Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Продюсер (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 21 рок. 5 міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: мужской

Досвід роботи

  • продюсер СІТІ/Кіно/СТБ

    Щока Юрій Володимирович

    Дата народження: 19.09.1986р.

    Сімейний стан: одружений, дітей немає.

    Адреса: Київ, пр-т В. Маяковського, 38/10, кв. 470


    Графік: повний робочий день

    Освіта: 2003–2008 рр. – Державна академія статистики, обліку та аудиту при Державному комітеті статистики України

    Додаткова освіта: тренінги « Курс личного роста», «Психология деловых переговоров», «Деловое общение по мобильному телефону»

    Знання мов: українська(вільно), російська (вільно), англійська (базовий).

    Стаж роботи (на телебаченні): 14 років.

    Досвід роботи: 09.2018- 2019 рр. телеканал «СТБ», продюсер відділу спеціального промоушена (промо ролики «Кріпосна», макети «Кріпосна», промо ролики «Холостяк», фотосесії для друкованих видань).

    Посадові обов’язки:

    1. разом з керівниками відділів розробка концепції по проведенню промо-компанії;
    2. розробка технології виробництва;
    3. розробка та контроль КПП;
    4. розробка, затвердження та контроль раціонального використання бюджету;
    5. ведення звітності проекту;
    6. контроль звітності за складеними договорами;
    7. підбір персоналу, формування посадових обов`язків;
    8. організація та контроль комунікації між департаментами;
    9. планування та контроль роботи знімальних груп;
    10. контроль розробки та встановлення декорації;
    11. контроль технічного розвороту;
    12. пошук контрагентів
    13. контроль діяльності всіх служб на знімальному майданчику.

    Досвід роботи: 01.2017 - 09.2018 рр. - телеканал «СТБ», продюсер.

    Проекти: «Експерименти», «Брейн», «Україна має талант. Діти».

    Посадові обов’язки:

    14. розробка концепції проекту разом з директором ТО;

    15. розробка технології виробництва;

    16. розробка та контроль КПП;

    17. розробка, затвердження та контроль раціонального використання бюджету;

    18. ведення звітності проекту;

    19. контроль звітності за складеними договорами;

    20. підбір персоналу, формування посадових обов`язків;

    21. організація та контроль комунікації між департаментами;

    22. планування та контроль роботи знімальних груп;

    23. контроль розробки та встановлення декорації;

    24. контроль технічного розвороту ;

    25. пошук контрагентів;

    26. контроль діяльності всіх служб на знімальному майданчику.

    Досвід роботи: 2011 - 08.2015 рр. - телеканал «СТБ», лінійний продюсер.

    Посадові обов’язки:

    27. планування та контроль технічних завдань;

    28. замовлення та контроль використання транспорту;

    29. пошук локацій , ведення переговорів з підрядниками;

    30. контроль роботи адміністративно-продюсерської групи;

    31. часткова розробка бюджету разом з продюсером;

    32. подача заявок на отримання грошових коштів через програму 1С, прийняття авансових звітів у адміністраторів та подання їх фінансисту та касиру;

    33. спільно з продюсером контроль витрат знімальних груп;

    34. ведення документообігу проекту.

    Досвід роботи: 2011- 08.2015 рр. - телеканал «СТБ», старший адміністратор.

    Посадові обов’язки:

    35. контроль подання заявок на зйомки творчими групами;

    36. подання заявок на зйомки, відрядження через програму 1С;

    37. відстеження видачі технічного обладнання координацією та підрядниками;

    38. подання документів після відрядження в касу;

    39. контроль роботи адміністраторів груп;

    40. контроль підписання договорів з учасниками та контрагентами;

    41. ведення переговорів з підрядниками, героями (якщо того потребує ситуація);

    42. контроль бюджету знімальних груп;

    43. подання заявок на отримання грошових коштів через програму 1С, приймання авансових звітів у адміністраторів та подача їх фінансисту та касиру;

    44. спільно з лінійним продюсером контроль витрат знімальних груп;

    45. разом з лінійним продюсером ведення документообігу проекту.

    Досвід роботи: 2010-2011рр. - телеканал «СТБ», адміністратор.

    Посадові обов’язки:

    46. разом з режисером, сценаристом згідно сценарного плану, прорахунок витрат згідно заданого бюджету;

    47. підбір локації для зйомок;

    48. підписання договорів;

    49. ведення переговорів;

    50. забезпечення зйомок реквізитом;

    51. контроль витрат групи.

    Досвід роботи: 2009-2010рр. - ТОВ «ОМ-ТБ», адміністратор.

    Посадові обов’язки:

    52. разом з виконавчим продюсером підбір команди для зйомок;

    53. разом з режисером, сценаристом, редактором розробка сценарного плану та аналіз фінансових можливостей проекту;

    54. розробка бюджету;

    55. підбір локації;

    56. підписання договорів;

    57. ведення переговорів;

    58. забезпечення зйомок реквізитом;

    59. контроль витрат;

    60. робота із зірками шоу-бізнесу.

    Досвід роботи: 2009 р. - ФОП, повний цикл виробництва проекту «Кіно і Крапка» на замовлення телеканалу «КІНО»

    Досвід роботи: 2008р. - телеканал «КІНО», адміністратор.

    Посадові обов’язки:

    1. розробка бюджету;

    2. підбір локацій;

    3. підписання договорів;

    4. ведення переговорів;

    5. забезпечення зйомок реквізитом;

    6. контроль витрат;

    7. робота з суфлером.

    Досвід роботи: 2005-2007 рр. – телеканал «Сіті», «КІНО», адміністратор.

    Посадові обов’язки:

    1. розробка бюджету;

    2. підбір локацій;

    3. підписання договорів;

    4. ведення переговорів;

    5. забезпечення зйомок реквізитом;

    6. контроль витрат.

    Досвід роботи: 2004-2005 рр. - салон краси «Браво», адміністратор.

    Посадові обов’язки:

    1. підбір персоналу;

    2. контроль роботи персоналу салону;

    3. закупка матеріалів;

    4. підписання договорів поставок матеріалів;

    5. розробка політики розвитку салону;

    6. залучення нових клієнтів.

    Професійні навики: робота з програмами:

    Windows, MS Word, MS Excel, Internet Explorer, Opera, Google Chrome, Outlook Express, 1С підприємство.

    Особисті якості: пунктуальність, відповідальність, цілеспрямованість, працелюбність, неконфліктність, комунікабельність, тактовність, бажання вчитися, вмотивованість, вміння працювати в команді.

    Хоббі: гра на гітарі, авто - спорт .

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: