Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Головний бухгалтер, бухгалтер, ревізор, адміністратор, секретар (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><strong>Калітинська Ольга Олександрівна<br /></strong><br /><br />
    Дата і місце народження: м. Біла Церква, 29 травня 1986 року<br />
    Сімейний стан: розлучена</p>
    <p>Діти: немає</p>
    <p>Можливість відряджень:так<br />Ціль: Працювати в стабільній фірмі, де могла б набути нових навиків та знань. Або в державній установі.<br /><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Трудова діяльність:</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p>
    <strong>09.2010-03.2021</strong></p>
    <p><strong>Головний бухгалтер. Коженицька сільська рада (бюджетна неприбуткова організація), с.Коженики,Білоцерківський район, Київської області.<br /></strong>Посадові обов’язки:</p>
    <p>- складання штатних розписів ;</p>
    <p>- нарахування та виплата , авансу і заробітної плати, лікарняні, відпускні, декретні;</p>
    <p>- оформлення та передача коштів на банківські картки;</p>
    <p>- щомісячний розпис асигнувань загального та спеціального фондів бюджету;</p>
    <p>- написання рішень сільської ради, складання та виконання бюджету;</p>
    <p>- паспорти та бюджетні запити до бюджету та рішень;</p>
    <p>- облік доходів та видатків;</p>
    <p>- меморіальні ордера;</p>
    <p>- нарахування та облік плати за видачу в оренду приміщень комунальної власності;</p>
    <p>- робота з СДО, е-дата, е-звітність, Prozorro, Merega, клієнт банк Приватбанк;</p>
    <p>- складання щомісячного бухгалтерського обліку, квартальних та річних бухгалтерських звітів;</p>
    <p>- здача звітності до податкової,статистики,пенсійного фонду та інші фонди;</p>
    <p>- інвентаризація,акти на списання ОЗ і МШП,</p>
    <p>- звіти про допорогові закупівлі на Prozorro;<br />
    - ведення кореспонденції з вищестоячими органами;<br />- інші доручення сільського голови з питань фінансів та бюджету.</p>

    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>07.2008 – 02.2009<br />
    Бухгалтер. ТОВ «ЕТС Крани» (оренда кранів),Київ.<br /></strong>Посадові обов’язки:<br />
    - первинна документація;<br />
    - здача звітності;<br />
    - допомога головному бухгалтеру;<br />
    - робота з Клієнт-Банком.<br /></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>06.2008 - 07.2008 </strong></p>
    <p><strong>Бухгалтер. ТОВ «Темний Джокер ГЕЙМС» (it технології), Київ</strong>.<br />
    Посадові обов’язки:<br />
    - первинна бухгалтерія;<br />
    - зіставлення та здача звітності;<br />
    - допомога головному бухгалтеру;<br />
    - зіставляла звітність до суб’єкта малого підприємництва.<br /><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>04.2007 - 05.2008 </strong></p>
    <p><strong>Бухгалтер. ЗАТ ВНЗ "КСУ" (вищий навчальний заклад), Київ.</strong><br />
    Посадові обов’язки:<br />
    - облік та здача звітності по палево-мастильні матеріали(бензин);<br />
    - робота з Клієнт-Банком;<br />
    - оформлення та передача коштів на банківські картки;<br />
    - зіставлення та здача звітності;<br />
    - авансова звітність;<br />
    - виписка довіреностей;<br />
    - інвентаризація;<br />
    - допомога головному бухгалтеру.<br /><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>04.2005 - 05.2005 </strong></p>
    <p><strong>Адміністратор залу. ТОВ ТБ «Мегаполіс»(горілчані вироби), Київ.<br /></strong>Посадові обов’язки:<br />
    - виставка товару;<br />
    - допомога менеджеру.<br /><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Освіта:</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p>10/2013-06/2014 «Київський інститут бізнесу та технологій», закінчила і отримала повну вищу освіту за спеціальністю облік і аудит та здобула кваліфікацію спеціаліст з обліку та аудиту; викладач професійного навчально-виховного закладу.</p>
    <p><br /></p>
    <p>09/2006 – 04/2009 «Київський славістичний університет», закінчила за напрямом підготовки економіка і підприємство та здобула кваліфікацію бакалавра з обліку та аудиту.<br /><br /></p>
    <p>06/2004-06/2006 «Філія Державної Академії статистики, обліку та аудиту», закінчила за спеціальністю бухгалтерський облік і здобула кваліфікацію бухгалтер.<br /><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Додаткова освіта:</strong></p>
    <p><br /></p>
    <p>06/2021року- Навчально-сертифікаційний центр компанії «ІН-АГРО» </p>
    <p>- пройшла курс «ВАS Бухгалтерія ПРОФ»</p>
    <p><br /></p>
    <p>07/2020 року- ТОВ “МЦ ФЕР Україна”</p>
    <p>-«Земельні відносини-2020: топ запитань бухгалтерів»</p>
    <p><br /></p>
    <p>06/2020 року- ТОВ “МЦ ФЕР Україна”</p>
    <p>- «Земельна реформа-2020:стан і перспективи»;</p>
    <p>- «Закупівлі до 50 тисяч:як запланувати і прозвітувати в електронній системі»;</p>
    <p>- «Оренда державного та комунального майна через Prozorro. Продажі:що врахувати»</p>
    <p><br /></p>
    <p>11/2016 року-Київської обласної державної адміністрації </p>
    <p>-«Організація роботи бухгалтерських служб. Формування та виконання місцевих бюджетів»</p>
    <p><br /></p>
    <p>09/2016 року-Prometheus </p>
    <p>-«Публічні закупівлі»</p>
    <p><br /></p>
    <p>
    02/2006-04/2006 Центр Ділових Комунікацій «Бізнес та Освіта»</p>
    <p>- закінчила зі спеціальності Оператор «1С:Підприємство»-бухгалтеру. </p>
    <p><br /></p>
    <p>10/2003-12/2003 Центр Ділових Комунікацій «Бізнес та Освіта»</p>
    <p>- закінчила зі спеціальності Оператор ПК – професіонал.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p>
    <strong>Професійні навики:<br /></strong>Microsoft Office, Internet Explorer,Outlook,WordPad, Power Point, Excel, електронний кабінет, користування офісною технікою.<br /><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Мови:<br /></strong>Англійська зі словником, українська та російська вільно.<br /><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Особисті якості:<br /></strong>Відповідальна,уважна, комунікабельна, ціле направлена, швидко навчаюсь,<br />
    дисциплінована, пунктуальна.</p>
    <p></p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: