Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Офис менеджер (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: -1 рок. 1 міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • менеджер з адміністративної діяльності ТОВ "Аларіус"
    • коригування роботи всього офісу;
    • координація роботи всіх офісних служб (кур'єрів, водіїв, технічних працівників );
    • ведення ділової кореспонденції;
    • зустріч відвідувачів;
    • адміністративно-господарська підтримка всіх співробітників офісу;
    • робота з первинною бухгалтерською документацією у програмі 1С;
    • підготовка накладних, рахунків-фактур;
    • списання матеріалів;
    • ведення діловодства, підготовка різних звітів;
    • ведення офісних витрат, документообігу оплат;
    • організація свят та інших корпоративних заходів;
    • забезпечення чистоти і порядку в офісі;
    • ведення звітності по відпустках, відгулах і надурочних годинах;
    • ведення ділової кореспонденції .
  • Фахівець 1 категорії із забеспечення учбового центру відділу адміністративної підтримки та логістики. Управління загальнокорпоративної підтримки та логістики Департаменту логістики та управління нерухомості АТ " АЛЬФА-БАНК"
    • розробка і реалізація проектів з метою вдосконалення роботи ;
    • робота з діловою документацією;
    • організація та супровід ділових поїздок і зустрічей співробітників компанії ;
    • робота з кур'єрскими службами та поштою;
    • зустріч гостей офісу ;
    • життєзабезпечення офісу ;
    • робота з кур'єрскими службами та поштою;
    • контроль витрат на офісні потреби;
    • прийом дзвінків,реєстрація документів та кореспонденції ;
    • розподіл документів по відділах;
    • організація до нарад, засідань , інтерв'ю ;
    • виконання доручень директора ,керівника ,колег;
    • оплата квитанцій ;
    • координація і контроль прибиральниць , водіїв, кур'єрів .

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: