Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
<p>30.05.1988р.</p>
<p>м. Київ</p>
<p><strong>Місце проживання</strong></p>
<p>м. Київ</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>ОСВІТА</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>2005-2011рр.</strong></p>
<p><strong>«</strong>Київський економічний інститут менеджменту» м. Київ</p>
<p>Факультет менеджменту організацій</p>
<p>Спеціальність – менеджер-економіст (диплом Магістра)</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>ДОСВІД РОБОТИ</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Березень 2019р. – Вересень 2019р.</strong></p>
<p> <strong>ТОВ «ТАС ЛІНК» м.Київ</strong></p>
<p><strong> Фахівець відділу підтримки клієнтів</strong></p>
<p>цілодобова підтримка власників карток та рахунків з питань користування продуктами банку;</p>
<p>моніторинг карток та банкоматів і попередження шахрайських операцій в режимі реального часу.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Березень 2016р. – Березень 2019р.</strong></p>
<p>О <strong>ТОВ «Діамант 777» м.Київ</strong></p>
<p><strong> Менеджер відділу активних продажів</strong></p>
<p>пошук та залучення нових клієнтів на купівлю товару (лабораторного обладнання);</p>
<p> здійснення «холодних» дзвінків, проведення зустрічей з клієнтами;</p>
<p> проведення усної та відкритої презентації товару (лабораторного обладнання);</p>
<p> підготовка необхідного пакету документів, супроводження та укладання угод з клієнтами;</p>
<p> підтримка взаємовигідних відносин з існуючими клієнтами;</p>
<p> підготовка лабораторного обладнання, необхідних документів та організація інших заходів для прийняття участі на виставках;</p>
<p> оформлення клієнтських рахунків та супроводження операцій з розрахунку за товар (лабораторне обладнання);</p>
<p> моніторинг ринку та конкурентоздатності підприємства стосовно даного товару (лабораторного обладнання);</p>
<p> збір необхідних документів для подачі звітності до державних установ.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Липень 2014р. – Жовтень 2014р.</strong></p>
<p> <strong>AD</strong> <strong>Group</strong> <strong>International</strong><strong>, м. Баку</strong></p>
<p> <strong>Менеджер відділу активних продажів</strong></p>
<p>пошук та залучення нових клієнтів на розміщення реклами в брошурі компанії;</p>
<p>підтримка взаємовигідних відносин з існуючими клієнтами компанії;</p>
<p>проведення зустрічей з клієнтами та проведення презентації рекламного продукту компанії;</p>
<p>прийняття та збір інформації і зображення для розміщення реклами закладів в брошурі компанії;</p>
<p>обговорення з клієнтами якості зображення та гідного інформаційного змісту для розміщення закладу в рекламному продукті компанії;</p>
<p>підготовка контрактів, обговорення умов по контракту та проведення переговорів для укладання контрактів з клієнтами;</p>
<p>моніторинг ринку стосовно конкурентоздатності та рівня цін для покращення роботи компанії;</p>
<p>участь у розробці нововведень для покращення рекламного продукту;</p>
<p>проведення переговорів та укладання контрактів щодо розміщення рекламного продукту у готелях міста та інших вигідних локаціях.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Вересень 2013р. – Червень 2014р. </strong></p>
<p><strong>АБ «Укргазбанк», м. Київ</strong></p>
<p><strong> Економіст відділу супроводження кредитного портфелю управління адміністрування </strong></p>
<p><strong> роздрібного банкінгу департаменту роздрібного банкінгу ГО</strong></p>
<p>перевірка оформлення та наявності повного пакету документів кредитного портфелю щодо кредитування банками партнерами згідно нормативних положень Банку та інструкцій банків партнерів;</p>
<p>здійснення дзвінків та розмов з працівниками відділень банку щодо контролю вірного оформлення та збору необхідних документів кредитного портфелю;</p>
<p>підготовка та подання щомісячних звітів на мотивацію з аналізу роботи працівників відділень банку щодо формування кредитного портфелю банків партнерів;</p>
<p>підготовка внутрішнього запиту щодо залишків на депозитних та поточних рахунках банку померлих клієнтів у зв’язку з правом на спадщину на підставі офіційних нотаріальних запитів від приватних та державних нотаріальних контор;</p>
<p>оформлення та контроль відправлення офіційних листів-відповідей на нотаріальні запити щодо залишків на рахунках померлих клієнтів у зв’язку з правом на спадщину.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Березень 2013р. – Вересень 2013р. </strong></p>
<p><strong>ТОВ «Компан</strong><strong>ія ЗАВЛАБ»</strong><strong>, м. Київ</strong></p>
<p><strong>Менеджер в</strong><strong>ідд</strong><strong>ілу активних продаж</strong><strong>ів</strong></p>
<p> пошук та залучення нових клієнтів на купівлю товару (лабораторного обладнання);</p>
<p> здійснення «холодних» дзвінків, проведення зустрічей з клієнтами;</p>
<p> проведення усної та відкритої презентації товару (лабораторного обладнання);</p>
<p> підготовка необхідного пакету документів, супроводження та укладання угод з клієнтами;</p>
<p> підтримка взаємовигідних відносин з існуючими клієнтами;</p>
<p> підготовка лабораторного обладнання, необхідних документів та організація інших заходів для прийняття участі на виставках;</p>
<p> оформлення клієнтських рахунків та супроводження операцій з розрахунку за товар (лабораторне обладнання);</p>
<p> моніторинг ринку та конкурентоздатності підприємства стосовно даного товару (лабораторного обладнання);</p>
<p> збір необхідних документів для подачі звітності до державних установ.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Вересень 2012р. – Березень 2013р.</strong></p>
<p><strong>Філія «Центральне РУ» АТ «Банк«Фінанси та кредит», м. Київ </strong></p>
<p><strong> Економіст відділу адміністрування РБ управління кредитної адміністрації</strong></p>
<p>складання розрахунків для суду за кредитними заборгованостями;</p>
<p>робота з проблемною заборгованістю;</p>
<p>збір та підготовка пакету документів по страховим випадкам;</p>
<p>оформлення заявок на розгляд до Кредитного Комітету Банку щодо виплат по страховим випадкам.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Квітень 2012р. – </strong><strong>Вересень 2012р.</strong></p>
<p><strong> Філія «Центральне РУ» АТ «Банк«Фінанси та кредит», м. Київ </strong></p>
<p> <strong>Економіст відділу розрахунків в іноземній валюті управління супроводження валютних</strong></p>
<p><strong>М операцій</strong></p>
<p>перевірка наявності необхідного пакету документів та прийняття заявок від клієнтів на купівлю та продаж іноземної валюти;</p>
<p>здійснення дзвінків та розмов з клієнтами щодо заборгованості по необхідним документам стосовно операцій з купівлі та продажу іноземної валюти;</p>
<p>проведення операцій на внутрішніх поточних банківських рахунках;</p>
<p>оформлення щоденних звітів щодо проведених операцій. </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Липень 2011р. – </strong><strong>Квітень 2012р.</strong></p>
<p> <strong>Філія «Центральне РУ» АТ «Банк«Фінанси та кредит», м. Київ</strong></p>
<p><strong> Спеціаліст адміністративного відділу управління справами</strong></p>
<p> здійснення телефонних розмов з клієнтами та працівниками банку в приймальні керуючого<strong>;</strong></p>
<p> моніторинг листів електронної пошти приймальні керуючого;</p>
<p> прийняття та обробка листів, які надходили до приймальні керуючого;</p>
<p> контроль нумерації та зберігання наказів згідно внутрішніх положень Банку.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ</strong></p>
<p>Професійні навики</p>
<p>Організаційні здібності;</p>
<p>Вміння проводити переговори, укладати угоди та супроводжувати їх;</p>
<p>Володіння основами бухгалтерського обліку, маркетингу, менеджменту - на практичному рівні;</p>
<p>Вміння вирішувати питання, в тому числі проблемні.</p>
<p>Володіння іноземними мовами</p>
<p>Українська, російська - вільно</p>
<p>Англійська - розмовний рівень</p>
<p>Рівень володіння ПК</p>
<p>Робота з ПК (Microsoft Office, Internet, 1С бухгалтерія, внутрішні банківські програми). </p>
<p>Сімейний стан</p>
<p>Незаміжня, син Марк – 5 років</p>
<p><br /></p>
<p>Особисті якості </p>
<p>Аналітичний склад розуму, енергійна, пунктуальна, відповідальна, працьовита, цілеспрямована, комунікабельна, креативна. </p>