Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Бухгалтер по первичной документации (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 12 рок. 6 міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • бухгалтер по первичной документации ТОВ «Інтер-Комплекс» <p><strong>Основні обов’язки:</strong></p>
    <p>Рознесення банківських виписок в 1С – 3 банка</p>
    <p>Касса рах. 301</p>
    <p>Формування первинних документів в 1С 8.3 підприємство</p>
    <p>Реалізація товарів та послуг рах. 361, 6851</p>
    <p>Прибуткові документи рах. 631, 6851</p>
    <p>Нарахування заробітної плати рах. 661 та податків </p>
    <p>Робота у програмі М.Е.Doc (перенесення актів та актів виконаних робіт з 1С в М.Е. Doc)</p>
    <p>Облік ТМЦ рах. 201, 203, 221</p>
    <p>Звіти для керівництва кожен день, тиждень, місяць в програмі Excel</p>
  • бухгалтер ТОВ «Антарес-2016» <p><strong>Основні обов’язки:</strong></p>
    <p>Формування первинних документів в 1С 7.7</p>
    <p>Реалізація товарів та послуг рах. 361, 6851</p>
    <p>Прибуткові документи рах. 631, 6851</p>
  • бухгалтер ТОВ "Зараз-4" <p><strong>Основні обов’язки:</strong></p>
    <p><strong> </strong></p>
    <p>Робота в програмі ЖКХ</p>
    <p>Рознесення банківських виписок по жителям </p>
    <p>Нарахування квитанцій на оплату ЖКХ за місяць по особовим рахункам</p>
    <p>звірка по комунальним послугам з жителями</p>
    <p>-</p>
    <p>Формування первинних документів в 1С 7.7 підприємство</p>
    <p>Реалізація товарів та послуг рах. 361, 6851</p>
    <p>Прибуткові документи рах. 631, 6851</p>
    <p>Нарахування заробітної плати рах. 661 та податків </p>
    <p>Видача заробітної плати співробітникам</p>
    <p>Облік ТМЦ рах. 201, 203, 221</p>
    <p>Рознесення банківських виписок в 1С – 2 банка</p>
    <p>Каса рах. 301</p>
    <p>Звіти для керівництва в програмі Excel та ЖКХ по будинкам (борги по виплатам жителів)</p>
  • ФОП ФОП Рудяк Т.А, <p>Оптова торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування</p>
  • головний бухгалтер ПАТ СКТБ «Комплекс» <p><strong>Основні обов’язки:</strong></p>
    <p><strong> </strong></p>
    <p>Нарахування заробітної плати співробітникам; розрахунок лікарняних, відпускних, допомог, премій, компенсацій; підготовка регулярної фінансової, статистичної та податкової звітності (місячні, квартальні та річні звіти); ведення податкового та бухгалтерського обліку; облік основних засобів; проведення банківських виписок в 1С 8.2 підприемство; розрахунки компанії з контрагентами, проведення та контроль документації (прибуткові / видаткові накладні, послуги), виписка і реєстрація податкових накладних; складський облік (прихід, витрата, внутрішнє переміщення, списання, інвентаризація ТМЦ на складі), робота з клієнтами</p>
    <p>Програми:</p>
    <p>М.Е.Doc, ПК (Microsoft Office, Word, Excel), банк-клієнт (у всіх банків по різному)….</p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: