Досвід роботи
<p><b>Тетяна Анатоліївна Дороган</b></p><p> <b> </b></p><p><b>Дата народження:</b> (38р.) </p><p><b>Стать:</b> жіноча</p><p><b>Сімейний стан:</b> незаміжня, дітей немає </p><p><b>Місце проживання:</b> Київ </p><p><br></p><p><b>Мета:</b> Здобуття посади фінансового директора з можливістю розвитку і самореалізації в фінансовому, управлінському, бухгалтерському та податковому обліку.</p><p><b>Графік роботи: повний день </b></p><p><b>Відрядження:</b> готовий </p><p><b>Шукаю роботу в місті</b>: Київ </p><p><b>ЗП від 30 000,00 грн.</b><b> </b><b></b></p><p><b>Досвід роботи:</b></p><p><b>«АЙТІ-МАРКЕТ» ТОВ</b></p><p><b>Фінансовий директор </b></p><p><b>19 травня 2018р. – </b><b>22</b><b> січня </b><b>2020</b><b>р.</b></p><p>Роздрібна і оптова торгівля, інтернет-магазин.</p><p><b>Обов'язки та досягнення:</b></p> <ul><li> ведення управлінського та бухгалтерського обліків;</li> <li> написання технічних завдань програмістам для автоматизації обліку, тестування баз;</li> <li> розробка регламентів, положень, документів, процедур щодо фінансової політики компанії;</li> <li> контроль та постановка процесів фінансової звітності;</li> <li> впровадження єдиної облікової політики;</li> <li> формування оперативної звітності, сприяння в прийнятті управлінських рішень;</li> <li> планування фінансових потоків у всіх сферах діяльності компанії (планування, контрольні точки, оптимізація);</li> <li> здійснення контролю за станом, рухом і цільовим використанням фінансових коштів, результатами фінансово-господарської діяльності, контролювання витрат;</li> <li> своєчасне відображення істинного і фактичного фінансового стану компанії для прийняття найкращих управлінських рішень;</li> <li> контроль ведення діяльності підприємства відповідно до чинного законодавства;</li> <li> підготовка фінансової звітності CF, PL та ін;</li> <li> написання бізнес-планів;</li> <li> пошук інвестицій.</li></ul> <p><b>«Юайті Груп» ТОВ</b></p><p><b>Фінансовий директор</b></p><p>16 грудня 2016р.-по 16 серпня 2017р.</p><p>17 серпня 2017р.-по 18 травня 2018р. (фріланс)</p><p>Оптова торгівля (експорт)</p><p><b>Обов'язки та досягнення:</b></p><p>• організація управління грошовими потоками;</p><p>• валютний контроль;</p><p>• регулювання взаємовідносин між суб'єктами господарської діяльності;</p><p>• забезпечення ефективного використання ресурсів;</p><p>• розробка заходів, що сприяють збільшенню обсягу прибутку;</p><p>• управління бюджетним процесом;</p><p>• участь у формуванні та вдосконаленні економічної політики підприємства;</p><p>• аналіз і оптимальний вибір джерел фінансування з урахуванням умов і специфіки діяльності компанії;</p><p>• загальний аналіз господарської діяльності компанії та розробка ефективних методик, що сприяють оптимізації товарообігу і грошових потоків, підвищення рентабельності та інших аспектів, спрямованих на поліпшення показників результативності;</p><p>• організація бухгалтерського і фінансового, управлінського обліку на підприємстві, контроль відповідності фактичних показників плановим і аналіз відхилень, складання звітності, надання об'єктивної і достовірної інформації керівникам вищого рівня, координація інформаційного обміну між усіма підрозділами;</p> <ul><li> створення бази управлінського обліку;</li> <li> написання технічних завдань для впровадження програмістами в 1С;</li> <li> робота з валютним контролем (контролювання надходження грошових коштів згідно контрактів ЗЕД), співпраця з банківськім валютним відділом;</li> <li> створення контрактів ЗЕД, інвойсів, підписання контрактів ЗЕД;</li> <li> допомога бухгалтерії в формуванні звітності. </li></ul> <p><b>ТОВ «САВТОСЕРВІС» (СТО)</b></p><p>Березень 2013- Серпень 2016р</p><p><b>Заступник директора з фінансових питань</b></p><p>Липень 2015р- по серпень 2016р. </p><p>Послуги, роздрібна і оптова торгівля.</p><p><b>Обов'язки та досягнення:</b></p><p>• управління фінансовими потоками, контроль платежів;</p><p> • аналіз і контроль дебіторської / кредиторської заборгованості; </p><p>• формування та ведення платіжного календаря;</p><p> • контроль рентабельності;</p><p> • ведення управлінського обліку; <br> • контроль ведення управлінського обліку на підприємстві;</p><p>• створення системи ключових фінансових показників компанії, їх моніторинг та оцінка;</p><p> • звірка управлінських і бухгалтерських даних (програм);</p><p> • коригування, відображення бухгалтерських операцій в управлінському обліку;</p><p> • обробка великого об’єму даних, автоматизація звітності, оптимізація процесів підготовки звітності;</p><p> • аналітика даних інвентаризацій товарно-матеріальних цінностей;</p><p>• автоматизація обліку в 1С:8, постановка завдань відділу IT ( впровадження системи 1С:8 на підприємстві );</p><p>• підтримка системи внутрішнього контролю;</p><p>• аналіз, формування та презентація керівництву аналітичних звітів на регулярній основі та за запитом;</p><p>• формування аналітичних звітів , зведених таблиць в Excel;</p><p>• тісна взаємодія з відділом бухгалтерії;</p><p>• відображення , проведення операції в 1C8;</p><p>• аналіз закупівельної політики виробничих витрат на предмет їх оптимізації;</p><p>• розробка, впровадження та контроль заходів щодо зниження собівартості; </p><p>• оцінка фінансових ризиків, розробка рекомендацій по їх мінімізації.</p><p><b>Бухгалтер</b></p><p> Березень 2013- Липень 2015р ТОВ «САВТОСЕРВІС» (СТО)</p><p><b>Обов'язки та досягнення:</b></p><p> • Розрахунки з покупцями: рахунки-фактури, видаткові накладні, повернення, акти виконаних робіт, податкові накладні, коригування ПН. <br> • Розрахунки з постачальниками: обробка вхідних документів по товарах, роботах, послугах (листи, договори, рахунки, прибуткові накладні, повернення, податкові накладні, коригування ПН, акти виконаних робіт, ведення реєстрів, оформлення довіреностей, акти звірок). Контроль правильності оформлення документів. <br> • Авансові звіти: обробка вхідних документів по товарах, роботах, послугах (квитанції, квитки, чеки, листи, договори, рахунки, прибуткові накладні, податкові накладні, акти виконаних робіт).</p><p>• Облік основних засобів і нематеріальних активів, МБП, матеріальних запасів (ПММ, запчастин, канцтоварів, витратних матеріалів.). Введення в експлуатацію основних засобів, розподіл їх за групами у зв'язку з ПКУ. Списання матеріальних запасів. <br> • Облік безготівкових грошових коштів, банківських операцій і документів: клієнт-банк, відправка платежів, проведення банківських документів із зазначенням статей доходів і витрат. <br> • Підготовка та формування звітності по ПДВ. <br> • Нарахування заробітної плати співробітникам, виплата заробітної плати співробітникам, перерахування нарахувань і утримань із заробітної плати до фондів, формування і подача звітності по ЄСВ, 1ДФ. <br> • Вела приватних підприємців (платники єдиного податку 3 групи). Сфера діяльності роздрібна та оптова торгівля, технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів (СТО).</p><p><b>ПрАТ «</b><b></b><b>Космед»</b></p><p><b>Бухгалтер з факторингу</b> </p><p>Листопад 2011р. - листопад 2012р. ПрАТ «Космед» </p><p>Обов'язки та досягнення: </p><p>• взаємодія з співробітниками фактора і факторингових клієнтів; </p><p>• складання аналітичних звітів, робота з програмами електронного факторингу; </p><p>• складання заявок та актів для передачі фактору;</p><p>• підбір і перевірка правильності оформлення документів для передачі фактору; </p><p>• відображення факторингових операцій в 1С; </p><p>• контроль дебіторської заборгованості, проведення взаємозаліків з Фактором.</p><p><b>Освіта </b></p><p>Вища Чернігівський державний інститут економіки і управління (Україна, Чернігів). Облік і аудит. Вересень 2007 року - червень 2009 року.</p><p>Вища Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя (Україна, Ніжин). Вчитель музики, хореографії, етики та естетики.</p><p>Вересень 2000 року - червень 2005 року.</p><p><b>Додаткова освіта </b></p><p>Комп'ютерний центр «Індекс» Рік здачі: 2005 Комп'ютерний центр «Індекс» </p><p>Офісні програми: </p> <ul><li> Microsoft Word , </li> <li> Microsoft Excel , </li> <li> Microsoft PowerPoint , </li> <li> 1C версія 7, та 8; ERP 2.2; М.E.Doc, </li> <li> Coda, АІС .</li> <li> Бітрікс (CRM)</li></ul> <p>Водійське посвідчення категорії В.</p><p><b>Знання мов </b></p><p>Українська - вільно ; російська – вільно; англійська – базова.</p><p><b>Додаткова інформація </b></p><p><b>Інтереси, захоплення :</b> спілкування з людьми, спорт, квіти, література, подорожі, музика, стилі мистецтв.</p><p><b>Особисті якості:</b> здатність до логічного мислення, аналізу і систематизації інформації, організаційні здібності, порядність, відповідальність, бажання працювати, наполегливість у досягненні поставленої мети, комунікабельність, ініціативність, здатність швидко навчатися, <strong>стійкість до стресових ситуацій.</strong></p>