Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: CEO, CBDO (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: мужской

Досвід роботи

    <p>ТОП менеджер з 17+ річним досвідом роботи</p>
    <p>Більше 15 років керівного досвіду в Retail в різних функціональних напрямках</p>
    <p>Професіонал в напрямку стратегічного та операційного управління</p>
    <p>Успішний досвід: у кризовому управлінні, управлінні ризиками, управлінні проектами впровадження змін в бізнесі, в т.ч. злиття і поглинання інших компаній </p>
    <p>Ключові особисті компетенції: системний підхід до діяльності, вміння досягати складні цілі, налагодження та підтримка конструктивної співпраці, побудова ефективних команд</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Досвід роботи</strong> </p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>ТзОВ ТВК "Львівхолод", food retail (180+ магазини, 3600+ працівників, РЦ, власне виробництво)</strong></p>
    <p><strong>rukavychka.ua/</strong></p>
    <p><strong>Червень 2010 – Червень 2021</strong></p>
    <p><strong>Директор департаменту логістики</strong></p>
    <p>Жовтень 2019 - Червень 2021</p>
    <p>Основні зони відповідальності:</p>
    <p>Управління складською, транспортною та закупівельною логістикою</p>
    <p>Розробка Стратегії функціонального розвитку департаменту та «дорожньої карти» для її досягнення</p>
    <p>Бюджетування цільових показників департаменту та участь в загальному процесі бюджетування</p>
    <p>Розробка і впровадження дашборду спеціалізованих показників департаменту, операційний контроль, аналіз тощо за їх динамікою</p>
    <p>Макро- та мікро- антикризове управління операційними процесами в періоди форс-мажорів, заміни ERP-системи, посткризові рішення</p>
    <p>Досягнення:</p>
    <p>Виконання та перевиконання бюджетних показників департаменту</p>
    <p>Розробка та імплементація нової системи ЗП на базі нормування виконання операцій на РЦ, постановка ТЗ для автоматизації</p>
    <p>Підвищення рівня продуктивності праці РЦ на 10%, в т.ч. за рахунок нормування операцій, розробки карти складу, зміни розташування товарів на РЦ, змін в процесах РЦ</p>
    <p>Збільшення пропускної здатності складу з 150 до 250 магазинів, за рахунок змін БП складської та транспортної логістики, частоти і плеча поставок на РЦ та з РЦ тощо</p>
    <p>Оптимальний баланс між показниками обертаності товарних запасів (+4% 2019/2020) та доступністю товарів на поличках магазинів (+2% 2019/2020)</p>
    <p>Досягнення показника централізованих поставок з 80% до 89% (по товарообороту)</p>
    <p>Оптимізація алгоритмів роботи системи автозамовлення</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Директор департаменту проектів</strong></p>
    <p>Листопад 2018 – Жовтень 2019</p>
    <p>Розробка методологічної бази як для проектної (в т.ч. фінансової моделі оцінки проектів), так і для процесної діяльності в компанії</p>
    <p>Координація та моніторинг динаміки виконання проектів</p>
    <p>Організація та модерування захистів проектів</p>
    <p>Допомога керівникам проектів в підготовці до захисту проектів</p>
    <p>Управління ризиками в пріоритетних проектах</p>
    <p>Особисте ведення 3-х проектів в ролі керівника проекту (Безакцептне приймання товарів в магазинах мережі, Реінжиніринг РЦ, оптимізація роботи Автозамовлення товарів)</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Виконавчий директор</strong></p>
    <p>Жовтень 2016 – Листопад 2018</p>
    <p>Координація, моніторинг роботи тощо частини департаментів компанії</p>
    <p>Контроль роботи операційних підрозділів, в т.ч. через внутрішні незалежні перевірки, інститут розпорядчих документів тощо</p>
    <p>Організація системи моніторингу виконання поставлених завдань на різних рівнях управління в компанії ( в т.ч. впровадження інструментарію)</p>
    <p>Участь в розробці стратегії компанії та стратегій функціональних напрямків, їх дорожньої карти тощо</p>
    <p>Червень 2010 – Жовтень 2016 займав наступні посади в компанії:</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Директор дирекції із забезпечення діяльності, </strong>Помічник-консультант СЕО/президента, Радник президента, член Наглядової ради, Заступник генерального директора, Помічник-консультант СЕО, Директор департаменту ІТ, Директор комерційного департаменту</p>
    <p>Досягнення:</p>
    <p>проект впровадження спеціалізованого для рітейлу програмного забезпечення (управління асортиментом, управління ціноутворенням, мастер дата, автозамовлення, управління поличкою та торговим залом магазину)</p>
    <p>безпосередня участь у проектах M&amp;A</p>
    <p>участь у переговорах з міжнародними інститутами EBRD, IFC</p>
    <p>проект першого в компанії аудиту за стандартами IFRS з компанією KPMG</p>
    <p>виконання цільових показників в переговорній кампанії з постачальниками в ролі комерційного директора</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Виробниче підприємство (Вишгородський район, Київської області)</strong></p>
    <p><strong>Січень 2010 – Червень 2010</strong></p>
    <p><strong>Консультант з розвитку бізнесу</strong></p>
    <p>Аудит діяльності виробничого підприємства</p>
    <p>Антикризове управління виробничим підприємством</p>
    <p>Управління виробничим підприємством в статусі СЕО</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Група компаній, ТзОВ «Авто Стандард Україна», automotive</strong></p>
    <p><strong>asg.ua/ua</strong> </p>
    <p><strong>Серпень 2007 – Січень 2010</strong></p>
    <p><strong>Заст. Генерального директора (40 осіб)</strong></p>
    <p>Комплексне управління проектом по будівництву-реконструкції та «запуску» офісно-складського комплексу</p>
    <p>Кураторство напрямків: логістика, ІТ, охорона та безпека, адмінперсонал</p>
    <p>Участь у стратегічному планування діяльності групи компаній</p>
    <p>Розробка та впровадження систематизації роботи компанії та трансформації від сімейного бізнесу до професійного управління</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>ТзОВ ТВК "Львівхолод", food retail</strong></p>
    <p><strong>Лютий 2005 – Квітень 2007</strong></p>
    <p><strong>Директор департаменту маркетингу (8 чол.)</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>ТзОВ „Торгова компанія „ІНТЕРМАРКЕТ”, food retail</strong> - мережа дискаунтерів „Барвінок”, мережа супермаркетів „АРСЕН”, C&amp;C</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Квітень 2003 – Грудень 2004</strong></p>
    <p><strong>Директор Департаменту маркетингу (10 чол., 3-и відділи)</strong></p>
    <p>Планування, організація, мотивація та контроль маркетингової діяльності компанії в трьох пріоритетних напрямках діяльності (дисконтні магазини, супермаркети, C&amp;C)</p>
    <p>Розробка першого Маркетингового плану фірми та подальше системне впровадження таких планів</p>
    <p>Ведення переговорів з партнерами</p>
    <p>Організація маркетингових акцій різних видів</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>ВАТ “Львівхолод”, дистрибуційна компанія, гуртова торгівля</strong></p>
    <p><strong>Березень 2002 – Квітень 2003</strong></p>
    <p><strong>Маркетолог</strong></p>
    <p>Вересень 2002 – Квітень 2003</p>
    <p>Формування маркетингової та рекламної політики компанії;</p>
    <p>Розробка та проведення маркетингових програм, направлених на просування товарів та брендів на ринок;</p>
    <p>Відслідковування ефективності маркетингових акцій відносно впливу на продажі компанії</p>
    <p>Маркетинговий аналіз; аналітична звітність;</p>
    <p>Координація промоушн-акцій спільно з компаніями-партнерами; </p>
    <p>Розробка та розвиток WEB-сайту компанії;</p>
    <p>Формування товарної і рекламної політики Cash&amp;Carry, активна участь у формуванні збутової та цінової стратегії Cash&amp;Carry</p>
    <p>Голова ревізійної комісії</p>
    <p>Виконання обов’язків керівника відділу активних продаж (серпень-грудень 2002)</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Торговий представник відділу активних продаж</strong></p>
    <p>Березень 2002 – Вересень 2002</p>
    <p>формування дистрибуційної мережі по місту</p>
    <p>робота з дебіторською заборгованістю</p>
    <p>пошук нових клієнтів</p>
    <p>просування товарів </p>
    <p>мерчандайзинг товарів в торгових точках клієнтів</p>
    <p>активний продаж</p>
    <p>член Ревізійної комісії</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>ПП «Дзиглик», туризм</strong></p>
    <p><strong>Жовтень 2000-Березень 2002</strong></p>
    <p><strong>Заступник директора з маркетингових питань</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Освіта</strong></p>
    <p><br /></p>
    <p>1995-1997 – Школа міжнародних відносин при ЦТДЮГ у м.Львів</p>
    <p>1997-2001 – Державний університет “Львівська політехніка” бакалавр з “Економіки і підприємництва”</p>
    <p>2001–2002 – Державний університет “Львівська політехніка”, магістр “Економіки і підприємництва” за спеціальністю “Маркетинг”</p>
    <p>2018-2020 – ВНЗ «Український католицький університет», LvBS (Львівська бізнес школа), Key Executive MBA, магістр «Бізнес-адміністрування» за спеціальністю «Менеджмент»</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Додаткове навчання</strong></p>
    <p>SABIT Cold Chain Program, організована USA Department of Commerce</p>
    <p>Тренінги: «Проектне та Процесне управління», «Активні продажі», «Лідерство», «Тайм менеджмент», «Ефективне управління», «Професійні переговори», Фінанси для не фінансистів», «Клієнтська аналітика» тощо</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Ключові компетенції:</strong></p>
    <p>Вміння швидко організовувати роботу різних функціональних напрямів</p>
    <p>Аналіз та управління фінансовими та операційними показниками</p>
    <p>Досвід антикризового управління</p>
    <p>Розробка стратегій та дорожніх карт для їх реалізації</p>
    <p>Досвід проектного управління</p>
    <p>Досвід роботи в проектах М&amp;A</p>
    <p>Досвід впровадження програмного забезпечення</p>
    <p>Вміння формувати управлінську та бюджетну звітність, аналіз фінансових показників</p>
    <p>Досвід розробки систем KPI та програм мотивації для різних функціональних підрозділів з акцентом на підвищення продуктивності праці</p>
    <p>Успішний досвід управління різними командами (від 5 до 3500 чол.)</p>
    <p>Досвідчений користувач ПК</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Захоплення та інтереси</strong></p>
    <p>Активний відпочинок (гірські лижі, настільний теніс, футбол)</p>
    <p>Книги</p>
    <p>Пізнання нового, розвиток та навчання</p>
    <p>Подорожі</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Мови</strong></p>
    <p>Українська – вільно</p>
    <p>Російська – вільно</p>
    <p>Англійська – pre intermediate</p>
    <p>Польська - початковий</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Додаткові дані</strong></p>
    <p>Одружений, діти – дві доньки (2006 р.н., 2008 р.н.)</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: