Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
<p><strong>Люлько Серг</strong><strong>ій</strong><strong> Анатолійович</strong></p>
<p><strong>Начальник / директор служби безпеки та директор охоронної компанії, керівник інших напрямків</strong><strong> </strong><strong>підприємницької</strong><strong> </strong><strong>діяльності</strong></p>
<p><strong> </strong></p>
<p> <br /></p>
<p>Дата народження: 11.11. 1979 р. (41 рік)</p>
<p>Місто: Київ</p>
<p>Контактна інформація: </p>
<p><br /></p>
<p> <br /></p>
<p><strong>ДОСВІД РОБОТИ:</strong></p>
<p><strong> </strong></p>
<p><strong>Керівник відділу безпеки</strong></p>
<p>з 05.2018 по теперішній час</p>
<p>ТОВ «ОРЛАН-ІНВЕСТ ГРУП» (будівництво)</p>
<p>Забезпечення безпеки групи компаній за наступними напрямками:<br />1. Економічна та внутрішня безпека:<br />- перевірка контрагентів та партнерів на благонадійність та репутаційні ризики;<br />- перевірка договорів, рахунків, кошторисів, специфікацій, актів виконанних робіт;<br />- перевірка кандидатів на вакантні посади компанії (репутація);<br />- перевірка на поліграфі кандидатів та діючих співробітників компанії;<br />- перевірка діючих співробітників компанії;<br />- робота з дебіторською заборгованістю;<br />- робота з жалобами та претензіями від контрагентів та партнерів;<br />- проведення розслідувань та перевірок за фактами порушення;<br />- участь в проведенні інвентаризацій;<br />- участь в проектах та комісіях (інвестиційна, тендерний комітет, комісія закупівель та ін.);<br />- перевірка та контроль за витратами палива;<br />- GSM моніторинг автотранспорта компанії (контроль);<br />- політика чистих столів;<br />- розроблення та впровадження внутрішньої документації: накази, інструкції, процеси, політики.<br />2. фізична та особиста безпека:<br />- забезпечення фізичною безпекою об'єктів компанії;<br />- забезпечення контрольно-перепускного режиму;<br />- збереження матеріальних цінностей компанії;<br />- забезпечення охорони перших осіб підприємства;<br />- забезпечення об'єктів інженерно-технічними укріпленнями.<br />3. технічна безпека: оснащення об'єктів компанії технічними засобами безпеки (охоронна сигналізація, тривожна кнопка, системи управління контроля доступом, системи відео спостереження, пожежна сигналізація).<br />4. інформаційна безпека: захист від зовнішніх загроз (дедос), захист каналів зв'язку (інтернет, телефонія, wi-fi), побудова ІТ інфраструктури компанії, кодування систем, адміністрування систем безпеки, впровадження та адміністрування антивірусної програми, резервне копіювання баз даних (backup), контроль ПК співробітників, закупка комп'ютерної та оргтехніки, розробка політик з інформаційної безпеки.<br /><br />CEO<br />Директор охоронної компанії ТОВ "АНТІТЕРРОР ТЕХНІК ГРУПП" <br />організація роботи з комерційної, фінансової та адміністративної діяльності.<br />Директор підприємства ТОВ "СЕРВІС ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ" з надання послуг пожежної охорони.</p>
<p><strong>Керівник дирекції з правових питань та безпеки</strong></p>
<p>з 02.2017 по 02.2018 (1 рік)</p>
<p>ТОВ "ТК" САТ ", Київ (Транспорт, логістика)</p>
<p>Підрозділи у підпорядкуванні і їхні обов'язки:</p>
<p>Служба безпеки:</p>
<p>- економічна безпека;</p>
<p>- внутрішня безпека;</p>
<p>- технічна безпека;</p>
<p>- фізична безпека</p>
<p>- особиста охорона (забезпечення безпеки власника і перших осіб підприємства).</p>
<p>Юридична служба:</p>
<p>- корпоративний супровід;</p>
<p>- договірна робота (господарська діяльність, оренда, клієнтські договори, ГПХ);</p>
<p>- робота з повернення дебіторської заборгованості;</p>
<p>- досудова робота;</p>
<p>- претензійна робота;</p>
<p>- представлення інтересів підприємства в судах;</p>
<p>- супровід угод будь-якого характеру;</p>
<p>- супровід договорів франчайзингу.</p>
<p>Служба охорони праці та пожежної безпеки (техногенна безпека, екологія):</p>
<p>- забезпечення підприємства ОП і ПБ згідно чинного законодавства України;</p>
<p>- проведення інструктажів;</p>
<p>- підготовка та затвердження декларацій;</p>
<p>- навчання персоналу;</p>
<p>- проведення медоглядів і експертиз;</p>
<p>- обладнання об'єктів охоронно-пожежною сигналізацією та первинними засобами пожежі-гасіння;</p>
<p>- супровід договорів;</p>
<p>- супровід перевірок контролюючих органів;</p>
<p>- проведення експертиз технологічного транспорту;</p>
<p>- проведення атестації робочих місць на підприємстві;</p>
<p>- проведення розслідувань нещасних випадків на підприємстві.</p>
<p>Служба кадрового адміністрування:</p>
<p>- оформлення та звільнення співробітників;</p>
<p>- супровід лікарняних, відпусток, перевід з посади;</p>
<p>- облік робочого часу (облік табелів робочого часу);</p>
<p>- подача інформації в ДФС.</p>
<p>Загальні обов'язки:</p>
<p>- координація роботи підрозділів;</p>
<p>- контроль виконань завдань підрозділами;</p>
<p>- планування;</p>
<p>- формування звітів;</p>
<p>- взаємодія між підрозділами підприємства;</p>
<p>- розробка і впровадження внутрішньої нормативної і розпорядчої документації;</p>
<p>- врегулювання питань з правоохоронними органами, ДФС, СБУ, МНС та інші;</p>
<p>- оптимізація процесів, спрямована на економію коштів і ресурсів;</p>
<p>- відкриття нових об'єктів;</p>
<p>- бюджетування інвестицій та операційних витрат;</p>
<p>- прийняття участі в тендерному, бюджетному, інвестиційному комітетах.</p>
<p><strong>Керівник служби управління технічної і фізичної безпеки, начальник центру банківської безпеки, радник Голови Правління з питань безпеки.</strong></p>
<p>з 06.2013 по 10.2016 (3 роки 4 місяці)</p>
<p>ПуАТ "Фідобанк", «ФИНКОМБАНК» Київ</p>
<p><strong>Головний експерт управління банківської безпеки</strong></p>
<p>з 06.2009 по 07.2012 (3 роки 1 місяць)</p>
<p>ПуАТ "СЕБ БАНК", Київ</p>
<p>- Забезпечення фізичної охорони відділень банку та інших об'єктів Банку.</p>
<p>- Перевірка і контроль постів фізичної охорони.</p>
<p>- Розробка і впровадження нормативної документації (інструкції, накази, розпорядження, журнали та ін.).</p>
<p>- Забезпечення безпеки перших осіб .</p>
<p>- Контроль, виконання договірних умов з контрагентами.</p>
<p>- Організація та контроль проведення тендерів та закупівель.</p>
<p>- Контроль і виконання нормативних документів НБУ Постанова №63 зі змінами.</p>
<p>- Контроль за працездатністю систем: охоронно-тривожної сигналізації, охоронно-пожежної сигналізації, системи теле / відео спостереження, системою управління контролем доступу.</p>
<p>- Контроль роботи служби інкасації та перевезення валютних цінностей.</p>
<p>- Контроль за станом пожежної безпеки.</p>
<p>- Прийняття участь в розробці та впровадженні проектів, взаємодія з іншими підрозділами.</p>
<p>- Відпрацювання договорів і фінансових документів.</p>
<p>- Підготовка звітів керівництву.</p>
<p> - Проведення занять зі спеціальної підготовки охорони та співробітників СБ України.</p>
<p>- Проведення аудиту об'єктів з питань безпеки.</p>
<p>- Перевірка кандидатів на роботу.</p>
<p>- Проведення перевірок та службових розслідувань.</p>
<p>- Проведення інструктажів з працівниками банку (напад на банк, захоплення заручників, виявлення вибухових пристроїв, політика чистих столів, користування технічними засобами захисту).</p>
<p>- Проведення практичних тренінгів (евакуація при пожежі і виявлення вибухових пристроїв).</p>
<p>- Замовлення, облік, видача, утилізація печаток та штампів.</p>
<p>- Забезпечення збереження грошових і матеріальних цінностей Банку.</p>
<p>- Співпраця з органами силових структур (фіскальна служба, СБУ, МНС, національна поліція України).</p>
<p>- Розробка і впровадження нормативної документації з питань банківської безпеки.</p>
<p>- Ведення переговорів з контрагентами і укладення договорів.</p>
<p>- Організація контрольно – пропускного та об’єктового режиму в Банку.</p>
<p>- Супровід проектів по реконструкціям касових вузлів згідно Постанови НБУ №63.</p>
<p>- Відкриття відділень з нуля.</p>
<p><strong>Заступник директора з питань безпеки</strong></p>
<p>з 03.2008 по 06.2009 (1 рік 3 місяці)</p>
<p>ТОВ "Маркетсістемс", Луганськ (Громадське харчування, торгівля, розваги)</p>
<p>- Здійснення оперативних заходів щодо забезпечення зовнішньої та внутрішньої безпеки, виявлення загроз і припинення посягань на законні інтереси підприємства.</p>
<p>- Організація заходів від крадіжок, розкрадань і інших злочинних посягань, пожеж, аварій, актів вандалізму, стихійних лих, громадських заворушень.</p>
<p>- Контроль за складом і проведенням інвентаризації.</p>
<p>- Перевірка і аналіз фінансово-господарської діяльності працівників підприємства.</p>
<p>- Контроль / супровід інкасації коштів на підприємстві.</p>
<p>- Контроль за дотриманням норм протипожежної безпеки.</p>
<p>- Контроль про нерозголошення співробітниками підприємства комерційної таємниці.</p>
<p>- Координація роботи з органами правопорядку та іншими силовими структурами.</p>
<p>- Збір та аналіз інформації про конкурентів.</p>
<p>- Організація і контроль роботи з охорони праці на підприємстві.</p>
<p>- Підбір і перевірка персоналу.</p>
<p>- Розробка і ведення нормативної документації.</p>
<p>- Контроль за виконанням трудової та виконавчої дисципліни.</p>
<p>- Контроль виконання умов договорів, робота з боржниками, повернення, залагодження конфліктних ситуацій, ведення переговорів,</p>
<p>- Забезпечення безпеки перших осіб підприємства.</p>
<p><strong> </strong></p>
<p><strong>Начальник охорони-директор </strong><strong>охоронного</strong><strong> </strong><strong>підприємства</strong><strong></strong></p>
<p>з 06.2007 по 07.2008 (1 рік 1 місяць)</p>
<p>НВП Охоронна фірма НПФ «Спецтехніка» м, Луганськ (Охорона і безпека)</p>
<p>- Організація централізованого пульта охорони з нуля.</p>
<p>- Пошук і підключення об'єктів на централізований пульт охорони.</p>
<p>- Забезпечення охорони банків по місту і області (24 відділень).</p>
<p>- Організація охорони об'єктів усіх форм власності.</p>
<p>- Перевірка постів охорони.</p>
<p>- Ведення переговорів і укладення договорів, контроль виконання умов договорів, робота з боржниками, повернення дебіторської заборгованості.</p>
<p>- Координація роботи з органами правопорядку та іншими силовими структурами.</p>
<p>- Розробка і ведення нормативної документації.</p>
<p>- Підбір і перевірка кандидатів.</p>
<p>- Навчання і тестування персоналу охорони.</p>
<p>- Підбір охоронців, старших груп, начальників особистої охорони.</p>
<p>- Проведення аудиту об'єктів з питань технічної та фізичної безпеки об'єктів.</p>
<p>2002 - 2006 р</p>
<p>МВС України м Донецьк</p>
<p><strong>Освіта:</strong></p>
<p>2003-2008 рр. Донбаський технічний університет, факультет "Економіка підприємства", спеціальність економіст.</p>
<p>2004 -2009 рр. Національний університет фізичного виховання і спорту (НУФСУ) факультет «Олімпійський і професійний спорт» спеціальність тренер по боротьбі і східних єдиноборств, викладач фізичного виховання.</p>
<p>2008 -2009 рр. Східноукраїнський національний університет імені В.Даля, факультет "Управління економікою", спеціальність маркетинг.</p>
<p><strong>Володіння ПК:</strong></p>
<p><strong> </strong>Володію на рівні гарного користувача </p>
<p><strong> Досягнення:</strong></p>
<p>Переможець турніру 2003 р. Косікі карате, чемпіон Донецької області з рукопашного бою 2005 року, чемпіон кубку Донецької області з рукопашного бою 2005 року, бронзовий призер чемпіонату України з рукопашного бою у 2006 році, призер чемпіонату Донецької області 2006 року - II місце, призер відкритих турнірів, переможець змагань з «рукопашного і універсального бою» ВВ МВС України, МВС України серед спец. підрозділів.</p>
<p><strong>Особисті якості:</strong></p>
<p>Високо розвинене почуття обов'язку, відповідальність, ініціативність, цілеспрямованість, активність, впевненість, порядність, пунктуальність, вимогливість до себе і оточуючих, комунікабельність, стресостійкість, позитивна життєва позиція, вміння швидко приймати самостійні рішення в межах компетенції.</p>
<p><strong>Особисті дані:</strong></p>
<p>Народився 11 листопада 1979 року.</p>
<p>Одружений. Є син - 6 років.</p>
<p>Шкідливих звичок немає.</p>
<p>Водійські права - категорія В.</p>
<p>Особистий автомобіль.</p>
<p>Дозвіл на носіння та зберігання травматичної та мисливської зброї.</p>