Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Керівник проекту, Project manager (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><b>КОМПЕТЕНЦІЇ:</b></p><p> Більше 2-х років на керівних посадах здійснюю контроль за своєчасним та оперативним виконанням доручень підлеглими працівниками, а також навчанням і розвитком персоналу, завдяки чому покращую якість роботи компанії. </p><p> Організовую роботу та ефективну взаємодію всіх структурних підрозділів спрямовуючи їх діяльність на розвиток і стабільну роботу компанії.</p><p> Проводжу роботу щодо зміцнення трудової дисципліни, сприяю розвитку творчої ініціативи і трудової активності працівників. </p><p> Забезпечую поєднання економічних та адміністративних методів керівництва для підвищення ефективності праці, а також підсилення відповідальності кожного працівника за доручену йому справу та результати всього колективу.</p><p> Працюю в команді для досягнення єдиної мети.</p><p><b><br></b></p><p><b>КАР’ЄРА:</b></p><p><b><br></b></p><p><b>Квітень 2019 – січень 2020 </b>(9 місяців)<b></b></p><p><b>ТОВ "ЕЙДІКОМ"</b></p><p><b>Посада:</b> Керівник служби технічної підтримки</p><p><b>Функції:</b></p><p> координація роботи партнерських організацій та підлеглих працівників;</p><p> взаємодія з контролюючими органами;</p><p> контроль процесів розробки, створення і впровадження автоматизованої системи передачі та обробки інформації;</p><p> розробка та підготовка документів щодо побудови комплексної системи захисту інформації (КСЗІ) для проходження державної експертизи у сфері технічного захисту інформації;</p><p> документальне супроводження проекту компанії;</p><p> контроль за виконанням регламентних робіт щодо належного функціонування автоматизованої системи передачі та обробки інформації.</p><p><b><br></b></p><p><b>Лютий 2018 – березень 2019 </b>(1 рік 1 місяць)<b></b></p><p><b>ПП "ВІ АЙ ПІ ДЕПАРТАМЕНТ"</b></p><p><b>Посада:</b> Керівник служби технічної підтримки</p><p><b>Функції:</b></p><p> участь в робочих групах з підготовки та розробки щодо питань роботи алгоритму взаємодії з користувачами автоматизованої системи передачі та обробки інформації;</p><p> контроль процесів розробки, створення і впровадження автоматизованої системи передачі та обробки інформації;</p><p> підготовка внутрішніх регламентів, нормативної документації та аналіз поточної діяльності підприємства;</p><p> розробка та підготовка документів щодо побудови <strong>комплексної системи захисту інформації (КСЗІ) </strong>для проходження державної експертизи у сфері технічного захисту інформації;</p><p> розробка та організація програм навчання персоналу щодо надання якісної технічної підтримки користувачам автоматизованої системи передачі та обробки інформації;</p><p> контроль за своєчасним та оперативним виконанням доручень підлеглими працівниками;</p><p> взаємодія з контролюючими органами.</p><p><b><br></b></p><p><b>Грудень 2015 – лютий 2016 рр. </b>(2 місяці)<b></b></p><p><b>Філія «Київська» </b><b>Приватного підприємства</b><b> «Таврія Плюс»</b></p><p><b>Посада:</b> оператор з введення даних в ЕОМ</p><p><b>Функції:</b></p><p> внесення даних про товар з первинних документів (видаткові накладні, накладні внутрішнього переміщення, акти списання та інше) в облікову систему магазину (1C);</p><p> оформлення внутрішнього переміщення готової продукції або сировини в 1С (між підрозділами, магазином і складом);</p><p> проведення переоцінки та формування цінників.</p><p><b><br></b></p><p><b>Січень 2012 – липень 2015 рр. </b>(3 роки 7 місяців)<b></b></p><p><b>ТОВ «Інформ трейд Україна»</b></p><p><b>Посада:</b> консультант з економічних питань</p><p><b>Функції:</b></p><p> інформаційні послуги у сфері державних закупівель (допомога в оприлюдненні інформації, передбаченої Законом України «Про здійснення державних закупівель» на веб-порталі Уповноваженого органу та в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель);</p><p> підготовка проектів документів, пов’язаних із проведенням процедур державних закупівель;</p><p> реєстрація документів та складання інформаційних таблиць;</p><p> аналіз поточної діяльності компанії, формування і здача щотижневої звітності про виконану роботу;</p><p> прийом, обробка і розподіл вхідних дзвінків.</p><p><b><br></b></p><p><b>Червень 2009 - серпень 2010 рр. </b>(1 рік 3 місяці)<b></b></p><p><b>ТОВ «Оператор електронної реєстрації та звітності»</b></p><p><b>Посада:</b> спеціаліст відділу консультаційної підтримки (Call-центр)</p><p><b>Функції:</b></p><p> інформування клієнтів про послуги організації та нововведення;</p><p> прийом, обробка і розподіл вхідних дзвінків;</p><p> здійснення вихідних дзвінків клієнтам організації та потенційним клієнтам;</p><p> прийом та реєстрація заявок від користувачів;</p><p> контроль та розширення бази знань співробітників відділу;</p><p> консультації та навчання користувачів роботі з СПЗ («Бест звіт», WEB-портал «zvitoperator.com.ua»);</p><p> вирішення проблем користувачів по телефону, електронною поштою.</p><p><b><br></b></p><p><b>Серпень 2007 – березень 2008 років </b>(8 місяців)</p><p><b>ТОВ «АПЦ, Лтд»</b></p><p><b>Посада:</b> менеджер з адміністративної діяльності</p><p><b>Функції:</b></p><p> реєстрація документів та складання інформаційних таблиць;</p><p> ведення архіву документів;</p><p> прийом, обробка і розподіл вхідних дзвінків;</p><p> кадрова робота.</p><p><b><br></b></p><p><b>Жовтень 2006 – липень 2007 років </b>(10 місяців)</p><p><b>ТОВ «Агентство торгових консультантів»</b></p><p><b>Посада:</b> спеціаліст інформаційного відділу</p><p><b>Функції:</b></p><p> реєстрація документів та складання інформаційних таблиць;</p><p> ведення архіву документів;</p><p> прийом, обробка і розподіл вхідних дзвінків;</p><p> кадрова робота.</p><p><b><br></b></p><p><b>ОСВІТА:</b></p><p><b>2006-2010 рр. – </b>Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв України (м. Київ)</p><p>(спеціальність «Документознавство та інформаційна діяльність», кваліфікація «Документознавець фінансових, банківських та підприємницьких структур», диплом магістра).</p><p><b>2005-2006 рр. –</b> Міжрегіональне вище професійне училище зв’язку (м. Київ).</p><p>(спеціальність «Діловодство», кваліфікація «Діловод», диплом з відзнакою).</p><p><b>2004-2005 рр. –</b> Міжрегіональне вище професійне училище зв’язку (м. Київ).</p><p>(спеціальність «Секретар, асистент референта», диплом з відзнакою)</p><p><b><br></b></p><p><b>ДОДАТКОВА ОСВІТА, КУРСИ:</b></p><p><b>2019 р. – </b>ТОВ "Александров" (Автошкола), водійські права категорії "В" (м. Київ)</p><p><b>2020 р. –</b> Katran Dive Centre (PADI), сертифікат Open Water Diver (м. Київ)</p><p><b><br></b></p><p><b>ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:</b></p><p><b>ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ:</b></p><p> впевнений користувач ПК та прикладних програм;</p><p> досвід оперативного пошуку і систематизації даних;</p><p> практичні навички роботи з 1С 8.2 Підприємство;</p><p> розробка та підготовка документів;</p><p> підбір, навчання, адаптація та мотивація персоналу.</p><p><b>ІНОЗЕМНІ МОВИ:</b></p><p>English Elementary</p><p><b>ІНТЕРЕСИ/ХОББІ:</b></p> Кулінарія, тренажерний зал, дайвінг, катання на сноуборді, музика.

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: