Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Помощник бухгалтера, бухгалтер (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p>Усенко Тетяна Михайлівна</p><p>д. н. 16 березня 1982 року</p><p><br></p><p><b></b></p><p>адреса: м. Київ, вул. Руденко Лариси, буд. 10В, кв. 39</p> <p>Навички та досягнення:</p> <p>- педантичність в дрібницях (все має бути на своїх місцях);</p><p>- здатність знаходити спільну мову з різними людьми;</p> <p><b>Досвід роботи:</b></p> <p>з 09.2020 – по </p><p>теперішній час</p> <b>ТОВ «ПапірСток» (</b>виробництво та продаж виробів з паперу) <p><b>Бухгалтер</b></p> <b>Посадові обов’язки:</b> <p>- робота з первинними бухгалтерськими документами, заведення в 1С;</p><p>- проведення переробок сировини;</p><p>- банківські проводки ;</p><p>- ведення каси, прибутково-видаткові операції;</p><p>- звірка</p> <p>01.08.2017-01.06.2020</p> <b>Група компаній «</b><b>FM</b><b> </b><b>Group</b><b>» (ресторанний бізнес, група Тарантіно фемелі)</b> <p><b>Бухгалтер облікового відділу</b></p> <b>Посадові обов</b><b>’</b><b>язки:</b> <p>- робота з первинними бухгалтерськими документами, заведення в 1С;</p><p>- щомісячна звірка з постачальниками;</p><p>- збір первинної бухгалтерської документації;</p><p>- контроль проведення оплати постачальникам.</p> <p>01.11.2004-21.06.2006</p> <b>ТОВ «Кредо Класик Консалтінг»</b> <p><b>Секретар.</b></p> <b>Посадові обов’язки:</b> - виконання функцій помічника керівника підприємства; <p>- керівництво роботою організаційно-господарського персоналу підприємства (кур’єр, охоронники, прибиральниця);</p><p>- господарське забезпечення роботи офісу підприємства (закупівля канцелярії, поштових послуг, організація харчування тощо);</p> - ведення реєстрів довіреностей, табелів робочого часу, вхідної та вихідної кореспонденції; <p>- ведення архіву документації;</p><p>- виконання доручень керівника.</p> <p><b> </b></p><p><b>Освіта:</b></p> <p>1999-2004</p> <p><b>Київський національний університет культури і мистецтв, спеціальність “Культурологія”, кваліфікація етнокультуролог, менеджер міжнародного культурного співробітництва. </b></p><p>Диплом спеціаліста.</p> <p><b> </b></p><p><b>Особисті якості:</b></p> <p><b> </b></p><p><b> </b></p> <p>Відповідальна, працелюбна, не конфліктна, толерантна, ввічлива, привітна.</p> <p><b></b></p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: