Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Менеджер по работі с клієнтами, HR-manager, психолог, адміністратор, другий директор (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 40 рок. 1 міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • бухгалтер адміністратор ТОВ "Літавица Лтд" <p>Ведення бухгалтерського і податкового обліку, комунікація, складання і оформлення договорів, ведення кадрового обліку, підбір специалістів на постійну і тимчасову роботу</p>
  • директор МПП "Макком" <p>Досвід роботи з колективом, з людьми, з документами, вільне володіння PC. Видання книг (монографій), брошур з медицини (редактор, коректор), вільне володіння українською і російською діловою мовою, переклад, редагування та коригування спеціальних текстів - освіта, медицина, виробництво. </p>
    <p>Оформлення и заключення договорів, підготовка документації та участь в аукціонах, ведення ділової документації  з обліку та документоосягу. </p>
    <p>Закінчила професійні курси по спеціальності Психолог в клієнт-орієнтованому підході в інституті інноваційного розвитку "TSD-training" з 2017 по 2023 рр. Власна терапія, супервізія</p>
  • вчитель історії і права ЗОСШ №163 <p>Викладач історії і права</p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua


Схожі резюме на роботу:Менеджер по работі с клієнтами, HR-manager, психолог, адміністратор, другий директор







Jobs.ua рекомендує переглянути: