Досвід роботи
<p><b>ДОСВІД РОБОТИ</b><b>:</b></p><p><b> </b></p><p><b> </b></p> <p><b> </b></p> <p><b>Березень </b><b>201</b><b>7 </b><b>– </b><b>дотепер</b></p><p><b>Керівник відділу закупівель</b><b></b></p><p><b> </b></p> <p><b> </b></p> <p><b> </b></p><p><b>Благо</b><b>дійна організація </b></p><p>Київ </p><p><b> </b></p><p><b> </b></p> <p><b>Обов`язки:</b></p><p>1. визначення процедур вибору постачальників по затвердженим заявкам підрозділів-ініціаторів.</p><p>2. бюджетне планування (рік, квартал, місяць), погодження цін ініціаторів</p><p>3. формування, контроль за виконанням та проведення коригування плану закупівель</p><p>4. забезпечення безперебійного процесу закупівель продуктів харчування для постачання гуманітарної допомоги, закупівлі ліків, продуктів харчування, послуг з реабілітації, витратні матеріали для операцій, медичне обладнання, послуги психологів, відпочинок у дитячому таборі, закупівля об’єктів авторського права (книги, фотоальбом, документальний фільм, відеоролики) закупівля ліцензій та інших послуг в ІТ сфері, спецтранспорт та запчастини до нього та інше</p><p>5. контроль фінансової атестації постачальників та благонадійності контрагентів.</p><p>6. проведення переговорів із постачальниками з питань найкращих умов закупівель Фонду ( ціна, якість, строки та інше)</p><p>7. проведення закупівель через відкриті редукціони та на електронних площадках Смарт-Тендер.</p><p>8. погодження контрактів, платежів у електронному обігу Фонду</p><p>9. розробка та контроль погодження контрактів із постачальниками продуктів харчування</p><p>10. участь у тендерному комітеті: погодження закупівель, вибір постачальників </p><p>11. Складання звітів по виконанню KPI закупівель </p><p><b>Ключові проекти:</b></p><p>1. проект з <b>оцінки ризиків </b>: закупівель продуктів харчування, інших закупівлях та благонадійності контрагентів;</p><p>Результат: розроблено та реалізовано заходи з мінімізації виявлених критичних ризиків до рівня прийнятних, втілено систему контролей;</p><p>2. проект щодо <b>оптимізації закупівель</b> Фонду</p><p>Результат: на підставі проведеного аналізу <b>наявних процедур Фонду та кращих практик закупівель</b> розроблено та реалізовано оновлену модель процесу закупівель Фонду (введені додаткови способи закупівель, скорочені процеси, введені контролі передплат та благодійності обраних постачальників), внесені зміни та розроблені нові регламентуючі документи;</p><p>3. проект щодо <b>опису існуючих бізнес-процесів та регламентації діяльності</b><b></b></p><p>Результат: описані існуючі бізнес процеси закупівель, розроблено та впроваджено 6 регламентуючих документів;</p><p>4. проект щодо створення <b>системи якості закуповуваних продуктів харчування</b> включаючи розробку ступенів контролю якості, способів здійснення контролю від моменту виготовлення у постачальника до моменту фасування у продуктові набори.</p><p>Результат: якісні продукти харчування, мінімізовані скарги на продукти харчування ( до 0,003% за рік) ;</p><p><b> </b></p> <p><b>Грудень</b><b> 2014 –</b><b> Березень</b><b> 201</b><b>7</b></p><p><b> </b></p><p><b>Благо</b><b>дійна організація </b></p><p>Київ </p><p><b> </b></p><p><b>Менеджер</b></p><p><b> </b></p> <p><b>Обов'язки:</b></p><p>1. проведення процедур закупівель, згідно з регламентуючих документів ( закупівля ліків, продуктів харчування, </p><p>2. аналіз ринку: залучення нових постачальників товарів і послуг, аналіз рівня цін і потенційних постачальників</p><p>3. досягнення максимальної економії без шкоди для стандартів якості товарів, що закуповуються</p><p>4. складання звітів по виконанню планових закупівель підприємства;</p><p>Результат: забезпечено <b>виконання планів закупівель </b>раніше строку, досягнуто річний KPI економії.</p><p><b> </b></p> <p><b>2011</b><b> - </b><b> </b><b>2014</b></p><p><b>КП «Міжнародний аеропорт Донецьк імені С.С. Прокоф'єва »</b></p><p><b>Відділ інформаційно аналітичного забезпечення</b></p><p><b> </b></p><p><b>Керівник </b></p><p><b> </b></p><p><b> </b></p><p><b> </b></p> <p><b>Обов'язки:</b></p><p>1. контроль організації роботи збору інформації для формування плану закупівель;</p><p>2. укладання договорів на придбання товарів (робіт, послуг), оформлення змін до укладеними договорами;</p><p>3. ведення обліку договірної діяльності підприємства;</p><p>4. контроль виконання процедур конкурсних торгів в розумінні Закону України «Про здійснення державних закупівель» (контроль термінів оприлюднення інформації, листування з уповноваженим органом та з учасниками торгів, членство у тендерному комітеті, погодження документації конкурсних торгів, оголошень тощо)</p><p><b>Ключові проекти:</b></p><p>1. проект щодо <b>автоматизації процесу</b> укладання договорів </p><p>Результат: <b>підвищення ефективності</b> процесу укладання договорів за рахунок скорочення строків їх узгодження та зменшення учасників, задіяних в процесі (реалізовано за рахунок впровадження типових форм договорів та спрощених маршрутів їх узгодження, об’єднання процесу узгодження договорів, , створення єдиної загальної бази договорів); </p><p>2. проект щодо організації закупівель товарів, робіт, послуг</p><p>Результат: закупівлі приведено у відповідність до вимог законодавства у сфері державних закупівель (розроблено та впроваджено типову тендерну документацію для всіх видів закупівель та відповідні регламенти);</p><p><b> </b></p> <p><b> </b></p><p><b>2010-2011</b></p><p><b>Економіст</b></p><p><b> </b></p><p><b> </b><b></b></p> <p><b>Обов'язки:</b></p><p>1. складання та погодження у електронній системі договорів на придбання товарів (робіт, послуг), оформлення змін до укладеними договорами;</p><p>2. ведення реєстру договірної діяльності підприємства;</p><p>3. виконання процедур конкурсних торгів в розумінні Закону України «Про здійснення державних закупівель»: складання документації конкурсних торгів, оголошень, листування)</p><p><b> </b></p> <p><b> </b></p> <p><b> </b></p> <p><b>ОСВІТА:</b></p><p><b> </b></p> <p><b> </b></p> <p>2001 - 2006<b></b></p> <p>Донецький національний університет, економічний факультет</p> <p><b> </b></p> <p>2014 - 2020 </p><p><b> </b></p> <p>Навчання в «Академії ДТЕК»: серії тренінгів провідних консалтингових фірм і тренерів України в сфері проектного управління, командоутворення, презентаційних та комунікативних навичок тощо</p><p><b> </b></p> <p><b>ВОЛОДІННЯ МОВАМИ:</b></p> <p>Українська, російська: вільно</p> <p><b>ОСОБИСТІ ЯКОСТІ</b><b>:</b></p><p><b> </b></p> <p>Аналітичні здібності, розвинені управлінські, комунікативні навички, вмію добре працювати в команді, маю здатність добре розставляти пріоритети та працювати з великими обсягами інформації в умовах багатозадачності і стислих термінів, здатна самостійно приймати рішення й брати на себе відповідальність, діяти в нестандартних ситуаціях</p>