Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Адміністратор, організатор весіль, менеджер з продажу (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><b></b><b></b></p><p><b>Резюме</b></p><p><b>Га</b><b>євська Олеся Юхимівна</b></p><p>Контактна інформація:</p><p>Дата народження: 29.09.81</p><p>Посада: Менеджер по підбору персоналу<br></p><p> <b>Компанія «</b><b>USG</b><b>»</b> Листопад 2006 (півроку, до закриття філії у Львові)</p><p><b>Загальний досвід:</b></p><p>Планування найму співробітників. пошук і підбір персоналу (розміщення вакансій в Інтернеті, пошук і обробка резюме, проведення телефонних інтерв'ю, розміщення вакансій з кандидатами, ведення бази даних) Укладення договорів з рекрутинговими компаніями, згідно із запитами підрозділів компанії<b></b></p><p><b>2007-Введення власного бізнесу</b> ( Продаж та реалізація нижньої жіночої білизни: «Triumph, українського бренду «Ольга», milavitsa») до 2010 року.<b></b></p><p><b>Функціональні обов'язки:</b></p><p>-консультування покупців, допомога у виборі товару;</p><p>-цікаві ідеї та акціі до залучення клієнтів</p><p>-оформлення розрахунків з покупцями,</p><p>-виконання плану продаж;</p><p>-інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;</p><p>-забезпечення порядку </p><p>-викладка товару (мерчендайзинг).</p><p>2010-2013 <b>Весільний координатор в агенціі « Весілля ВашоЇ Мріі»</b></p><p><b>Організація заходів.</b></p><p>• Придумування концепцій, ідей, сценаріїв.</p><p>• Складання кошторисів і календарних графіків.</p><p>• Організація всього необхідного для учасників і гостей.</p><p>• Звіт і оцінка ефективності проведення заходів.</p><p>• Узгодження робіт з іншими відділами.</p><p>• Ведення документообігу.</p><p><b>2013-2014 Міжнародна Психологічна Асоціація Проективних Методик, , організатор з тренінгів</b></p><p>Обов’язки:</p><p>-планування та організація тренінгів на різні тематики: психологічні ігри, знайомство з метафоричними картами і т, д.</p><p>-подання цікавої та смачноі реклами в соціальних мережах, а також підготовка інформаційних матеріалів по заходам (програма, публікації на сайті тощо)</p><p>-залучення клієнтів, фото та відео зйомка, пошук конференц –залу</p><p>Самостійне ведення проекту (заходу) від старту до завершення</p><p><b>2014 -2019 працюю нянею у сім`</b><b>ї </b></p><p>Обовязки: </p><p>Безпека та організація прогулянок з дитиною, з дітками проводжу розвиваючі, креативні заняття. підготовка до сну, гігієна дитини. Відведення і забирання дитини зі школи або дитячого садочку, гуртків. Приготування їжі, при потребі.</p><p><b>Про себе:</b> </p><p> Особисті якості: Психолог за фахом, творча, комунікабельна, активна життєва позиція </p><p>уважність; впевненість в собі, етичність, швидка адаптивність, тактовність, вміння розбиратися в людях, стратегічне мислення, креативність.</p><p>Впевнений користувач офісних програм, знання оргтехніки. Навички проведення презентацій,навички переконання.</p><p>Володіння мовами: українська та російська мова вільно; англійська – базова. </p><p>Рекомендації будуть надані за вимогою.</p><p>Вакансіі, що будуть цікавими:</p><p>-Менеджер з продажу</p><p>-Весільний координатор, адміністратор</p><p>-організатор тренінгів, керівник.</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: