Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
регіональний менеджер ПрАТ Оболонь <p><strong>Шутка Вячеслав Степанович</strong></p>
<p><strong>Особиста інформація</strong></p>
<p>Дата та місце народження: 17 вересня 1980 р., м. Кропивницький.</p>
<p>Національність: українець.</p>
<p>Сімейний стан: одружений, 2 дітей 16 та 9 років.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Освіта</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Кіровоградський державний технічний університет, 1997 – 2002 рр.,</strong></p>
<p><strong>стаціонарне навчання</strong><strong>.</strong></p>
<p>Спеціальність: Економіст, «Бухгалтерський облік та аудит».</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Досвід роботи</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>2013 р. - по теперішній час – регіональний менеджер ПрАТ «Оболонь» Південний регіон (Одеська, Миколаївська, Херсонська обл.).</strong></p>
<p>1. Формування торгової команди (штат 250 чоловік), контроль за виконанням КРІ.</p>
<p>2. Підбір логістичних компаній ( дистрибуторів) на умовах співпраці з головним підприємством та згідно потреб території.</p>
<p>3.Участь в перемовах з національними, локальними та регіональними мережами.</p>
<p>4.Розробка стратегії розвитку регіону, програми по збільшенню обсягів збуту і координація їх виконання.</p>
<p>5. Забезпечення цільового використання фінансових ресурсів, наданих для роботи в регіоні, підготовка і представлення звітів керівництву по наступним напрямках: попит на окремі найменування товарів і перелік товарів; обсяги продаж; фінансові й економічні показники діяльності в регіоні.</p>
<p>6. Здійснення збору інформації про регіональний ринок (активна /неактивна клієнтська база, кількість населення, загальний рівень цін і співвідношення заробітної плати, основний споживчий попит, діяльність конкурентів у регіоні ін.).</p>
<p>7. Аналіз інформації про регіональний ринок і на основі результатів аналізу розробка стратегії по представленню товарів у регіоні.</p>
<p>8. Забезпечення реалізації рекламних кампаній по просуванню товарів у регіоні, реалізація PR-кампаній по формуванню сприятливого іміджу підприємства в регіоні з урахуванням місцевої специфіки.</p>
<p>9. Організація і розвиток системи дистрибуції в регіоні, здійснення пошуку партнерів (для спільного освоєння регіонального ринку).</p>
<p>10.Організація роботи торгової команди, здійснення координації мерчандайзингу в регіоні.</p>
<p>11.Координація своєї роботи з центральним офісом підприємства (головним підприємством), забезпечення виконання провідних вказівок і розпоряджень керівництва центрального офісу (головного підприємства).</p>
<p>12. Представлення і захист інтересів підприємства в регіоні.</p>
<p><strong>Досягнення на посаді </strong><strong>RM</strong><strong>:</strong></p>
<p>Cформовано торгову команду - як основа успіху розвитку компанії;</p>
<p>Збільшено клієнську базу на 30% в 2013/2014 роках по південному регіону;</p>
<p>Досягнуто найбільшої долі продажу по корпорації в каналі традційна торгівля 27% за 6місяців 2021р.згідно даних Укрпиво та АС Нільсен.</p>
<p>В результаті партнерських взаємовідносин досягнуто співпрацю з мережою Пасічний 200маг. в долі 50% протягом 8 років;</p>
<p>Розпочато співпрацю з Мережою Копійка,100маг.;</p>
<p>Досягнуто ексклюзивної співпраці з 5ми аквапарками південного регіону.</p>
<p>За власної ініціативи розпочато налив та випуск б/а напою мохіто в асортименті у кеги який став лідером в 2017р у розливних напоях та пива ТМ Южанка;</p>
<p>Результат командної роботи - краща динаміка протягом 2013-2017 років по корпорації, на рівні 130%;</p>
<p>Кращий RM по результатам 2014 р, Почесна грамота від Президента компанії;</p>
<p>Найвища винагорода корпорації ПрАТ Оболонь, значок «Золотий грифон №2» в 2016 р;</p>
<p>Почесна Грамота Міністерства Аграрної політики та продовольства України в 2016 р.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>2010-2013 р. – територіальний менеджер ПрАТ «Оболонь» (м. Кривий Ріг, Нікополь, П</strong>`<strong>ятихатки)</strong></p>
<p>1. Розробка й організація проведення передпродажних заходів щодо створення умов для планомірного продажу товарів, задоволення попиту покупців на товари.</p>
<p>2. Контроль за розробкою і реалізацією бізнес-планів і комерційних умов , що укладаються, договорів і контрактів, оцінюючи ступінь можливого ризику.</p>
<p>3. Виявлення найбільш ефективних секторів ринку продаж товарів, розробка комплексу заходів щодо використання можливостей ринку товарів.</p>
<p>4. Розробка і забезпечення реалізації заходів щодо організації і створення мережі збуту товарів (розробка і побудова каналів руху товарів до споживачів; побудова відносин з оптовими і роздрібними торговими підприємствами, іншими посередниками; розвиток дилерських відносин).</p>
<p>5. Контроль з доставки та відвантаження товарів покупцям по укладених договорах.</p>
<p>6. Контроль оплати покупцями товарів по укладених договорах.</p>
<p>7. Аналіз обсягу продаж і підготовка звітів за результатами аналізу.</p>
<p>8. Здійснення підбору і навчання персоналу по продажах (торгових представників, супервайзерів), визначення задач підлеглим працівникам.</p>
<p><strong>Досягнення на посаді A</strong><strong>SM</strong><strong>:</strong></p>
<p>Збільшено клієнтську базу на 20% та холодильного обладнання на 35%;</p>
<p>Досягнуто долю ексклюзивних тт які працювали по пиву складала 8% від загальної кількості пивних тт; ТТ з долею 50% по пиву складали 26% від загальної кількості тт.</p>
<p>Збільшено продажі в період виконання обов`язків на 170%, як наслідок підвищення по кар’єрній драбині до рівня RM;</p>
<p>Кращий АSM по pезультатам роботи 2011 р., грамота від міністра Аграрної політики та продовольства України;</p>
<p>Кращий АSМ по результатам роботи в 2012 р<strong>,</strong> найвища винагорода корпорації ПрАТ Оболонь , значок «Золотий грифон №1» в 2013 р.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>2007-2010р. – супервайзер ПрАТ «Оболонь» (м. Кропивницький)</strong></p>
<ul><li> контроль над поточною роботою “польових” співробітників;</li></ul><ul><li> навчання та коучинг співробітників;</li></ul><ul><li> консультативна підтримка та інформаційне забезпечення;</li></ul><ul><li> координація дій команди, розподіл завдань;</li></ul><ul><li> доведення цілей, завдань компанії до співробітників;</li></ul><ul><li> збір, групування і надання звітності по діяльності підпорядкованої йому команди;</li></ul><ul><li> адміністрування: розподіл роботи, облік робочого часу, розрахунок заробітної плати і т.д.</li></ul><p><strong>Досягнення на посаді </strong><strong>SV</strong><strong>:</strong></p>
<p>Збільшено клієнтську базу на 20%.</p>
<p>Досягнуто динаміку по результатам роботи 200% за 3 роки, як наслідок підвищення по кар’єрній драбині до рівні ASM;</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>2005 р.-2007 р – торговий представник ПрАТ «Оболонь» (м. Кропивницький)</strong><br /></p>
<p><strong>Досягнення на посаді ТП:</strong></p>
<p><strong>Збільшено клієнтську базу на 25%;</strong></p>
<p><strong>Досягнуто динаміки на рівні 120%.</strong></p>
<p><strong>Додаткова освіта :</strong></p>
<p>-тренінг «7 кроків эфективних продажів», м. Кропивницький</p>
<p>-тренінг «Робота з запереченнями», м Херсон.</p>
<p>-тренінг «Специфіка роботи в сегменті HoReKa», м. Одеса.</p>
<p>-тренінг «Менеджерський цикл» (Навички супервайзера), м. Одеса.</p>
<p>-тренінг «Правила домінування», м.Ізмаїл.</p>
<p>-тренінг «Ділові переговори», м. Білгород-Дністровський.</p>
<p>-тренінг «Управління по збалансованій системі показників» м. Київ</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Професійні навички:</strong></p>
<p>- Досвідчений користувач ПК: Інтернет, Word, Excel, PowerPoint, Business Analysis, 1С.</p>
<p>- Досвід управління людьми.</p>
<p>- Навички стратегічного планування.</p>
<p>- Навички моніторингу та аналізу.</p>
<p>- Навички проведення ділових переговорів.</p>
<p>- Навички планування продажів.</p>
<p>- Уміння організувати людей і процеси;</p>
<p>- Управління змінами та змінами, готовність до них.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Особисті якості:</strong></p>
<p>- Швидке прийняття рішення в критичних ситуаціях;</p>
<p>- Уміння взяти на себе відповідальність за результат, дії і рішення;</p>
<p>- Сміливість в рішеннях і діях;</p>
<p>- Ухвалення нестандартних рішень в області управління;</p>
<p>- Персональне лідерство;</p>
<p>- Націленість на високий результат;</p>
<p>- Критичне мислення.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Мови</strong></p>
<p>Українська – рідна.</p>
<p>Російська – вільно.</p>
<p><strong>Додаткова інформація</strong></p>
<p>Водійське посвідчення – категорія «А,В,С,Е». Наявність власного авто.</p>
<p>Служба в Збройних силах України 2002р.</p>
<p>Готовність до відряджень</p>