Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Менеджер відділу постачання (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: мужской

Досвід роботи

    <p>Кобенко Сергій Миколайович (Sergii Kobenko)</p>
    <p>Дата народження: 02.09.1974 </p>
    <p><strong>Ціль:</strong> Заміщення вакантної посади менеджера відділу постачання.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Освіта:</strong></p>
    <p>вересень 1992 р. – липень 1997 р., Українська державна академія водного господарства (м. Рівне) диплом спеціаліста “інженер-гідротехнік” (денна форма навчання).</p>
    <p><strong>Додаткова освіта:</strong></p>
    <p>квітень 2021 р. — Курси англійської мови, «Say Hello», м. Вишгород.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Досвід роботи:</strong></p>
    <p><br /></p>
    <p>Менеджер відділу матеріально-технічного постачання</p>
    <p>квітень 2012 р. – липень 2018 р. ПП «Авентин», м. Вишгород.</p>
    <p>Функціональні обов’язки:</p>
    <p>— аналіз і оцінка ринку постачальників;</p>
    <p>— пошук нових постачальників;</p>
    <p>— ведення переговорів;</p>
    <p>— укладання договорів;</p>
    <p>— обробка замовлень, та контроль процесу постачання;</p>
    <p>— ведення первинної бухгалтерії;</p>
    <p>— контроль взаєморозрахунків;</p>
    <p>— логістика</p>
    <p><br /></p>
    <p>Начальник відділу матеріально-технічного постачання</p>
    <p>липень 2018 р. – квітень 2021 р. ПП «Авентин», м. Вишгород.</p>
    <p>Функціональні обов’язки:</p>
    <p>— пошук необхідних матеріалів (імпорт);</p>
    <p>— ведення перемовин (листування з постачальниками за умовами, строками, якістю і цінами);</p>
    <p>— підготовка всієї супровідної документації щодо імпортних постачань і відстеження товару «до складу»</p>
    <p>— взаємодія з транспортними організаціями та кур’єрськими службами доставки;</p>
    <p>— взаємодія з компаніями які надають брокерські послуги.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Професійні навички:</strong></p>
    <p>— володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), інтернет, 1С та 3С; — досвід роботи з постачальниками;</p>
    <p>— навички розрахунку оптимального замовлення; — вміння працювати з документами; — знання мов: українська (рідна); російська (вільно володію); англійська – Elementary.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Особисті якості:</strong></p>
    <p>Відповідальність, уважність до деталей, пунктуальність, здатність швидко навчатися, наполегливість, бажання працювати і заробляти, вміння працювати в команді.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Додаткова інформація:</strong></p>
    <p>Сімейний стан: цивільний шлюб. Діти: так. Можливість відряджень: так. Хобі: музика.</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: