Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
<p><strong>Шукаю роботу де зможу реалізувати наступні види діяльності:</strong></p>
<p><br /></p>
<p>Надання бухгалтерських послуг для ТОВ та ФОП будь-якої системи оподаткування. </p>
<p>Аутсорсинг, віддалено, сумісництво. Реєстрація ФОП 3 група ставка 5% (КВЕД 69.20, 70.22). </p>
<p>Праця з різними видами бізнесу. </p>
<p>Робота на представництва, іноземні підприємства, ІТ, газ природний, виробництво/продаж виробів медичного призначення, виробництво/продаж меблів офісних, виробництво/продаж паперу обгорткового та підпергаменту, сільське господарство, транспортні послуги, СТО, будівництво, інтернет-магазини та ін.).</p>
<p>Виїзд в офіс по необхідності або в певні дні. </p>
<p>Відновлення обліку. Консультації. Навчання. </p>
<p>Комплексне ведення бухгалтерського та податкового обліку. </p>
<p><br /></p>
<p><strong>Компетенції:</strong></p>
<p></p>
<p> - своєчасне і якісне оформлення первинних документів; </p>
<p>- ведення обліку основних засобів, нарахування амортизації основних засобів і нематеріальних активів;</p>
<p> - формування касових документів; </p>
<p>- формування авансових звітів; </p>
<p>- виписка документів по реалізації готової продукції, товарів і послуг; </p>
<p>- формування і реєстрація податкових накладних; </p>
<p>- опрацювання вхідних накладних (прихід товарів, матеріалів і послуг) ; </p>
<p>- внесення вхідних податкових накладних, перевірка їх в правильності складання; </p>
<p>- проведення актів звірок з контрагентами; </p>
<p>- контроль розрахунків з бюджетом; </p>
<p>- ведення ЗЕД (імпорт, експорт, курсові різниці); </p>
<p> - проведення банківських виписок; </p>
<p>- проведення оплат через клієнт-банк, сплата податків; </p>
<p>- розрахунок і виплата заробітної плати; </p>
<p>- нарахування і виплата відпусток, лікарняних; </p>
<p>- проведення річної інвентаризації; </p>
<p>- кадрова документація. </p>
<p><br /></p>
<p>Підготовка і здача звітності: </p>
<p>- фінансової звітності (баланс, звіт про фінансові результати, та ін.) ; </p>
<p>- податкової звітності (декларація з податку на прибуток, декларація з ПДВ, 4-ДФ, декларація земельного податку, екологічного податку та ін.) ;</p>
<p> - статистичної звітності. </p>
<p>Комплексне бухгалтерське обслуговування ФОП. Реєстрація/ліквідація ФОП.</p>
<p><br /></p>
<p>Надання консультацій: </p>
<p>1) в області бухгалтерського, податкового обліку;</p>
<p> 2) в сфері організації і ведення бізнесу;</p>
<p> 3) в області економіки і управлінського обліку;</p>
<p> 4) в сфері податкового планування.</p>
<p><br /></p>
<p><strong>Успішний досвід</strong> проходження податкових перевірок та перевірок Держпраці. Успішне проходження аудиторських перевірок щодо підтвердження фінансової звітності. Виведення товариства з ризикових, розблокування податкових накладних та розрахунків коригувань. Розробка та постановка технічних завдань для програмістів, супроводження впровадження в облік. Відслідковування змін у законодавстві. Знання всіх ділянок бухгалтерського обліку. Розробка облікової політики підприємства згідно національних стандартів бухгалтерського обліку. </p>
<p>Проведення внутрішнього аудиту (бухгалтерський, податковий облік) попередніх періодів з поданням уточнень. Запуск виробництва з нуля. Робота з банками (оформлення та супроводження інвестиційних кредитів, овердрафтів, гарантій). Взаємодія та врегулювання питань з контролюючими органами в цілому. Вміння знаходити рішення в складних ситуаціях.Відмінне володіння: 1С Підприємство 7.7, 8.0, 8.3 УТП, 1С 7 Заробітна плата та кадри, Клієнт-Банк, MS Office, Excel: Бізнес-аналіз та прогнозування, Медок, Арт-Звіт, Соната, Електронний кабінет платника. Наявність свого ПК, оргтехніки, бухгалтерських програм, нормативної бази. </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Досвід роботи більше 16 років, вища економічна освіта.</strong></p>
<p></p>