Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Менеджер (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p> <strong>Професійна діяльність:</strong></p>
    <p><strong>10 червня 2014р. – даний час:</strong> менеджер зі збуту <strong>Рівненського</strong><strong> РДЦ</strong> <strong>ТОВ «Голден Тайл».</strong></p>
    <p><strong>З 15 січня 2020р. старший менеджер зі збуту </strong><strong>Рівненського</strong><strong> РДЦ</strong> <strong>ТОВ «Голден Тайл».</strong></p>
    <p>Функціональні обов’язки:</p>
    <ul><li>Організація продажу товару (керамічної плитки) оптовим клієнтам відповідно до замовлень, розширення активного асортименту клієнтів </li></ul><ul><li> Постійне розширення діючої клієнтської бази, проведення переговорів та презентацій, укладання договорів;</li><li>Забезпечення представленості асортименту на стендовому обладнанні у торгових точках;</li><li>Контроль дебіторської заборгованості;</li><li>Виконання планових показників(об’єм товару, дохідність, надходження коштів);</li><li>Організовувати своєчасне повернення оригіналів документів від клієнтів</li></ul><p><strong>14 серпня 2013р. – 09 червня 2014р..:</strong> менеджер з логістики <strong>Рівненського</strong><strong> РДЦ</strong> <strong>ТОВ «Голден Тайл».</strong></p>
    <p>Функціональні обов’язки:</p>




    <ul><li>Організація доставки товару клієнтів, формування маршрутів доставки;</li><li>Аналіз заявок клієнтів;</li><li>Забезпечення асортименту товару на складі;</li><li>Оформлення товарно-транспортних накладних, актів з перевізниками</li><li>Ведення щоденних звітів.</li></ul><p><strong>29 вересня 2011р. – 12 серпня 2013р.:</strong> фахівець по залученню клієнтів ПАТ «Банк Руский Стандарт».</p>
    <p>Функціональні обов’язки:</p>



    <ul><li>Залучення та консультація клієнтів;</li><li>Оформлення споживчих кредитів на побутову техніку;</li><li>Видача готівкових кредитів на карту; Оформлення кредитних та розрахункових карток;</li><li>Ведення щоденних звітів.</li></ul><p>10 вересня 2009р. – 26 cерпня 2010р.: економіст Рівненської філії ПАТ “БАНК ФОРУМ”.</p>
    <p>Функціональні обов’язки:</p>
    <ul><li>Обслуговування фізичних осіб:</li></ul><ul><li>Залучення, супроводження та закриття депозитних та поточних рахунків фізичних осіб;</li></ul><ul><li>Відправка та отримання грошових переказів по системах міжнародних переказів;</li></ul><ul><li>Операції з пластиковими картками фізичних осіб;</li></ul><ul><li>Формування звітності; Ведення, підготовка та передача до архіву документації відділу.</li></ul><p>01 серпня 2007р. – 09 вересня 2009р.: секретар у Рівненській філії АКБ “Форум”.</p>
    <p>Функціональні обов’язки:</p>
    <ul><li>Ведення вхідної та вихідної кореспонденції; Ведення рекламної кампанії філії.</li><li>Підготовка та ведення наказів та розпоряджень з основної діяльності філії;</li></ul><ul><li>Зберігання документів та передавання їх до архіву.</li></ul><p>18 вересня 2006р. – 31 липня 2007 р.: секретар у Рівненській філії “Європейський університет”.</p>
    <p> Функціональні обов’язки:</p>


    <ul><li>Ведення вхідної та вихідної кореспонденції;</li><li>Оформлення наказів та посвідчень на відрядження;</li><li>Зберігання документів та передавання їх до архіву.</li></ul><p><strong>Навики роботи на комп’ютері:</strong></p>
    <p>Упевнений, досвідчений користувач (Інтернет, електронне листування, Windows, Microsoft Office, Adobe Reader, ABBYY FineReader, 1С Бухгалтерія 7.7. та ін.). </p>
    <p><strong>Особисті якості:</strong> </p>
    <p>Працездатність, доброзичливість, комунікабельність, ініціативність, прагнення до професіонального розвитку. Власне авто, водійські права.</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: