Досвід роботи
<p>Дата народження: 09.02.1982</p><p> Місто: Київ<br><br></p> <p><b>Гальчевська Наталія Валеріївна</b><br> <br> </p><p><b>Освіта:</b></p><p>вересень 2007 р. – жовтень2011 р., Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, вища освіта за напрямком підготовки «Право». </p><p><b>Досвід роботи:</b></p><p><b>Секретар СЗШ № 253, м.Київ</b><b></b></p><p>серпень 2006 р. – серпень 2008 р.<br> <br> </p><p><b>Функціональні обов’язки:</b></p><p>1. Організація телефонних переговорів директора школи.</p><p>2. Здійснення роботу щодо підготовки загальних зборів працівників школи, засідань ради школи, педагогічної ради, а також нарад, які проводить директор школи (збір необхідних матеріалів; повідомлення учасників про час, місце, порядок денний наради та їх реєстрацію), за дорученням директора школи веде і оформляє протоколи засідань і нарад.</p><p>3. Слідкування за забезпеченням директора школи канцелярськими приладдям, організаційною технікою, створює умови, які сприяють ефективній роботі директора.</p><p>4. Передача і прийом Інформацію щодо роботи школи.</p><p>5. Друк за вказівкою директора школи різні документи і матеріали.</p><p>6. Ведення діловодства, оформлення справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх збереження.</p><p>9. Прийом кореспонденції, що надходить на ім'я директора школи, здійснення її систематизації відповідно до прийнятого в школі порядку і передача її після розгляду директором за призначенням конкретним виконавцям для використання її в процесі їхньої роботи або підготовки ради.</p><p>10. Організація прийому відвідувачів, забезпечення оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників.</p><p>11. Здійсненння документального забезпечення кадрової роботи в школі, ведення книги наказів і збереження її. </p><p><b>Помічник Голови Вищої кваліфікаційної комісії адвокатури України</b></p><p><b> </b></p><p>січень 2009 р. – жовтень 2010 р</p><p><b>Функціональні обов’язки:</b></p><p> 1. Проведення узагальнення роботи Вищої кваліфікаційної комісії адвокатури з розгляду атестаційних та дисциплінарних справ і застосування законодавства (узагальнення практики ВККА), здійснення підготовки статистичних даних та складання звітів, узагальнень ВККА про розгляд справ та звернень громадян, підприємств, установ, організацій тощо.</p><p>2. Участь у проведенні перевірок діяльності регіональних кваліфікаційно-дисциплінарних комісій адвокатури, узагальнення практики застосування ними Закону України «Про адвокатуру», Положення про кваліфікаційно-дисциплінарну комісію адвокатури, рішень, прийнятих Вищою кваліфікаційною комісією адвокатури.</p><p>3. Участь у організації та проведенні заходів з підвищення кваліфікації адвокатами України та інших заходах, пов’язаних з діяльністю регіональних кваліфікаційно-дисциплінарних комісій адвокатури та Вищої кваліфікаційної комісії адвокатури.</p><p>4. Вивчення матеріалів справ, здійснення підбору законодавства та матеріалів практики ВККА, необхідних для розгляду справ Вищої кваліфікаційної комісії адвокатури, за дорученням голови Вищої кваліфікаційної комісії адвокатури формування порядку денний засідань Комісії.</p><p>5. Підготовка проектів запитів, листів, іншої документації та проекти відповідей на звернення, які надходять на адресу Вищої кваліфікаційної комісії адвокатури.</p><p>6. Отримання звернень, скарг та запитів від осіб, які звертаються до Вищої кваліфікаційної комісії адвокатури, безпосередньо під час прийому громадян відповідно до затвердженого графіка.</p><p>7. Контроль підготовки засідань Вищої кваліфікаційної комісії, своєчасність повідомлення про день та час проведення засідання Комісії членів Вищої кваліфікаційної комісії адвокатури та осіб, які беруть участь у справах.</p><p>8. Здійснення контролю за своєчасним виконанням підприємствами, установами та організаціями запитів Вищої кваліфікаційної комісії адвокатури, а в разі невиконання готує відповідні нагадування тощо.</p><p>9. Вивчення повідомлень засобів масової інформації, готує пропозиції щодо необхідності реагування відповідно до чинного законодавства.</p><p>14. Виконання інших розпоряджень та доручень голови Вищої кваліфікаційної комісії адвокатури, (у разі його відсутності – заступника голови), що стосуються організації підготовки засідання Комісії.</p><p><b>Помічник Голови Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури Київської області</b><b></b></p><p><b> </b></p><p>Листопад 2010 р. – червень 2018 р. </p><p><br> Функціональні обов’язки:</p><p>1. Забезпечення наступності у діяльності КДКА;</p><p>2. Забезпечення в установленому порядку підготовки і проведення засідань КДКА, організації виконання їх рішень; </p><p>3. Забезпечення взаємодії з РАУ, Голови, заступників Голови з органами адвокатського самоврядування, місцевими, всеукраїнськими і міжнародними об'єднаннями адвокатів, адвокатськими об'єднаннями, адвокатськими бюро та адвокатами, державними органами, органами місцевого самоврядування посадовими особами, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, фізичними особами</p><p>4. Розробка проектів рішень засідань КДКА та здійснення їх експертизи; </p><p>5 Забезпечення розгляду звернень фізичних та юридичних осіб, що надходять на адресу КДКА;</p><p> 6.Забезпечення представництва КДКА в судах, інших державних органах,</p><p> 7. Забезпечення взаємодії із ЗМІ, збирання, підготовка, публікацію і розповсюдження інформації з питань адвокатури та адвокатської діяльності, доступ до публічної інформації про КДКА;</p><p> 8.Підготовка аналітичних, інформаційних, довідкових та інших матеріалів з питань, що розглядаються КДКА та Головою; </p><p>9. Забезпечення діяльності друкованих органів та офіційного веб-сайту КДКА; </p><p> 10. Забезпечення ведення діловодства КДКА, захист персональних даних та іншої інформації з обмеженим доступом, володільцем якої є КДКА; </p><p> <b>Керівник секретаріату Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури Київської області.</b></p><p>Червень2018 р. – жовтень 2018 р.</p><p>Функціональні обов’язки:</p> <ul><li>1. Організація роботи Секретаріату і персональну відповідальність за виконання покладених на нього завдань; </li> <li>2. Внесення Голові пропозиції щодо структури та штатного розпису Секретаріату для їх розгляду.</li> <li>3. Призначення на посади та звільнення з посад працівників Секретаріату;</li> <li>4. Затвердження положень про структурні підрозділи Секретаріату, посадові інструкції його працівників; </li> <li>5. Внесення Голові пропозиції щодо підготовки рішень, необхідних для сприяння розвитку і зміцнення інституту адвокатури в Україні, підвищення рівня правової допомоги, що надається адвокатами, ролі та авторитету адвокатури в суспільстві, забезпечення реалізації завдань адвокатського самоврядування, захисту прав та законних інтересів адвокатів, та з інших питань, що належать до його компетенції;</li> <li>6. Організація розгляду органами адвокатського самоврядування та утвореними ними органами звернень та запитів, що надходять на адресу КДКА, Голови, заступників Голови; </li> <li>7. Організація роботи, пов’язаної із забезпеченням підготовки НААУ питань щодо розгляду судами, іншими державними органами справ, стороною або третьою особою в яких є КДКА; </li> <li>8. За довіреністю Голови представлення КДКА як юридичної особи в цивільноправових відносинах та право першого підпису на усіх фінансових (банківських) і бухгалтерських документах, в тому числі право першого розпорядчого підпису в банківських установах; </li> <li>9. Забезпечення взаємодії із ЗМІ </li> <li>10. Здійснення інших повноважень відповідно до законодавства, рішень з’їздів адвокатів і РАУ, актів та доручень Голови.</li> <li> </li></ul> <p><b> Виконавчий директор Асоціації адвокатів України.</b></p><p> Листопад 2019 р. – листопад 2020 р.</p><p>Функціональні обов’язки:</p> <ul><li>1. Здійснення керівництво Секретаріатом та несення відповідальності за його діяльність.</li> <li>2. Організація виконання рішень Правління;</li> <li>3. Забезпечення контролю за дотриманням членами Асоціації Статуту та обов’язкових для них рішень органів Асоціації; </li> <li>4. Забезпечення контролю за залученням нових членів до Асоціації;</li> <li>5. Надання Правлінню квартального звіту про надходження та витрачання коштів;</li> <li>6. Організація залучення коштів та майна з джерел, визначених Статутом Асоціації, для реалізації її статутної мети та завдань;</li> <li>7. Вирішення інших питань оперативно-господарської діяльності Асоціації.</li> <li>8. Контроль за виконанням заходів Асоціації адвокатів України.</li></ul> <p><b>Професійні навички:</b></p><p>— володіння комп’ютером;<br> — знання законодавства;<br> — навички ведення договірної роботи;<br> — уміння проводити переговори;<br> — досвід представлення інтересів організації в різних інстанціях;<br> — навички складання різних юридичних документів;<br> — Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – середній рівень.</p><p><b>Особисті якості:</b></p><p>Чесність, відповідальність, уважність до деталей.<br> Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність.</p><p><b>Додаткова інформація:</b></p><p>Водійське посвідчення: так.<br> Власне авто: так.<br> Можливість відряджень: так.<br> <br></p>