Досвід роботи
<p>Резюме</p><p>Абрамова Наталя Михайлівна</p><p>Вік: 49 років</p><p>Адреса: вул. Рєпіна 72, кв. 15,</p><p>м. Павлоград, Дніпропетровської обл., 51400</p><p><br></p><p>Досвід роботи:</p><p>Менеджер з персоналу, юрисконсульт (з вересня 2020 – по теперішній час)</p><p>ПП «Кречет 77» </p><p>Біля 15 співробітників; </p><p>Оренда офісних приміщень</p><p>Функції:</p><p>Забезпечення нормативно-правовою базою документів по кадровому діловодству. Організація кадрового документообігу на підприємстві. Організація роботи по обліку робочого часу та розробка і складання робочих змінних графіків, у відповідності з трудовим законодавством України. Формування і ведення особових справ працівників та карток П-2. Формування наказів (ТР- тривалого та ТМ- тимчасового терміну зберігання). Оформлення та ведення трудових книжок. Складання і контроль зведеного табелю робочого часу. Видача довідок про трудову діяльність працівників. Організація і контроль за процесами оцінки персоналу;</p><p>Складання та ведення штатного розпису по підприємству та внесенню змін;</p><p>Підготування документації для проходження перевірок Держпраці; </p><p>Контроль виконання завдань;</p><p>Складання та подання звітів;</p><p>Ведення кадрового обліку в первинній бухгалтерії 1С;</p><p>Розробка і впровадження в дію Посадових інструкцій, Положень, ПВТР;</p><p>Рекомендації: Директор – Валаєва Олена Іванівна т. +38 (050-589-47-31); </p><p>Менеджер з персоналу, юрисконсульт (2018 – 2020)</p><p>ТОВ «Юнілайф.ПВ» (https://unilife-pv.prom.ua/about_us)</p><p>Біля 100 співробітників; </p><p>Промисловість та виробництво (Виробництво та реалізація СМЗ)</p><p>Функції:</p><p>Забезпечення нормативно-правовою базою документів по кадровому діловодству. Організація кадрового документообігу на підприємстві, організація роботи HR - "з нуля". Оцінка кваліфікації персоналу, особисті та ділові якості, співбесіди та підбір на ТОП-ві вакансії компанії. Забезпечення положеннями та профілями посад працівників та керівників підприємства. Організація роботи по обліку робочого часу та розробка і складання робочих змінних графіків, у відповідності з трудовим законодавством України. Формування і ведення особових справ працівників та карток П-2. Формування наказів (ТР- тривалого та ТМ- тимчасового терміну зберігання). Оформлення та ведення трудових книжок. Складання і контроль зведеного табелю робочого часу. Видача довідок про трудову діяльність працівників. Організація і контроль за процесами оцінки персоналу;</p><p>Складання та ведення штатного розпису по підприємству та внесенню змін;</p><p>Аналітика HR-процесів підприємства;</p><p>Навчання і розвиток персоналу підприємства;</p><p>Підготування та успішне проходження перевірок Держпраці; </p><p>Контроль виконання завдань;</p><p>Складання та подання звітів;</p><p>Розробка і супровід договорів ЦПХ на надання послуг;</p><p>Ведення обліку та реєстрація договорів в первинній бухгалтерії 1С;</p><p>Розробка і впровадження в дію Посадових інструкцій, Положень, ПВТР;</p><p>Ведення корпоративної документації;</p><p>бюджетування витрат на персонал в межах своєї компетенції;</p><p>Повний супровід та юридична підтримка підприємства;</p><p>Представництво інтересів в державних органах, участь в судах усіх інстанцій, співпраця з державною виконавчою службою.</p><p>Рекомендації: Директор (власник) – Романцова Ірина Миколаївна т. +38 (050-971-08-82); </p><p>Юрисконсульт, менеджер з персоналу, відповідальний за військовий облік. (2 – роки) </p><p>Павлоградська районна адміністрація «Відділ Освіти» (http://www. rayono@ukr.net)</p><p>Біля 500 співробітників; Державне управління (Безпосереднє управління в частині реалізації державної політики в галузі освіти в школах і дошкільних дитячих закладах, інтернатних та позашкільних навчальних закладах Павлоградського району)</p><p>Функції: </p><p>Розробка статутних документів суб'єктів господарювання.</p><p>Державна реєстрація, реорганізація, ліквідація суб'єктів господарювання.</p><p>Державна реєстрація змін до статутних документах суб'єктів господарювання, а також інших змін відомостей про таких суб'єктів, які містяться в ЄДР.</p><p>Державна реєстрація речових прав та їх обтяжень.</p><p>Претензійна та позовна робота (цивільні, господарські, адміністративні спори).</p><p>Представництво інтересів в судах та інших державних органах.</p><p>Складання юридичних висновків з різних правових питань.</p><p>Ведення кадрового документообігу.</p><p>Виконання обов’язків корпоративного секретаря.</p><p>Користування ПК та Інтернетом</p><p>Заповнення ведення обліку та зберігання трудових книжок;</p><p>Ведення особових справ, карток П2;</p><p>Підбір персоналу;</p><p>Прийом, переведення та звільнення працівників з роботи відповідно до трудового законодавства;</p><p>Обрахунок страхового стажу;</p><p>Заповнення листків непрацездатності;</p><p>Підготовка документації для проведення сесій районної ради, обласної ради, протоколів засідань і контроль їх виконання;</p><p>Юридичні консультації навчальним закладам району та персоналу.</p><p>Рекомендації: Директор –Приказюк Світлана Миколаївна т. +38(099)0212400.</p><p>Юрисконсульт( 1 рік) </p><p> «завод ПЗТО» (http://www.pzto.dp.ua)</p><p>біля 150 співробітників; Промисловість і Виробництво (Виробництво та реалізація технологічного обладнання за спеціальними замовленнями загальнопромислового призначення)</p><p>Функції: </p><p>Повний супровід і юридична підтримка підприємства, договірна робота, представництво інтересів підприємства в державних органах, участь в переговорах, участь в судах всіх інстанцій, підготовка протоколів і контроль їх виконання, юридичні консультації правлінню, департаментам та персоналу підприємства, аж до юридичного супроводу в правоохоронні органи з метою правової підстраховки.</p><p>Рекомендації: Директор – Бугера Олена Вікторівна т. +38(095)4559213.</p><p>Юрист, Керівник проєктів, Регіональний тренер. ( робота за контрактом -6 місяців)</p><p>Агенція США міжнародного розвитку (USAID), Кимоникс интернешил Инк, ВБФ Горение м. Павлоград (http://fondgorenie.at.ua)</p><p>до 25 співробітників; Міжнародна технічна допомога. Благодійність. (Благодійна діяльність, реалізація проекту міжнародної технічної допомоги)</p><p>Функції: Розробка концепцій і безпосереднє впровадження проектів - визначення бачення місії, цілей і завдань проекту, складання графіка реалізації проекту, складання кошторису і бюджету, складання заявок на отримання грантів. Підготовка, організація та проведення навчальних семінарів, тренінгів, роботи «гарячої лінії», онлайн юридичних консультацій. Підтримка і розвиток відносин з існуючими та новими донорами. Участь в конференціях Міжнародного фонду «Відродження». Участь у запуску нового проекту для переселенців із зони АТО «Допомога Дніпра». Співпраця з рекламними агентствами і ЗМІ з оформлення та інформаційного забезпечення заходів. Документаційне забезпечення проекту, моніторинг та оцінка результатів діяльності, складання звітів. Ведення процесуальних документів. Представлення інтересів в судах, органах прокуратури, юстиції, податкових правоохоронних, митних органах.</p><p> Рекомендації: Директор офісу Валаєва Олена Іванівна т.+38 (050) 589-47-31.</p><p>Юрисконсульт ( 10 років) </p><p> «завод Павлоградхіммаш» (http://www.phm.com.ua)</p><p>більше 500 співробітників; Промисловість і Виробництво (Виробництво та реалізація теплообмінного, ємнісного, колонного та ін. Обладнання для нафтопереробної, нафтохімічної, хімічної промисловості)</p><p>Функції: Повний супровід і юридична підтримка підприємства. Представлення інтересів підприємства в державних органах, участь в переговорах. Претензійно-позовна діяльність, участь в судах всіх інстанцій, робота з державною виконавчою службою. Розробка стратегії поведінки і захист підприємства від позапланових перевірок, успішна робота з контролюючими органами, підготовка відповідей на запити органів державної влади. Оформлення прав на інтелектуальну власність підприємства, державна реєстрація знаків для товарів і послуг.</p><p>Рекомендації: Начальник Юридичного відділу Микицюра Наталія Миколаївна т.+38 (050) 922-05-04 .</p><p>Освіта:</p><p>ДВНЗ Національний гірничій університет (Днепропетровск), магістр «Правознавство», професіонал в галузі правознавства, науковий співробітник 2006 р.;</p><p>Міжрегіональна Академія управління персоналом (Київ), бакалавр «Комерційне та Трудове право», вища базова 2004 р.;</p><p>Київський національний університет імені Тараса Шевченко, «Вища школа кадровика», «Управління відділом кадрів», січень 2020р.;</p><p><br></p><p>Підвищення кваліфікації</p><p>«ІV Всеукраїнський з’їзд кадровиків», «Тактика і стратегія кадрової роботи», м. Київ, 2019р.;</p><p>«Всеукраїнський кадровий конгрес: інтенсивні технології захисту роботодавця і кадровика», м. Дніпро, 2019р;</p><p>Вебінар «Електронні трудові книжки. Зміни у законодавстві», 2020р.</p><p><br></p><p>Додаткова інформація</p><p>Висока працездатність, активність, надійність, чесність.</p>