Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Менеджер, администратор, переводчик французского языка (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 2 рок. 1 міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • Администратор, оператор,менеджер, секретарь Азовпромсталь торговые сети <p>Єфременко Вікторія Артурівна</p>
    <p>Вік: 37(30.07.1984р.),незаміжня</p>
    <p>Адрес:м.Харків,проспект Проскури,5а,кв.54</p>
    <p><br /></p>
    <p><strong>Мета</strong></p>
    <p>HR менеджер, адміністратор, перекладач французької мови, помічник керівника.</p>
    <p>Бажаний рівень зарплати – від 15000 грн.</p>
    <p>Графік роботи:повний робочий день.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Досвід роботи</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p>1.Організація:ТС«Зеркальний»м.Маріуполь</p>
    <p>Період роботи:2019-2021рр.</p>
    <p>Посада:оператор відеоспостереження </p>
    <p><br /></p>
    <p>2.Дитячий магазин «Малюк»м.Маріуполь</p>
    <p>Період роботи:2017-2019рр.</p>
    <p>Посада:Адміністратор</p>
    <p><br /></p>
    <p>3.ТОВ«Амстор Рітейл Трейд»м.Маріуполь</p>
    <p>Період роботи:2014-2017рр.</p>
    <p>Посада:Інспектор служби безпеки</p>
    <p><br /></p>
    <p>4.ПКФ«Азовпромсталь»</p>
    <p>Період роботи:2010-2012рр.</p>
    <p>Посада: офіс-менеджер</p>
    <p>Обов'язки:</p>
    <p>Робота з документацією (вхідна / вихідна документація, гарантійні листи);</p>
    <p>Прийом дзвінків та відвідувачів;</p>
    <p>Забезпечення життєдіяльності офісу;</p>
    <p>Пошук і обробка необхідної інформації;</p>
    <p><br /></p>
    <p>5. ТРЦ «Амстор» м.Маріуполь</p>
    <p>Період роботи: 2008-2010рр.</p>
    <p>Посада: аналітик /секретар керівника, спеціалист з підбору персоналу</p>
    <p>Обов'язки:</p>
    <p>Пошук і підбір персоналу</p>
    <p>Проведення телефонних інтерв'ю</p>
    <p>Розробка посадових інструкцій</p>
    <p>Ведення кадрової документації</p>
    <p>Облік особового складу підприємства</p>
    <p>ведення табеля з внесенням до бази даних комп'ютера</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Освіта</strong></p>
    <p> Учбовий заклад: Горлівський державний інститут іноземних мов </p>
    <p>Дата навчання : 2001-2006рр.</p>
    <p>Спеціальність: перекладач /викладач французької та англійської мов </p>
    <p>Диплом:спеціаліст (денна форма навчання) </p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Додаткова інформація</strong></p>
    <p>французька мова (розмовний рівень), англійська мова (середній рівень), впевнений користувач MS Office (Word, Excel) </p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Особисті якості</strong></p>
    <p>Організованість, відповідальність, вміння оперативно виконувати поставленні задачі,комунікабельність, доброзичливість, цілеспрямованість.</p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: