Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
оператор машин PESA <p></p>
<p>Оператор листогиба з ЧПУ. Згідно креслення виготовлення елементів кострукцій методом згинання у відповідному місці. Підбір необхідного інструменту та програмування станка на заданий виріб. Користування вимірювальними приладами (штангенциркуль, рулетка, кутник, кутомір) та просторова уява (щоб не загнути не в той бік) були надійними помічниками при виконанні поставлених задач.</p>
<p>Оператор плазморіза з ЧПУ. Згідно заданої програми та технічного завдання (за необхідності - креслення) вирізання заготовок елементів зварних конструкцій локомотивів та трамваїв. Вибір необхідного матеріалу (по заданій товщині та сорту металу), укладання на стіл для розрізання листів та програмування плазморіза на виконання програми. Формування заявки на необхідний матеріал. Контроль процесу різання, вибір та встановлення відповідного інструменту (елементів пальника). Після вирізання - видалення залишків металу зі столу та знімання заготовок елементів з контролем їх розмірів з необхідними допусками на подальшу обробку (згідно креслень). Укладання листів металу на стіл та знімання габаритних заготовок виконувалося кран-балкою. За 2 роки роботи навчився володіти нею на гідному рівні, пройшов польські курси стропальників, але у зв`язку з пандемією екзамени відклали на невизначений термін і посвідчення я не отримав. Для виконання поставлених задач потрібен був тісний взаємозв`язок з технологами, тому приймав участь у розробці креслень та технологічних процесів обробки металу.</p>
<p></p>
слюсар PESA <p>Виконання слюсарних робіт на дільниці виготовлення зварних конструкцій корпусу локомотивів та трамваїв. Зачищення зварних швів, підгонка елементів під розмір для точного монтування згідно креслення.</p>
механік SOLARIS <p>Монтаж силових установок і їх допоміжних систем на автобуси марки Соларіс. "Обв`язка" двигуна - монтаж всіх необхідних деталей та зв`язування їх в єдину систему за допомогою патрубків, труб і т.д. Монтаж вузлів та агрегатів відповідними кріпильними елементами згідно креслення.</p>
Позаштатний співробітник кафедри "Локомотиви" ДНУЗТ Приватні замовники <p>Консультаційний супровід пошуківців на отримання звання "бакалавр", "спеціаліст", "магістр", "кандидат технічних наук" в напрямку "локомотиви та локомотивне господарство". Відповідно, безпосередньо займався написанням курсових, дипломних, магістерських робіт, наукових праць у вищевказаній галузі. Ця діяльність була пов`язана з розробкою креслень, тому володію хорошими навиками роботи в програмі "KOMPAS 3D". Безумовно - знання технічної мови на вищому рівні.</p>
майстер цеху з ремонту локомотивів в обсязі ПР-2, ПР-3 локомотивне депо Христинівка (ТЧ-6) <p>Організація ремонту локомотивів серії 2ТЭ10(всіх індексів) в обсязі поточних ремонтів ПР-2 та ПР-3 (найбільший обсяг - далі лише капітальний ремонт КР, який виконується на заводі). Демонтаж, розбирання вузлів та агегатів локомотива, дефектація та виконання необхідних і передбачених технологічним процесом перевірок їх працездатності. Встановлення необхідного обсягу ремонту, призначення виконавців ремонту та контроль якості й часу згідно технологічних карт, розробка таких карт. Складання заявок на необхідну кількість запчастин, матеріалів та інструменту для вчасного виконання поставлених задач. Координація взаємодії з іншими цехами. За необхідності ставав поруч зі слюсарями та приймав безпосередню участь у відновленні працездатності того чи іншого агрегата чи вузла. Основний упор нашого цеху був на ремонт дизеля та його допоміжних систем.</p>