Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Фінансист, бухгалтер, адміністратор (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><b>Доротюк Ірина Михайлівна</b></p><p><b>Дата та місце народження: </b>21 серпня 1989 року, </p><p>м. Хмельницький.</p> <p><b>Контакті телефони:</b> </p><p><b>Сімейний стан: </b>розлучена, маю сина.<br></p><p><b>Освіта: </b></p> <ul><li>- вересень 2005 – червень 2008 – Хмельницький фінансово-економічний коледж; факультет – фінанси, спеціальність – фінанси і кредит, отримала диплом молодшого спеціаліста.</li> <li>- вересень 2008 – грудень 2010 Хмельницький економічний університет, факультет – фінанси, спеціальність – фінанси і кредит, отримала диплом бакалавра.</li> <li>- січень 2011 – грудень 2011 - Хмельницький економічний університет; факультет – фінанси, спеціальність – фінанси і кредит, отримала диплом спеціаліста.</li> <li>- вересень 2012 – червень 2013 - Хмельницький економічний університет; факультет – фінанси, спеціальність – фінанси і кредит, диплом магістра.</li> <li><b>Трудова діяльність:</b></li> <li>- травень 2019 – по сьогоднішній час - Медичний центр «Ультрадіагносика», адміністратор, статист.</li></ul> <p><b>Професійні знання та обовязки: </b></p> <ul><li>- ведення бухгалтерської, статистичної звітності, облікової документації;</li> <li>- ведення касових документів;</li> <li>- проведення готівкових та безготівкових розрахунків;</li><li>- облік та введення інвентаризації;</li><li>- контроль та ведення документів дня;</li><li>- контроль і виконання поставлених задач;</li><li>- надання консультацій різного характеру в межах відповідної компетенції.</li> <li>- надання інформації щодо напрямів діяльності медичного центру, програм лікування, переліку й вартості лікувальних та діагностичних послуг, розкладу прийому лікарів;</li> <li>- приймання дзвінків, спілкування з клієнтами та запис на обстеження, консультації;</li> <li>- асистування лікаря – діагноста при продедення ультразвукового обстеження, збирання інформації про пацієнта під час спілкування з ним, формування консульативного висновку – заключення та надання рекомендацій;</li> <li>- координація черговості пацієнтів, забезпечення порядку дотримання черговості запису та комфортні умови для очікування.</li></ul> <p><b>Знання мови:</b> українська, російська – вільно, англійська – зі словником.</p><p><b>Додаткові відомості: </b>Водійські права – категорія А, В, досвід 11 років.</p><p><b>Особливі якості:</b> Прагнення до постійного професійного розвитку, наявність лідерських здібностей та вміння досягати поставлену перед собою мету, цілеспрямованість, комунікабельність, активність, працелюбність, старанність, організованість, відповідальність, порядність, пунктуальність, здатність самостійно приймати рішення у негайних ситуаціях, уміння відстоювати свою позицію. Присутня стресостійкість до будь-яких ситуацій. Прагнення до незалежності та самостійності. В людях ціную чесність і порядність. </p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua


    Схожі резюме на роботу:Фінансист, бухгалтер, адміністратор







    Jobs.ua рекомендує переглянути: