Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Операционист, офисный работник (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><strong>Досвід роботи:<br />Директор з продажів ТОВ «Текстайлес-Шоп».</strong></p>
    <p>Лютий 2020 - по теперішній час (за сумісництвом).<br /><strong><br />
    Обов</strong>’<strong>язки:</strong></p>
    <p>* Робота із клієнтами та замовленнями. Компенсація, врегулювання конфліктних ситуацій з клієнтами.<br />
    * Ведення в 1С: прибуткові, видаткові накладні, робота з первинними, касовими документами, ведення витрат, доходів компанії.</p>
    <p>* Формування звітів в 1С та Excel:</p>
    <p>- статистика з продажу товару контрагентам в опт і роздріб;</p>
    <p>- взаєморозрахунки з контрагентами;</p>
    <p>- інвентаризація складських залишків.</p>
    <p>* Ведення готівкових коштів компанії. Зберігання, перерахунок, видача.</p>
    <p>* Наповнення, просування сайту компанії. <br />
    * Робота з маркетплейсами Rozetka, Allo, Kasta, Svitstyle, Mobilluck, Skidka. <br />
    * Робота із сервісом «Вчасно».</p>
    <p><strong><br />
    Заступник директора відділення з операційної роботи АТ «Таскомбанк».</strong></p>
    <p>Листопад 2015 - Березень 2017 <br />
    Квітень 2017 - по теперішній час декретна відпустка.<br /><strong><br />
    Обов</strong>’<strong>язки:</strong></p>
    <p>* Контроль за правильністю проведення операційної і касової роботи відділення;<br />
    * Організація та контроль діловодного процесу, складання та ведення номенклатури справ, реєстрація, облік та контроль виконання документів, формування справ, експертиза цінності документів, підготовка справ до передачі в архів;</p>
    <p>* Зниження ризиків недодержання вимог внутрішніх нормативних документів Банку, нормативних документів Національного банку України і законів України під час проведення ідентифікації клієнтів та виконання операційної і касової роботи Відділення;</p>
    <p>* Забезпечення якості обслуговування клієнтів Відділення, надання інформації про продукти та послуги Банку існуючим та потенційним клієнтам;</p>
    <p>* Організації навчання та контролю рівня професійних знань працівників відділення.<br /><br /><br /></p>
    <p>
    <strong>Заступник начальника відділення АТ «Дельта Банк»</strong><br />
    Серпень 2007 – Жовтень 2014<br /><br /><strong>Обов</strong>’<strong>язки:</strong></p>
    <p>* Організація та контроль ефективної роботи відділення та каси;</p>
    <p>* Виконання планових показників відділення;<br />
    * Надання фінансової звітності до ГО банку;</p>
    <p>* Збільшення клієнтської бази банку;</p>
    <p>* Залучення та подальше обслуговування клієнтів МСБ;<br />
    * Комплексний продаж банківських продуктів;<br />
    * Оформлення документів, які пов’язані із виконанням функціональних обов’язків, які здійснювались відповідно до затверджених банком вимог.<br /><br /><br /><strong>Спеціаліст по роботі з клієнтами ТОВ «Нова-Ком» </strong><br />
    2004 – 2007 роки<br /><strong><br />
    Обов</strong>’<strong>язки:</strong><br />
    * Надання довідок клієнтам через єдину міську автоматизовану систему, щодо нарахування комунальних платежів, для призначення субсидії та отримання допомоги малозабезпеченим, довідки про реєстрацію та стан сім'ї, тощо. <br />
    * Надання консультативної інформації та роз’яснень з приводу нарахувань та виникнення заборгованості по комунальним послугам. <br />
    * Опрацювання та внесення інформації до об’єднаної бази даних щодо нарахувань, зміни реєстрації та складу сім’ї за бланками та електронними носіями від комунальних підприємств та установ. <br /></p>
    <p><br /></p>
    <p><strong>Освіта:</strong> <strong>вища</strong></p>
    <p>Криворізький технічний університет. Економічний факультет. Диплом спеціаліста з фінансів.<br /></p>
    <p><strong>Навички роботи на ПК та програми:</strong></p>
    <p>Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача: Microsoft Office, АБС В2, SR-Bank, Cash-Desk, IS-Card, СІA, Direktum, Lotus Notes, Zibell.</p>
    <p><strong><br />
    Сертифікати:</strong></p>
    <p>Сертифікат про проходження курсу за темою «Психологія роботи з клієнтом: базові техніки продажу», липень 2012 року.</p>
    <p>Сертифікат школи менеджменту про проходження тренінгового модулю «Ефективний менеджер», серпень 2013 року.<br /></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Особисті якості:</strong></p>
    <p>Пунктуальна, дисциплінована та врівноважена в роботі. Здатна оперативно приймати рішення, працювати в команді та індивідуально, бажаю розвиватися і вдосконалювати свої професійні навики.</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: