Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Специалист по документообороту (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><strong>РЕЗЮМЕ</strong></p>
    <p><strong>Гаркуша Аліна Вікторівна</strong></p>
    <p><strong>Фахівець з документообігу</strong></p>
    <p>Дата народження: 27 вересня 1980 р.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Освіта: Дніпровський Університет Економіки і Права и права ім. Альфреда Нобеля</p>
    <p>Факультет ділової іноземної мови</p>
    <p>Спеціальність: Перекладач – референт (англійська та німецька)</p>
    <p> </p>
    <p><br /></p>
    <p>Досвід роботи: </p>
    <p><br /></p>
    <p>04.2008 – до цього часу ДП ЗАТ Теувес Холдінг «Тегра Україна ЛТД», м.Київ</p>
    <p> Посада: провідний фахівець комерційного віділу </p>
    <p>підготування договорів, додаткових угод та контроль своєчасного їх підписання;</p>
    <p>контроль та облік поставок згідно з умовами договорів;</p>
    <p>формування планів платежів та контроль оплат згідно з умовами договорів;</p>
    <p>робота з первинною документацією;</p>
    <p>ведення оперативного обліку та звітність про поставки в системі 1С та Excel;</p>
    <p>координування, облік та контроль діяльності регіональних менеджерів у сфері документообігу, звітності про закупівлі/поставки;</p>
    <p>контроль виконання постачальниками договірних зобов’язань, контроль взаєморозрахунків, надання необхідних документів в бухгалтерію;</p>
    <p>створення первинних документів для покупців;</p>
    <p>контроль за оплатами з боку покупців;</p>
    <p>робота з клієнт-банком (формування платіжних доручень);</p>
    <p>підготування щотижневих звітів про оплати та поставки для керівництва компанії.</p>
    <p> </p>
    <p><br /></p>
    <p>06.2004 – 04.2008 р. ДП ЗАТ Теувес Холдінг «Тегра Україна ЛТД», м.Київ</p>
    <p> Посада: адміністративний секретар</p>
    <p>забезпечення життєдіяльності компанії;</p>
    <p>приймання відвідувачів, організація ділових зустрічей, відряджень;</p>
    <p>переклад кореспонденції, юридичних та бухгалтерських звітів.</p>
    <p> </p>
    <p><br /></p>
    <p>2002 – 2004 р. – секретар / офіс –менеджер / викладач</p>
    <p> </p>
    <p><br /></p>
    <p>Професійні навички та знання:</p>
    <p>o ПК – досвідчений користувач </p>
    <p>o Англійська мова – intermediate</p>
    <p> </p>
    <p><br /></p>
    <p>Особисті якості: відповідальність, пунктуальність, старанність.</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: