Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Заступник-начальник управління-відділу методології, Бізнес-аналітик, Заступник департаменту (роздрібного, корпоративного бізнесу) (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 12 рок. 8 міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • заступник начальника управління методології та розробки продуктів АТ «КРИСТАЛБАНК»

    - аналіз, участь в методологічному забезпеченні та сприяння оптимізації банківських процесів Банку за напрямком роздрібного і корпоративного бізнесу з метою підвищення якості обслуговування клієнтів та мінімізації операційних ризиків, відсутності дублювання функцій, дотримання процедур внутрішнього контролю при здійсненні банківських операцій тощо;

    - розробка та підтримка в актуальному стані методологічного забезпечення банківських процесів (банківський процес, процес, блок-схема, технологічна карта, карта процесу тощо) та інших внутрішніх документів за напрямком роздрібного і корпоративного бізнесу (Положення, Порядок тощо);

    - реалізація банківських процесів в АБС Б 2 (участь в налаштуванні банківських продуктів роздрібного і корпоративного бізнесу, постановка технічних завдань щодо завантаження актуальних угод, операцій, друкованих форм, чинних тарифів тощо);

    - участь у впровадженні в діяльність Банку нових банківських напрямків за напрямком роздрібного і корпоративного бізнесу;

    - аналіз, розробка, актуалізація та погодження внутрішніх документів Банку щодо загального методологічного забезпечення роботи Банку, які відносяться до компетенції Управління у відповідності до вимог законодавства України та нормативно-правових актів Національного банку України;

    - систематизація та підтримка в актуальному стані єдиних інформаційних баз для використання структурними та відокремленими підрозділами Банку;

    - моніторинг та інформування керівників Банку щодо змін в законодавстві України;

    - сприяння впровадженню в роботу Банку перспективних методів та процедур, які використовуються в банківській сфері.

  • головний фахівець з обслуговування та продажу продуктів клієнтам малого та мікро бізнесу малого та мікро бізнесу АТ «Райффайзен Банк «Аваль»

    - залучення юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на обслуговування;

    - РКО юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

    - адміністрування «Клієнт-банку»;

    - продаж кредитів юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, банківської гарантії, білінгу та депозитів, еквайрингу

  • головний фахівець з обслуговування клієнтів малого бізнесу ПАТ «СБЕРБАНК»

    - залучення юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на обслуговування

    - РКО юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

    - адміністрування «Клієнт-банку»

    - продаж еквайрингу, банківської гарантії, білінгу та депозитів

  • економіст Відділення №1 Київського територіального управління департаменту з розвитку бізнесу ПАТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК»

    - обслуговування фізичних осіб;

    - РКО юридичних осіб і ФОП, відкриття поточних рахунків, корпоративних карт, підключення «Клієнт-банку»,поточне обслуговування запитів клієнтів;

    - залучення клієнтів по телефону, ділова переписка і організація зустрічей з клієнтами;

    - робота с масивами даних;

    - робота с реєстрами і звідними таблицями;

    - підготовка звітів про виконану роботу;

    - ведення діловодства;

    - підготовка комерційних пропозицій і програм для клієнтів.

  • економіст відділу обслуговування викликів Департаменту роздрібного бізнесу Управління Контакт- Центр ПАТ «Банк Форум»

    - інформативне обслуговування нинішніх і потенційних клієнтів банку по телефону;

    - швидке прийняття рішень в нестандартних ситуаціях з клієнтами;

    - цілодобова практична підтримка клієнтів – держателів платіжних карт;

    - обробка листів, які надходять на електронну пошту банку;

    - інформаційне обслуговування клієнтів по продуктовому ряду банку, в т.ч. користувачів системи дистанційного доступу «інтернет- банкінг»;

    - претензійне обслуговування клієнтів банку.

  • спеціаліст з підтримки клієнтів (фахівець довідково-інформаційного центру). ПАТ «Банк Русский стандарт»

    - кредитне супроводження розрахунків з фізичними особами

    - консультування по продуктовому ряду банку.

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua


Схожі резюме на роботу:Заступник-начальник управління-відділу методології, Бізнес-аналітик, Заступник департаменту (роздрібного, корпоративного бізнесу)







Jobs.ua рекомендує переглянути: