Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Заступник директора (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p>Герус Галина Володимиривна</p><p>10.07.1982 (38 років)</p><p>м. Київ<br></p><p>не заміжня, маю сина, 21 років</p><p>ЦІЛЬ:<br></p><p> Працювати заступником керуючого магазину,та виконувати поставлену ціль компаніі.</p><p>ДОСВІД РОБОТИ:</p><p>12.09.2014 – по сьогоднішній день ТзОВ «ТД»Аванта» Еко Маркет</p><p>Посада: Заступник керуючого магазином..В якому закінчую свою трудову діяльність.</p><p>Обов’язки: Організація та управління ефективною роботою персоналу магазина, виконання в разі потреби обов'язків будь-якого співробітника магазина, ведення звітності та аналіз планових показників магазину, беру участь і вирішую всі позаштатні ситуації, що виникають в процесі роботи магазину, контроль товарних залишків товару, самостійно складаю замовлення при відсутності керуючого магазину, контроль за роботою продавців за оптимальною і зручною викладкою товарів на стелажах, контроль за безперебійною роботою наявного торгового обладнання і програмного забезпечення, організація усунення неполадок. </p><p>Досягнення: Більше півроку сталий штат працівників, ріст товарообігу магазину.</p><p>05.07.2010– 08.10.2014 ТОВ «Спар Центр»</p><p>Посада: Заступник керуючого в подальшому керуючий магазином.Звільнилася в зв’язку закриття компанії.</p><p>Обовязки: Прийом та постановка на облік ТМЦ на магазин підприємства, участь в інвентаризації</p><p> Контроль та забезпечення якісного обслуговування покупців згідно із стандартами компанії, вирішення конфліктних ситуацій, контроль та координація роботи співробітників торгового залу, контроль роботи касирів.</p><p>Досягнення: Завдяки великій кількості покупців навчилася правильно розраховувати час персоналу (обіди, перерви) для зменшення черг на касах, а також виробила стресостійкійсть - внаслідок спілкування з різними претензіями покупців. Досягнення поставлених цілей керівництвом компанії.</p><p>ОСНОВНА ОСВІТА</p><p>В 2010р. Закінчила вищий навчальний заклад» Відкритий міжнародний університет розвитку людини за спеціальністю» Фінанси» и здобула кваліфікацію молодшого спеціалістами з фінансів. </p><p>ДОСЯГНЕННЯ:</p><p>1. Виконання плану товарообігу;</p><p>2. Знаходжу спільну мову з працівниками;</p><p>3. Вирішення конфліктних ситуацій з покупцями;</p><p>4. Паралельне виконання задач;</p><p>5. Стресостійкість.</p><p>ВМІННЯ І НАВИЧКИ:</p><p>Працюю з пакетом Microsoft Office, 1С 8.2, знання та вміння вести касову звітность.</p><p>Ставлю перед собою цілі та їх досягаю.</p><p>ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:</p><p>Комунікабельна, уважна, порядна, відповідальна, чесна, ініціативна, організована; стресостійка, пунктуальна, креативна, самостійна, харизматична, врівноважена, аналітичний склад розуму, вмію працювати у команді.</p><p>ЗНАННЯ МОВ:</p><p>1) українська – рідна;</p><p>2) російська – рідна;</p><p>3) польська - початковий (Elementary) (A2);</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: