Досвід роботи
<p>Досвід роботи Директор</p><p>з 12.2012 по 07.2020 (7 років 7 місяців)<br> Косівська районна філія Івано-Франківського обласного центру зайнятості, Косів (соціальні послуги)</p><p>Начальник відділу бухгалтерського обліку 2012-2017рр.<br> Директор 2017-2020рр</p> Головний бухгалтер <p>з 06.2010 по 01.2011 (7 місяців)<br> Державна установа БВ "Любич"МФУ, Бровари (туристична)</p><p>керувала згідно з чинним законодавством господарською та фінансово-економічною діяльністю підприємства, відповідала за наслідки прийнятих рішень; забезпечувала виконання підприємством усіх зобов'язань перед державним та місцевим бюджетами, державними позабюджетними соціальними фондами.</p> Головний бухгалтер <p>з 04.2008 по 11.2012 (4 роки 7 місяців)<br> ТзОВ "Беркут ЛТД", (будівельна компанія, оптова торгівля)</p><p>здійснювала відповідно до чинних інструкцій і положень планові і за спеціальними завданнями документальні ревізії господарсько-фінансової діяльності підприємств з ведення бухгалтерського обліку майна, зобов'язань та господарських операцій; контролювала достовірність обліку коштів, які надходять, товарно-матеріальних цінностей і основних фондів, своєчасне відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов'язаних з їх рухом, правильність витрачання матеріалів палива, електроенергії, коштів, додержання кошторисів витрат, порядок складання звітності на основі первинних документів, а також додержання термінів перерахування податків і виплати заробітної плати.</p> Головний бухгалтер <p>з 03.2008 по 09.2020 (12 років 6 місяців)<br> Сумісництво:ФОП, ТзОВ (загальна система, єдиний податок)</p><p>ведення бухгалтерського обліку (ПДВ, імпорт/експорт, виробництво продукції, оптова торгівля, будівництво)</p> Головний бухгалтер <p>з 03.2002 по 03.2008 (6 років)<br> Косівське відділення Ощадного банку, Косів (банківські послуги)</p><p>забезпечувала контроль і відображення на рахунках бухгалтерського обліку всіх операцій, надання оперативної інформації, складання і подання бухгалтерської звітності; здійснювала економічний аналіз діяльності; організовувала і проводила інвентаризацію майна; визначала форми і методи бухгалтерського обліку та технологію обробки облікової інформації.</p> Освіта Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України <p>Публічне управління та адміністрування, Київ<br> Вища, з 08.2017 по 06.2019 (1 рік 10 місяців)</p><p>магістр з Публічного управління та адміністрування. Менеджер (управитель) з адміністративної діяльності.</p> Тернопільська академія народного господарства <p>Облік і аудит, Тернопіль<br> Вища, з 09.1998 по 05.2003 (4 роки 8 місяців)</p> Додаткова освіта <p>Івано-Франківський центр ПТО ДЦЗ (2011)</p> Професійні та інші навички <ul><li> Навички роботи з комп’ютером<br> Досвідчений користувач знання офісних програм Word, Excel, Power point<br> (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок, Соната.);</li></ul> Додаткова інформація <p>— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;<br> — досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;<br> — досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;<br> — досвід проходження перевірок контролюючими органами;<br> — уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;<br> — досвід формування платіжних доручень і вимог;<br> — досвід підготовки та підписання контрактів;<br> — знання податкового законодавства;<br> — досвід ведення переговорів;<br> — уміння працювати в команді;<br> — навички управління персоналом.</p>