Досвід роботи
<p><b>Янковець Оксана Анатоліївна</b></p><p>Дата народження: 18.01.1986 р.</p><p>Громадянство: Україна</p><p>Сімейний стан: заміжня, маю 1 дитину</p><p><br></p><p>Дом.адреса: м.Житомир, проспект Миру 61/2, кв.48 </p><p>Освіта: </p><p> - вища, Житомирський державний університет імені Івана Франка (2002-2007); природничий факультет; спеціальність «Біологія, хімія, валеологія та основи екології».</p><p>- друга вища, Європейський університет, Житомирська філія (2007-2009); факультет економіки та менеджменту, спеціальність «Менеджмент організацій».</p><p>Досвід роботи: </p><p>- 2006-2007 – лаборант кафедри ботаніки Житомирського державного університету імені Івана Франка.</p><p>- 2006-2007 – промоутер рекламних акцій (додаткове джерело заробітку)</p><p>- 2007 –2008 – кредитний інспектор ТОВ «КБ «Дельта»</p><p>- 2008-2009 (листопад) – експерт з продажу ТОВ «Мобілочка»</p><p>- 2009 (листопад) - 2011 (травень) – управляючий салону мобільного зв’язку «Мобілочка-Київстар»</p><p>- 2011-2014 (липень) – декретна відпустка</p><p>- 2014 (липень)– 2020 (березень) – офіс-менеджер ФОП Корчева Н.М. (напрямок – друкована продукція (навчальна та художня)? канцелярія, дитячі іграшки). Головні обов’язки – робота з постачальниками (більше 20-ти компаній по всій Україні), замовлення товару, моніторинг новинок на ринку, робота з накладними, контроль товарних залишків на складі, ведення офісної документації, консультування клієнтів по телефону, робота з електронною поштою, координація роботи окремих підрозділів фірми з елементами логістики, складання плану роботи на тиждень, постійна комунікація з керівниками відділів фірми.</p><p>Досягнення на цій посаді - оптимізація витрат компанії за рахунок оптимальних вчасних закупівель товару без надмірного надлишку та постійного грамотного підтримання актуальних залишків необхідного товару; співпраця компанії з новими постачальниками; робота з постійними постачальниками на більш вигідних умовах.</p><p>Знання та навички: </p><p>- англійська мова (читаю та перекладаю зі словником), українська мова (вільно володію), російська мова (вільно володію).</p><p>- Комп’ютер: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), Microsoft Access, браузери для роботи в інтернеті – на рівні досвідченого користувача. Висока швидкість набору друкованого тексту.</p><p>Особисті якості: відповідальність, чесність, пунктуальність, порядність, здатність до швидкого навчання, комунікабельність, стресостійкість, грамотне мовлення та письмо. Відсутність шкідливих звичок. Бажання працювати. </p><p>Я активна, смілива, відкрита, енергійна людина, тому прагну отримувати нові знання і досвід, та не лякаюсь новим професіям і посадам. </p><p>Додаткові відомості: закінчила школу з золотою медаллю; закінчила ЖДУ імені І.Франка з червоним дипломом та ректорською відзнакою «Кращий студент». </p><p>Бажаний рівень заробітної плати – від 10 000 гривень.</p><p>Готова працювати понаднормово за оплату.</p><p>Згодна на короткострокові відрядження.</p><p>Розгляну варіанти повна/часткова зайнятість або віддалена робота.</p>