Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Бухгалтер (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: мужской

Досвід роботи

    <p>Сальніков Кирило Вікторович</p>
    <p>Адреса: м.Київ, вул. Турівська 18. </p>
    <p><br /></p>
    <p><strong>Бажана посада та заробітна плата</strong></p>
    <p>Бухгалтер (бухгалтерський, управлінський облік)</p>
    <p>Зайнятість: повна зайнятість</p>
    <p>Графік роботи: повний день</p>
    <p>Заробітна плата: 30000 грн/міс</p>
    <p><strong>Досвід роботи (18 років)</strong></p>
    <p><br /></p>
    <p>ТОВ “Еверест” (відділення американської логістичної компанії Everest Transportation Systems).</p>
    <p>4 роки. Accounting Specialist</p>
    <p><strong>Основні обов'язки:</strong></p>
    <p>1. Проведення платежів клієнтів (ACH, кредитні картки, чеки).</p>
    <p>2. Контроль взаєморозрахунків і проведення звірок з постачальниками і покупцями.</p>
    <p>3. Робота з ключовими клієнтами для створення особливих умов (розробка спеціальних рахунків, розміщення даних на порталах клієнтів).</p>
    <p>4. Перевірка документації постачальників.</p>
    <p><strong>Досягнення:</strong></p>
    <p>1. Створення консолідованого інвойсу для Dollar General Corporation - однієї з американських мереж магазинів роздрібної торгівлі.</p>
    <p>2. Створення консолідованого файлу для завантаження інвойсів на портал Cabinetworks Group - виробника/дистриб'ютора меблів для кухні в США.</p>
    <p><br /></p>
    <p><br /></p>
    <p><br /></p>
    <p><br /></p>
    <p>ТОВ «Рояль Канін Україна» (входить до групи компаній ТОВ «Марс») 14 років. Старший бухгалтер</p>
    <p><strong>Основні обов'язки:</strong></p>
    <p>1. Ведення бухгалтерського обліку на ділянках: реалізація, основні засоби, підзвітні особи.</p>
    <p>2. Ведення податкового обліку: проведення та реєстрація податкових накладних в ЄРПН по зобов’язаннях, контроль реєстрації та проведення податкових накладних від постачальників, контроль складових формули реєстраційного ліміту, перевірка декларації з ПДВ.</p>
    <p>3. Контроль взаєморозрахунків і проведення звірок з постачальниками і покупцями.</p>
    <p>4. Підготовка документів до податкових перевірок.</p>
    <p>5. Участь в проведенні інвентаризації.</p>
    <p>6. Корпоративна звітність: проведення логістичних витрат з собівартості, проведення залишків рекламних матеріалів на складі</p>
    <p><strong>Досягнення:</strong></p>
    <p>1. Три успішних інтеграції всіх бізнес процесів: а) з 1Cv.7 на 1Сv.8; б) з 1Сv.8 на Microsoft Dynamics v.1; в) з Microsoft Dynamics v.1 на Microsoft Dynamics v.2.</p>
    <p>2. Створення зрозумілої процедури оновлення цін в системі, замовлення товарів клієнтами.</p>
    <p>3. Оптимізація кредитних лімітів, операцій з окремими групами товарів</p>
    <p>4. Комунікація з банком щодо створення пільгових умов для компанії.</p>
    <p>ТОВ «Гемені» (офіційний представник 20th Century Studios в Україні)</p>
    <p>Бухгалтер (01/2006 – 08/2006)</p>
    <p>- ПДВ, вхідні платежі</p>
    <p><strong>Основні навички</strong></p>
    <p>Податкова звітність, основні засоби, реалізація товарів і послуг, первинна документація, «ТМЦ», «Банк - клієнт», бухгалтерський облік</p>
    <p><strong>Рекомендації</strong></p>
    <p>По запросу</p>
    <p><strong>Освіта</strong></p>
    <p>Спеціалист з економіки</p>
    <p>Національний Технічний Університет України (КПІ)</p>
    <p><strong>Про мене</strong></p>
    <p>Досвід роботи в сфері ведення бухгалтерського та податкового обліку понад 10 років.</p>
    <p>Досвід роботи в сферах: оптова торгівля.</p>
    <p>Досвід постановки обліку з нуля і відновлення ділянок бухгалтерського обліку.</p>
    <p>Знання ділянок бухгалтерського обліку: первинні документи, банк, реалізація, основні засоби, підзвітні особи.</p>
    <p>Розвинені аналітичні навички. Уміння працювати з великим об'ємом інформації.</p>
    <p>Досвід побудови ефективних відносин з суміжними підрозділами і контрагентами.</p>
    <p>Уміння працювати в режимі багатозадачності.</p>
    <p>Уважність і відповідальність.</p>
    <p>Орієнтація на результат.</p>
    <p>Впевнене володіння пакетом MS Office (Word, Excel), 1С Бухгалтерія, Торгівля і склад 7.7, 8.0, 8.2, 8.3, Microsoft Dinamics (Navision), NetSuite, Revenova</p>
    <p><strong>Знання мов</strong></p>
    <p>Українська - рідні</p>
    <p>англійська - advanced</p>
    <p>французька - beginner</p>
    <p>німецька - beginner</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: