Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Економіст з мікрокредитування (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 9 рок. 4 міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • Заступник начальника відділу по замовленням відділу "Сантехніка" ТОВ "Епіцентр К"

    Основні обов'язки:

    1. Контроль замовлення та поставки товару згідно графіку, домовленого з постачальниками;
    2. Ведення діловоії переписки та усних переговорів з постачальниками;
    3. Контроль надання покупцям відповідних документів на якість товару(Сертифікати,висновки, дозволи, ліцензії);
    4. Оформлення рекламацій на товар неналежної якості(брак);
    5. Пошук, обробка та оформлення заявок (пропозицій) у системі публічних закупівель Prozorro.
    6. Контроль залишків продукції на складі торгівельного центру та її повернення на склади філій постачальників.
    7. Контроль і супровід поставок товару покупцям на всіх етапах – від замовлення до одержання його.
  • Адміністратор ТОВ "Епіцентр К"

    Основні обов'язки:

    1. Забезпечення роботи з ефективного і культурного обслуговування покупців, створення для них комфортних умов;
    2. Робота з комп'ютерними програмами;
    3. Здійснення контролю за своєчасною підготовкою приміщення (торгівельного центру) до прийому покупців, дотриманням чистоти, збереженням майна і обладнання;
    4. Надання усних довідок, що стосуються товарів та послуг торгівельного центру;
    5. Прийом і оформлення необхідної документації (листи відрядження,заяви від покупців, рекламації на товар постачальникам, вхідна та вихідна кореспонденція);
    6. Регулярне ведення звітності;
    7. Приймання заходів з приводу вирішення конфліктів, що виникають при обслуговуванні покупців;
    8. Розглядання претензій, пов'язаних з незадовільним обслуговуванням покупців і проведення відповідних організаційно-технічних заходів;
    9. Інформування керівництво про наявні недоліки в обслуговуванні покупців, приймання заходів щодо їх ліквідації.
  • фахівець відділу "Комплектація" ТОВ " Епіцентр К"

    Основні обов'язки:

    1.Пошук, формування й розширення бази покупців у місті та області;

    2. Ведення переговорів і ділової переписки для укладання угод з організаціями;

    3.Здійснення комплектації товару згідно заявок від покупців, збір та його відпуск/оформлення доставки за адресою;

    4.Контроль своєчасної оплати покупцями за товар/послугу та оформлення необхідної супутньої документації (рахунок, видаткова накладна, сертифікати, дозволи, ліцензії);

    5.Ознайомлення покупців з бонусними умовами та надання знижок на товар.

    6.Створення конкурентноспроможної комерційної пропозиції для покупців/організацій.

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: