Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Спеціаліст, економіст (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p>Контактний номер телефону: +38 067 978 33 22</p><p>E-mail: klp_4@ukr.net</p><p> Юрченко Людмила</p><p>Місце проживання: м. Київ, вул. Братиславська</p><p>Дата народження: 04 серпня 1981 року</p><p>Місце народження: м. Прилуки, Чернігівська обл.</p><p>Національність: Українка</p><p>Сімейний стан: Одружена, маю сина</p><p>Мета: особистий та корпоративний розвиток </p><p>Досвід роботи:</p><p>Листопад 2018 по теперішній час – фахівець управління закупівель департаменту розвитку та забезпечення АТ «ОТП Банк».</p><p> Напрямок діяльності:</p><li> Забезпечення укладання договорів на постачання товарів та послуг в необхідному обсязі та за найкращими цінами та координація подальшої роботи з постачальниками;</li><li> Аналіз ринку офісного та професійного банківського обладнання України;</li><li> Контроль відповідності цін в договорах, додаткових угодах, специфікаціях, а також замовленнях та рахунках;</li><li> Контроль строків проведення оплат постачальникам;</li><li> Контроль своєчасного закриття дебіторської заборгованості;</li><li> Взаємодія з іншими підрозділами банку по підготовці документів для оплати;</li><li> Здійснення необхідних поводок та забезпечення належної якості заведення даних до системи SAP;</li><li> Підготовка документів для проведення щорічної інвентаризації матеріальних цінностей банку.</li><p>Травень 2011р. по грудень 2013 - спеціаліст відділу капітального будівництва і ліцензування управління розвитку і підтримки інфраструктури департаменту продажів ПАТ «Платинум Банк».</p><p> Напрямок діяльності:</p><li> організація і управління процесом відкриття нових відділень згідно плану розвитку;</li><li> підготовка та оформлення пакету документів для прийняття рішення про створення відділень Банку;</li><li> складання графіків відкриття відокремлених підрозділів;</li><li> контроль діяльності всіх підрозділів Банку, що задіяні в процесі відкриття відділень;</li><li> підготовкою необхідного пакету документів для державної реєстрації відділень та внесенням інформації про них в Державний реєстр банків;</li><li> контроль підготовки для підпису угод на пошук приміщень та договорів оренди;</li><li> підготовка звітності в Національний банк України;</li><p>Серпень 2009р. по травень 2011р. - головний спеціаліст управління координації та розвитку продаж департаменту роздрібного бізнесу АТ „АБ “Бізнес Стандарт” (публічне).</p><p>Напрямок діяльності:</p><li> збір щотижневої звітності начальників відділень по виконанню планів продажів, із списком проблем і пропозицій для збільшення продажів. Вивчення, реагування, формування керівництву, вирішення проблем відділень із залученням підрозділів банку;</li><li> підтримка продажів регіональної мережі: - виявлень потреб по рекламі, брендовій продукції для відділень; підтримка при плануванні робочого часу відділень і розподілу обов'язків між співробітниками кожного відділення, проведенні маркетингових акцій; </li><li> збір і вивчення характеристик від Керівників на співробітників мережі;</li><li> аналіз потреб в розвитку персоналу (взаємодія з відділом по навчанню персоналу);</li><li> приймати участь у проведенні найму, навчання та тестування працівників; </li><li> консультаційна і методологічна допомога відділенням: по роботі із запереченнями клієнтів; по роботі із запереченнями при залученні брокерів; по роботі із запереченнями при веденні переговорів з партнерами, магазинами;</li><li> організація і контроль перевірки якості роботи відділення по техніці «таємний покупець»;</li><li> підготовка документів на розгляд засідання комітету з управління активами та пасивами, тарифного комітету.</li><p>Червень 2008р. – серпень 2009р. - Начальник відділу координації розвитку мережі відділень ТОВ „ЦЕНТР ФІНАНСОВИХ РІШЕНЬ”</p><p>Напрямок діяльності:</p><li> організація і управління процесом відкриття нових відділень згідно плану розвитку;</li><li> контроль підготовки для підпису угод на пошук приміщень, що відповідає корпоративним стандартам між агентством нерухомості і Банком;</li><li> координація робіт регіональних представників по пошуку та підбору приміщень;</li><p>Жовтень 2006р. - травень 2008р. - Провідний експерт сектору розвитку мережі відділень відділу розвитку регіональної мережі Управління мережі продаж ЗАТ „ОТП Банк”</p><p>Напрямок діяльності:</p><li> розвиток регіональної мережі банка (обґрунтування відкриття філії та відділень, вибір можливих варіантів);</li><li> складання, погодження та контроль за виконанням графіків відкриття відділень;</li><li> підготовка звітності роботи відділу та іншої документації, відповідних аналітичних та методологічних матеріалів;</li><li> підготовка рішень Правління, довіреностей та інших нормативних документів, що регламентують діяльність філій, відділень, представництв;</li><p>Вересень 2003р. - вересень 2006р. - провідний економіст Управління забезпечення діяльності площадок продажу Департаменту роздрібної мережі ВАТ КБ „Надра”.</p><p>Напрямок діяльності:</p><li> розвиток регіональної мережі банка (обґрунтування відкриття філії та відділень, вибір можливих варіантів);</li><li> документальне супроводження процесів відкриття, реорганізації, закриття площадок продажу Банку.</li><p>Освіта:</p><p>Університет: Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана </p><p>Період навчання: з 01.09.1998 по 30.06.2003 р.</p><p>Спеціальність: Фінанси та кредит </p><p>Спеціалізація: Фінансовий менеджмент</p><p>Ступінь: Магістр з фінансового менеджменту, викладач економіки</p><p>Знання мов:</p><p> Українська рідна</p><p> Російська свободно</p><p>Англійська іntermediate</p><p>Навички роботи </p><p>на ПК: Windows XP/Vista/7/10, MS Office, Lotus Notes, SAP, MEDok, АРМ Б2 і т.п.</p><p>Особисті якості:</p><li> комунікабельність, працездатність, здатність швидко обмірковувати виробничі задачі, концентруватися на їх виконанні;</li><li> бажання вдосконалювати знання і практичні навички в роботі;</li><li> не маю шкідливих звичок, відповідальність, не конфліктність, бажання і вміння працювати з повною віддачею, не зупиняючись на досягнутому, зібраність.</li><p>!!! Рекомендації надаються за вимогою</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: