Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Заместитель директора (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><strong>Григор`єва Олена Андріївна</strong></p>
    <p><strong>Адреса</strong>: Херсон</p>
    <p><strong>Дата народження</strong> : 20 квітня 1977 р.<br /></p>
    <p> <strong> Мета: </strong>можливість застосування свого професійного досвіду на посаді заступника директора. <strong><br /></strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Професійні навички</strong>: знання специфіки оптових продажів; навички управління людьми; вміння працювати на результат; вміння організувати, запустити, контролювати,сертифікувати виробництво та процеси на всіх його ланках; робота в тісному звязку з бухгалтерскою службою підприємства, контроль руху грошових коштів, аналіз фінансових результатів, планування бюджету підприємства; досвід ведення переговорів; досвід стратегічного планування; здатність приймати нестандартні управлінські рішення; вміння делегувати повноваження; вміння контролювати; вміння планувати, прогнозувати; вміння переконувати. Робота 1-С версія 7.7. Exel, Word, Internet, Клиент-Банками. Ведення кадрової справи на підприємстві, укладання договорів з постачальниками, взаєморозрахунки з контрагентами, складський облік: надходження, переміщення, реалізація, списання товарів, продукції.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong> Освіта : </strong>Межрегіональна Академія управління персоналом (2000-2006 р.р.)Диплом - Спеціаліст, спеціальність – Менеджмент організацій, спеціалізація- економіка та управління бізнесом, кваліфікація –менеджер бізнесу </p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Досвід роботи:</strong> </p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>1996-2000 (4 роки) - НПЧФ Джей-М </strong> <strong>(поліграфія/газета «Из рук в руки»</strong> – секретар<strong>, </strong>інспектор відділу кадрів</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>2000 р - 2009 р (9 років) – ТОВ Херсонська зерноторгівельна компанія </strong></p>
    <p><strong>(трейд / елеваторне господарство)</strong></p>
    <p>2000-2001 р.р.- секретар референт , інспектор відділу кадрів</p>
    <p>2001- 2002 р.р – менеджер</p>
    <p>2002– 2009 р.р - начальник торгівельного відділу.</p>
    <p>Функціональні обов'язки:</p>
    <ul><li> ведення торгово-закупівальної дяльності;</li><li> організація обліку та контроль руху зерна на власних та стороніх елеваторах;</li><li>контроль та оптимізація роботи персоналу торгівельного віділу ;</li><li>звіти вищеконтролюючим органам – цельтрального офісу (м.Київ);</li><li>Робота з постачальниками (договори-постачання-розрахунок).</li></ul><p>досягнення:</p>
    <ul><li> підвищення лояльності постачальників;</li><li>забезпечення виконання плану продажів.</li></ul><p> в підпорядкуванні 10 осіб</p>
    <p><strong>2009 р – 2011 р ( 2 роки) ПП «Агроторгівельна компанія» (трейд / елеватор)</strong></p>
    <p><strong> - </strong>заступник директора по торгово – закупівельної діяльності </p>
    <p>Функціональні обов'язки:</p>
    <ul><li> ведення торгово-закупівальної дяльності (повний цикл);</li><li> організація обліку та контроль руху зерна на власному елеваторі</li></ul><p>досягнення:</p>
    <ul><li>Сертифікація зернового складу;</li></ul><p><strong>2011-2020 р (10 років) ТОВ СП Басматі </strong> <strong>(сільскогосподарьске підприємство (земельний банк 760 га) / вирощування та переробка рису та інших зернових та олійних культур )</strong></p>
    <p>- заступник директора підприємства</p>
    <p>Функціональні обов'язки:</p>
    <ul><li>Планування бюджету підприємства на рік.</li><li>Робота в постачальниками підприемтва (СЗР,мін добрива, насіння, послуги авіації, автоперевезення, тари,обладнання)</li><li>Атестація лабораторії.</li><li>Організація та контроль обліку руху зерна та готової продукції (збір врожаю –доставка до складу – доведення до кондиції – переробка – фасовка – контроль якості).</li><li>Ведення всієї торгової дяльності підприємства (договори-поставка – розрахунок);</li><li>контроль та оптимізація роботи підприємства ;</li><li>звіти – засновнику;</li><li>контроль за рухом грошових потоків на підприємстві,</li><li>складання технологічних карт посіву,</li><li>аналіз дотримання бюджету та його оперативне коригування.</li><li>Введеня кадрового обліку та охорони праці.</li><li>Сертифікація /атестація/ ліцензування. </li><li>Робота з пайовиками </li><li>Організація житедіяльності підприємства.</li></ul><p>досягнення:</p>
    <ul><li>отримання ліцензії на вирощування технічної коноплі</li><li>атестація виробничо технічної лабораторії</li><li>вхід на сформований ринок «рису» зовсім новому молодому підприємтву,</li><li>систематизація «банк землі» підприємства.</li></ul><p> в підпорядкуванні 35 - 40 осіб</p>
    <p>Особисті та ділові якості: аналітичні здібності; ініціативність; комунікабельність, лідерство, логічне мислення; мотивація; наполегливість; оптимізм; організаторські здібності; чуйність; відповідальність; здатність до ризику; прагнення до нововведень; здатність до самостійного прийняття рішень; ерудиція,впевненість в собі, організаторські здібності.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Бонус</strong>: Мобільність, готовність до командіровок.</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: