Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Керівник відділу маркетингу (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: мужской

Досвід роботи

    <p><b>Освіта:</b></p><p>2000-2004 р. – м, Нікополь, Нікопольський Технікум НМетАУ, спеціальність «Обробка метала тиском», диплом молодшого спеціаліста(денна форма навчання)</p><p>2004-2007 р. – м. Дніпро, Національні Металургійна Академія України, факультет «Технологічний», спеціальність «Матеріалознавство та обробка металів», диплом спеціаліста(денна форма навчання)</p><p>2005-2007 р. – м. Дніпро, Національна Металургійна Академія України, факультет «Технологічний», спеціальність «Маркетинг та комерційний супровід», диплом спеціаліста(вечірня форма навчання)</p><p><b>Досвід роботи:</b></p><p><b> </b></p><p>Директор ТОВ «АС Груп Дніпро»<b></b></p><p>Лютий 2016 р. – теперешній час</p> <ul><li>- Планування комерційних показників продажів.</li> <li>- Аналіз бізнес-процесів, аналіз ринку конкурентів, виявлення нових перспективних каналів збуту.</li> <li>- Формування цінової політики та управління маржинальністю на різних сегментах ринку.</li> <li>- Підготовка і проведення переговорів зі стратегічними та потенційними клієнтами.</li> <li>- Управління маркетинговим бюджетом і оптимізація витрат.</li> <li>- Підготовка і участь в тендерних процедурах і торгах.</li></ul> <p>Заступник директора ТОВ «Стілінвест Україна»</p><p>Липень 2014 р. – січень 2016 р. </p> <ul><li>- Збір інформації, характерної для сектора ринку (попит, пропозиція, ціни, конкуренти, перспективні клієнти і пропозиції, тощо), </li> <li>- Аналіз тенденції розвитку сектора ринку, оцінка перспективи розвитку ринку.</li> <li>- Планування роботи (відвідування, зустрічі) з існуючими та новими клієнтами, проведення переговорів по угодах купівлі-продажу, укладання договорів від імені підприємства.</li> <li>- Підбір та навчання персоналу</li></ul> <p>Директор ТОВ «Інтерпромресурс»</p><p>Вересень 2012 р – березень 2014р.</p> <ul><li>- Підписання договорів і контроль за їх виконання всіма сторонами.</li> <li>- Розробка і втілення в результат стратегії продажів, на тлі аналогічних конкуруючих підприємств.</li> <li>- Розробка і виконання планових продажів, в тому числі пошук нових потенційних клієнтів.</li> <li>- Робота з технічною літературою, специфікаціями і довідниками.</li></ul> <p>Керівник комерційного відділу ТОВ «Інтерпромресурс»</p><p>Вересень 2011 р. – вересень 2012 р. </p><p>Функціональні обов’язки:</p> <ul><li>- Управління персоналом</li> <li>- Контроль ведення документації</li> <li>- Ведення переговорів</li> <li>- Укладання договорів</li></ul> <p>Менеджер з продажу ПП «Персей Інтех»</p><p>Жовтень 2007 р – жовтень 2008 р</p><p>Функціональні обов’язки:</p> <ul><li>- Оптовий та роздрібний продаж</li> <li>- Консультування клієнтів</li> <li>- Пошук нових та підтримання існуючих клієнтів</li> <li>- Моніторинг ринку</li> <li>- Контроль відвантажень</li> <li>- Виконання особистих доручень керівника</li></ul> <p><b> Особисті якості</b></p><p>- Адекватна особистість з хватким і «живим» розумом.</p><p>- Твердий, наполегливий і завзятий чоловік.</p><p>- Лідер в управлінні персоналом і організації роботи;</p><p>- Лідер, здатний почати напрямок бізнесу і очолити його.</p><p>- Грамотна мова, здатність чітко та ясно висловлювати думки;</p><p>- Організаторські здібності, вміння ставити цілі і контролювати їх виконання.</p><p>- Здатність вести самостійні проекти, незалежність в роботі.</p><p>- Уміння приймати рішення, відповідальність за результат.</p><p>- Аналітичне мислення, системність, активність, результативність;</p><p>- Здатність працювати з великим об'ємом інформації;</p><p>- Високий рівень самоорганізації;</p><p>- Комунікабельність;</p><p>- Відповідальність;</p><p>- Стресостійкість;</p><p>- Цілеспрямованість.</p><p> <b>Професійні навички:</b></p> <ul><li>- Управленчиські і організаторські здібності;</li> <li>- Навички запобігання і управління конфліктами;</li> <li>- Високі комунікативні здібності ;</li> <li>- Знання техніки та методології продажів;</li> <li>- Грамотна усна і письмова мова;</li> <li>- Досвід управління менеджерами продажів до 10 чол.;</li> <li>- Проектне мислення. Розробляти завдання і робочі процеси, щоб домагатися бажаних результатів.</li> <li>- Досвід роботи з VIP клієнтами;</li> <li>- Знання технології активних прямих продажів;</li> <li>- Проведення переговорів на різних рівнях;</li> <li>- Навички ведення ділового листування.</li> <li>- Знання основ економіки, бухгалтерії, праці та управління;</li> <li>- Уміння планувати і оптимізувати робочі процеси.</li></ul> <p><b>Володіння мовами:</b></p><p> Англійська - середній</p><p> Російська - вільно</p><p> Українська – рідний</p> <b>Водійський стаж</b> – більше 18 років

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: