Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Головний економіст, Банківський фахівець (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><b>Похвальна </b><b>Ірина Анатоліївна</b></p><p><b> </b></p><p><b>Дата народження:</b> 14.08.1980 р.</p><p><b>Адреса:</b> м. Київ, вул. Прирічна</p><p><br></p><p><b>Бажана посада</b>: </p><p>Головний економіст. Банківський фахівець. </p><p><b>Мета:</b> працевлаштування, підвищення кваліфікації, отримання нових знань та навичок, застосування їх на практиці.</p> Ключова інформація: <p> В банківських установах працюю з 2006 року (касир; старший касир; бухгалтер-касир; провідний економіст; Головний економіст служби роздрібного бізнесу. </p><p>Згідно внутрішнього наказу банку, виконувала обов`язки керуючого ТВБВ.</p><p> Активне залученні клієнтів на комплексне обслуговування, проведення переговорів / презентацій. </p><p>Побудова довгострокових відносин з клієнтами та розширення клієнтської бази. . Аналіз результатів роботи відділення, роботи з персоналом, виконання планових показників, продаж банківських продуктів та послуг Банку. </p> Маю власний досвід в пошуку кращих постачальників, в закупівлі та продажу товарів, через пряме спілкування з покупцем та через Інтернет. <strong></strong> <p> Постійно удосконалюю навички співпраці з людьми різного характеру.</p><p><b> </b></p><p><b>Досвід роботи:</b></p><p><b></b><b>02.01.2018</b><b> – 25.02.2020</b> АТ «Ощадбанк», Головний економіст служби роздрібного бізнесу.</p> <p> - комплексне обслуговування фізичних осіб. Ззалучення клієнтів, проведення переговорів/презентацій;</p><p>- виконання планових показників, продаж / оформлення банківських продуктів;</p><p>- презентація, продаж/оформлення страхових продуктів. Побудова довгострокових відносин з клієнтами</p><p><strong></strong>- кредитування: (кредитні ліміти, кредит готівкою, іпотека, авто кредитування;</p><p>- збір, аналіз та формування пакету документів щодо надання кредиту;</p><p>- організація процесу укладення кредитних та ін. пов'язаних з організацією договорів;</p><p>-- збір та подальша підготовка документів на розгляд кредитного комітету;</p><p>- підготовка та укладення договорів пов'язаних з видачею кредиту;</p><p>- робота з картковими рахунками: відкриття/закриття, оформлення та видача особистих, миттєвих, зарплатних, пенсійних, соціальних карт (MasterCard, VISA);</p><p>- відкриття / закриття /обслуговування поточних рахунків, у національній та ін. вал.;</p><p>- укладання договорів, відкриття / закриття та ведення депозитних рахунків;</p><p>- робота з розрахунковими, транзитними і позичковими рахунками;</p><p>- відкриття / закриття договорів на оренду банківської сейфової комірки;</p><p>- формування виписок, довідок суворої звітності та довіреностей банку;</p><p>- Виплата по Спадщині;</p><p>- Оформлення субідії</p><p>- здійснення ідентифікації клієнтів та первинного фінансового моніторингу.</p><p>- Формування документів дня по Відділенню, складання звітності.</p><p><br></p><strong><p><b>16.02.2015 </b><b>- 02.06.2017 </b>– ПАТКБ «Правекс Банк», <b>Б</b>ухгалтер – операціоніст</p></strong> <p>- комплексне обслуговування юридичних та фізичних осіб;</p><p>- ведення / здійснювання готівкових та безготівкових розрахунків по рахунках клієнтів;</p><p>- робота з чековими книжками: оприбуткування/списання, оформлення/видача;</p><p>- відкриття / закриття договорів на оренду банківської сейфової комірки;</p><p>- робота з картковими рахунками: відкриття / закриття, оформлення та видача;</p><p>- відкриття / закриття / обслуговування поточних рахунків, у національній та ін.вал.;</p><p> - робота з розрахунковими, транзитними і позичковими рахунками;</p><p> - укладання договорів, відкриття / закриття та ведення депозитних рахунків;</p><p>- формування виписок, довідок суворої звітності та довіреностей банку;</p> <strong>- </strong>оформлення договорів та продаж страхових продуктів;<p>- кредитування: консультація, розрахунок суми кредиту, погашення кредиту;</p><p>- здійснення ідентифікації клієнтів;</p><p>- формування документів дня, складання звітності;</p><p><br></p><p><b>14.07.2008</b><b>- 15.02.2015 </b>– ПАТКБ «Правекс Банк», Старший касир</p><p><b>15.03.2006</b><b>- 13.07.2008 </b>– ПАТКБ «Правекс Банк», Касир:</p><p>- здійснення внутрішньобанківських операцій;</p><p>- відправка / виплата міжнародних грошових переказів: WesterUnion, MoneyGram, Unistream, Ria, Express to family, INTELEXPRESS, ХАЗРИ;</p><p>- відкриття / закриття операційного дня банку;</p><p>- контроль за правильністю складання вхідних та вихідних документів клієнтів;</p><p>- валюто обмінні операції: покупка / продаж / конвертація / визначення платоспроможності;</p><p>- інкасація: формування супровідних відомостей, підготовка інкасаторської сумки;</p><p>- прийом / обробка / формування / введення та оплата платіжних документів;</p><p>- здійснення прийому та видачі готівкових грошових коштів фіз. та юр. особам;</p><p>- оформлення касових документів, ведення касової книги та банківських журналів;</p><p><br></p> <p><b>06.09.2004 - 04.11.2005 </b> – ЧП «Радчинко», Оператор ПК</p><p><br></p><p><b>21.05.2002 </b><b>- </b><b>31.08.2004 </b>– ТОВ «УТЛ КОМ», Старший продавець магазину №11</p><p>- контроль над роботою інших продавців складання товарної звітності;</p><p>- формування рахунків фактури, податкові накладні;</p><p>- оприбуткування / списання товару;</p><p>- контроль та своєчасне поповнення запасу товару, поповнення асортименту;</p><p>- здійснення підготовки товару до продажу: перевірка найменування, кількість, ціни, стан товару, упаковки, правильність маркірування, огляд зовнішнього вигляду та комплектації товару;</p><p>- оформлення магазинної вітрини та здійснення контролю за їх станом;</p><p>- вміння виявляти потреби споживача та вивчення попиту покупців;</p><p>- обслуговування клієнтів, формування замовлень; проведення інвентаризації;</p><p>- надання консультацій; продаж мобільних телефонів, аксесуарів та додатк. послуг;</p><p>- продаж додаткових послуг, оформлення договорів та підключення до контрактних абонентів моб. зв’язку;</p><p>- надання клієнтам консультацій та інформаційної підтримки;</p><p><br></p> <p><b> </b></p><p><b>12.12.1997 - 09.02.1999 </b>– Компанія «Ла Скала», Продавець – консультант. </p><p> - консультація та продаж італійського одягу та взуття</p><p><b> </b></p><p><b><br></b></p><p><b>Освіта:</b><b> </b><b></b></p><p><b> </b><b></b></p><p><b>2004 р. - 2009 р. </b>– Київський економічний інститут менеджменту «ЕКОМЕН»<b></b></p><p>за спеціальністю: Менеджмент організацій</p><p>кваліфікація: Менеджер-економіст</p><p><br></p><p>2000 р. - 2002 р. – Друге вище професійне училище Київського національного торговельно - економічного університету <strong>«ВПУ №2 КНТЕУ»</strong></p><p>за спеціальністю: Товарознавство та комерційна діяльність </p><p>кваліфікація: Товарознавець продовольчих /непродовольчих товарів II-кат.</p><p><br></p><p><b>Знання іноземних мов</b>: українська – рідна, російська – вільно, англійська – вивчаю.</p> Досвідчений користувач ПК: MS <strong>Office</strong><strong> (</strong>Word, Excel, Power <strong>Point</strong><strong>), </strong>Adobe Photoshop, CRM–компанія, <strong>Internet</strong><strong> (</strong>Google Chrome, Opera, MS <strong>Explorer</strong><strong>, </strong>Mozilla), Е-mail.<strong></strong> <p>Робота з спеціалізованим банківським ПЗ; Робота з офісною технікою.</p><p><b> </b></p><p><b><br></b></p><p><b>Додаткова інформація: </b></p><p><b></b>Відповідальна, активна, дисциплінована та цілеспрямована. Маю організаторські здібності. Вмію аналізувати проблему та знаходити оптимальний варіант її вирішення. Прагнення до особистісного та професійного росту, бажання ставити перед собою і досягати поставлені цілі. Маю водійські права.</p><p><br></p><p><b> </b></p><p><b>Захоплення та інтереси: </b></p><p>Захоплююсь Hend Made. Створюю та виготовляю прикраси, картини, а також різноманітні цікаві вироби. Люблю подорожувати, фотографувати, займатися спортом.</p><p><strong>В людях ціную чесність, відповідальність і почуття гумору.</strong></p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: