Досвід роботи
<p>РЕЗЮМЕ</p><p>КОГУТЕНКО ВАЛЕНТИНА АНДРІЇВНА</p><p><b>Особисті дані:</b></p><p>Дата народження: 10 березня 1963р.</p><p><b><br></b></p><p><b>Освіта:</b><br></p><p>Київський інститут народного господарства ім.Д.С.Коротченко</p><p><b><br></b></p><p><b>Трудова діяльність:</b></p><p>1981-2001рр. – ст. бухалтер, ст.економіст АКБ «Україна»;</p><p>2002-2008рр. – провідний спеціаліст відділу обліку та звітності АКБ «Альянс»;</p><p>2008-2011рр. - головний економіст Управління розрахунків з персоналом ПАТ «Банк Форум»;</p><p>2011- і до тепер - головний економіст Управління розрахунків з персоналом по оплаті праці АТ «Дельта Банк».</p><p><b><br></b></p><p><b>Обов’</b><b>язки:</b></p><p>- нарахування основної та додаткової заробітньої плати, заохочувальних та компенсаційних виплат, нарахування відпускних, допомоги по тимчасовій непрацездатності, тощо;</p><p>- нарахування та сплата податків та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;</p><p>- складання та надання звітності по формі 1 ПВ – місячна, квартальна до органів статистики;</p><p>- складання звітності по формі 1 ДФ;</p><p>- здійснення розрахунків по договорах цивільно-правового характеру;</p><p>- функції оператора АРМ Клієнт-Банк АБС “Барс”;</p> <ul><li>- складання Заяви-Розрахунку до ФСС для здійснення фінансування для надання матеріального забезпечення застрахованим особам за рахунок коштів ФСС (з 6-го дня тимчасової непрацездатності, догляд, вагітність та пологи);<ul><li>- формування та надання довідок про стаж, місце роботи, середню заробітну плату та розміри доходів по оплаті праці працівників Банку;</li></ul></li> <p>- формування звіту про здійснені відрахування та виплати щодо проведення стягнень по аліментах, заборгованості та виконавчих зборів згідно постанов ВДВС;</p><p>- підготовка та надання відповіді на запити обласних, міських, районних центрів зайнятості, УПСЗН, органів виконавчої влади, тощо;</p><p>- формування документів по заробітній платі для здачі в архів.</p><p><b><br></b></p><p><b>Спеціальні знання:</b></p><p>Знання норматино-правових документів, вміння максимально ефективно застосовувати їх в практичній діяльності.</p><p>Володіння комп’ютером: ИS-PRO, БОС-КАДРОВИК, WORD, EXCEL, HRM, Би-2,спеціальні програми для ведення бухгалтерського обліку.</p><p><b>Особисті якості:</b></p><p>Відповідальність, уважність, неконфліктність. </p></ul>