Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Фахівець з кадрів, викладач англійської, адміністратор (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <ul><li>

    <b>Ус</b><b>тінова Марина Костянтинівна</b> </li></ul><p>Дата народження: 12.10.1985 р.



    Місце проживання : м. Кривий Ріг </p><p><b>Місце, д</b><b>освід роботи:</b> </p><p>

    <b>Посада:</b>




    лютий 2013р.-
    по даний час

    ТОВ «Інвест-Ремонт»


    Фахівець з кадрів </p><p> •Оформлення прийому, переводу, звільнення, відпусток. </p><p> • Дотримання правил зберігання та заповнення трудових книжок.</p><p>
    •Ведення табелю обліку робочого часу працівників. </p><p> •Видача за запитом працівників довідок про трудову діяльність. </p><p> •Ведення особових справ
    працівників.
    Складання встановленої звітності. </p><p><br></p><p>



    лютий 2013р.-
    січень 2014 р.

    ДВГРЗ ДСНС України
    м.Кривий Ріг


    Фахівець з кадрів І категорії </p><p> <b>Функціональні обов`язки</b>:</p><ul><li>Оформлення прийому, переводу,
    звільнення, відпусток,відряджень.</li><li> Дотримання правил зберігання та
    заповнення трудових книжок.</li><li>Ведення табелю обліку робочого часу
    працівників.</li><li>видача за запитом працівників довідок про трудову діяльність.(Підтвердження
    пільгового трудового стажу).</li><li>Ведення особових справ працівників.</li><li> Складання встановленої звітності.</li></ul><p>січень 2012р.- серпень 2012р.</p><p>Філія ПрАТ
    «Миргродкурорт» - Багатогалузеве підприємство комунального господарства</p><p>м. Миргород</p><p>Фахівець з кадрів</p><p><b>Функціональні обов`язки</b>:</p><ul><li>Оформлення прийому, переводу,
    звільнення, відпусток,відряджень.</li><li> Дотримання правил зберігання та
    заповнення трудових книжок.</li><li>Оформлення пенсій працівникам та
    іншої встановленої документації з кадрів, а також внесення відповідної
    інформації в банк даних про персонал підприємства.</li><li>Ведення табелю обліку робочого часу
    працівників.</li><li>Ведення особових справ працівників.</li></ul><ul><li>Складання встановленої звітності.</li></ul><p><br></p><p>червень 2011р.-січень 2012р.</p><p>Готельно-ресторанний комплекс «Миргород»</p><p>м. Миргород</p><p>Адміністратор</p><p><b>Функціональні обов`язки</b>:</p><ul><li>Реєстрація, прийняття та оформлення
    необхідних документів, поселення гостей в номери готелю;</li><li>Бронювання номерів;</li><li>Спілкування з клієнтами по телефону
    та електронною поштою;</li><li>Виставлення рахунків по
    безготівковому розрахунку;</li><li>Забезпечення роботи по ефективному
    і культурному обслуговуванню клієнтів, створення для них комфортних
    умов;</li><li>Здійснення контролю за своєчасною
    підготовкою номерів до прийому гостей, збереження майна та устаткування;</li><li>Інформування проживаючих про
    додаткові платні послуги, що надаються, приймання замовлень і контроль
    їх виконання;</li><li>Усні довідки, щодо розташування
    міських пам`яток, видовищних споруд , визначних місць.</li><li>Вирішення конфліктних ситуацій.</li></ul><p>серпень 2010р.-січень 2011р.</p><p>Відділення філії СКК «Миргород» - санаторій «Миргород»</p><p>м. Миргород</p><p>Оператор комп`ютерного набору, </p><p>секретар</p><p><b>Функціональні обов`язки</b>:</p><ul><li>Прийняття кореспонденції, що
    надходить на розгляд головному лікарю санаторію та його замісникам,
    передача її конкретним виконавцям для використання в процесі роботи або
    підготовки відповідей;</li><li>Ведення діловодства, використання
    оргтехніки , призначеної для збирання, копіювання, оброблення і подання
    інформації для підготовки і прийняття рішень;</li><li>Прийняття документів і особистих
    заяв на підпис головному лікарю;</li><li>Організація проведення телефонних
    переговорів, прийняття телефонограм, своєчасне доведення до відома керівника
    інформації, одержаної каналами зв`язку;</li><li>Складання листів, запитів,
    службових записок, інших документів, підготовка відповідей авторам
    листів;</li><li>Виконання роботи з підготовки
    засідань і нарад, які проводять в санаторії (збирання необхідних
    матеріалів, повідомлення учасників про час і місце проведення);</li><li>Забезпечення робочого місця
    головного лікаря канцелярським приладдям;</li><li>Формування справ відповідно до
    затвердженої номенклатури, забезпечення їх збереження.</li></ul><p><br></p><p>Освіта:</p><p>Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г.Короленка</p><p>Факультет: психолого-педагогічний</p><p>Спеціальність: практичний психолог, вчитель англійської мови і зарубіжної
    літератури</p><p>Професійні навички:</p><p>Впевнений користувач ПК: Microsoft Office Word, Exel, Internet,</p><p>Англійська мова -
    B1</p><p>Додаткова інформація:</p><p>Заміжня, маю доньку 14-ти
    років, сина -5 р</p><p>Маю 3 гр. інв.(заг.захв.)<br></p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua


    Схожі резюме на роботу:Фахівець з кадрів, викладач англійської, адміністратор







    Jobs.ua рекомендує переглянути: