Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Менеджер по роботі з клієнтами (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 7 рок. 8 міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • Менеджер із супроводу клієнтів Національний платіжний сервіс UAPAY <p>- Встановлення контакту з клієнтами та виявлення їхніх потреб<br />- Операційний супровід клієнтів, надання інформації, підключення клієнтів та розв'язання проблем, які можуть виникати у клієнтів у процесі роботи<br />- Опрацювання звернень клієнтів по органічному траффіку з сайту UAPAY <br />- Постановка задач в Worksection <br />- Обробка задач від фінансового відділу (Фінансовий моніторінг)<br />- Підтримання комунікації з існуючими клієнтами та їх розвиток.<br />- Утримання клієнтів і збільшення продажів компанії<br />- Взаємодія з іншими відділами для організації ефективної роботи з мерчантами (sale, операційний відділ, фінансовий відділ, технічний відділ)</p>
  • Акаунт менеджер ТОВ "Локал Експрес", Київ <p>Обов’язки:<br />-прийом та обробка клієнтських запитів (телефон, поштові листи)<br />-консультування клієнтів<br />-фіксування в CRM предмету та історії звернення клієнта, передача запиту до відповідного підрозділу/особи<br />-аналіз проблем, що виникають у клієнта та узгодження варіантів вирішення<br />-комунікація з іншими відділами компанії та формування звітності<br />Досягнення:<br />-якісне опрацьовування запитiв клієнта<br />-вміння якісно будувати комунікацію<br />-вмiння орієнтовтисяі на позитивний результат<br />-грамотне усне та письмове мовлення<br />-здатність швидко навчатися<br />- логічне мислення<br />- вміння працювати в команді</p>
  • Операційний менеджер Newtrex <p>- відстеження запитів клієнтів<br />- діагностування та збір інформації для вирішення проблеми<br />- організація ефективної комунікації<br />- контролювання процесів та результатів<br />- підготовка альтернативних способів вирішення запитів<br />- усунення проблем клієнтів<br />- аналіз ступеня задоволеності клієнтів<br />- удосконалення внутрішніх процесів<br />- здійснення внутрішніх операцій з метою покращення якості обслуговування<br />- сare-calls<br />- створення та відстеження виконання завдань у Jira<br />- створення тикетів та супровід клієнтів через OTRS<br />- ведення щомісячної звітності</p>
  • Менеджер клієнтського відділу Newtrex <p>- ведення бази клієнтів<br />- підтримка існуючих клієнтів<br />- виявлення потенційних клієнтів<br />- консультування по телефону<br />- підготовка індивідуальних пропозицій виходячи з переваг клієнтів<br />- робота із претензіями клієнтів</p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: