства на розрахунковий рахунок); •робота з нотаріальними конторами; •зміна КВЕД, зміна статутів та інше.