Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Менеджер з адміністративної діяльності, документообігу, діловод (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p>2020 - 2021</p>
    <p>Менеджер з адміністративної діяльності</p>
    <p>ТОВ «Гестлайф Україна», Київ</p>
    <p>Сфера діяльності – надання медичних послуг</p>
    <p>Функціональні обов’язки: </p>
    <ul><li>супровід, координування клієнтів відповідно до індивідуальних графіків </li><li>складання та ведення супроводжуючої документації, договорів, співпраця з нотаріусом, ведення первинної бухгалтерії, робота в ПК компанії</li></ul><p>2019 - 2020</p>
    <p>Офіс-адміністратор</p>
    <p>ТОВ «Документальний сервіс» (Українська Архівна Компанія), Київ</p>
    <p>Сфера діяльності - надання повного спектру послуг з архівації та зберігання документів</p>
    <p>Функціональні обов’язки: </p>
    <ul><li>· забезпечення життєдіяльності офісу, ведення документообігу компанії, обробка телефонних дзвінків, робота в CRM</li><li>· підготовка пакету документів для участі в тендерах, післятендерна співпраця з клієнтом </li><li>· складання договорів, розрахунок калькуляцій, взаємодія з кур’єрськими і поштовими службами</li><li>· організація відряджень працівників, контроль бюджету та формування пакету документів для кожного відрядження</li><li>облік та зберігання документів у компанії відповідно до номенклатури і нормативних актів</li></ul><p>2014 - 2019</p>
    <p>Керівник (більше 50 осіб)</p>
    <p>Територіальний комітет «Центральний» Заводського району м. Кам’янське </p>
    <p>Сфера діяльності - Державне управління загального характеру</p>
    <p>Функціональні обов’язки: </p>
    <ul><li>· планування, організація та контроль роботи співробітників, ведення документообігу комітету</li><li>· прийом громадян з соціальних, побутових, культурних та інших питань, підготовка відповідей на звернення та скарги громадян</li><li>· підготовка, проведення та документарний супровід виборчих конференцій, зборів, громадських слухань та інших заходів</li></ul><p>Особисті досягнення:</p>
    <ul><li>· створила уніфіковану довідкову систему для комунальних і соціальних служб, поліції, МНС щодо розташування адрес вулиць і будинків приватного сектору Заводського району м.Кам’янське що спростило роботу даних служб при аварійних та інших термінових питаннях</li></ul><p>Маю практичний досвід на інших займаних посадах (діяльність в банківській установі (Приватбанк, Дніпропетровське регіональне управління) на посаді заступника керівника корпоративного бізнесу; викладацька діяльність (Придніпровський держ.коледж), викладач техменаніки) щодо багатозадачності, роботи з електронним документообігом, з персоналом і клієнтськими базами, підготовки і проведення зустрічей і переговорів, створення презентацій, складання та формування планів і звітів.</p>
    <p><br /></p>
    <p>ОСВІТА </p>
    <p>Навчальний заклад: Дніпродзержинський індустріальний інститут<br />
    Роки: 1987 - 1992 <br />
    Факультет: Інженерно-педагогічний<br />
    Специальность: педагогіка<br /></p>
    <p><br /></p>
    <p>КОМП’ЮТЕРНІ НАВИЧКИ: впевнений користувач пакет MS Office (на рівні експерта), Google Docs, СRM, СЕД, електронна пошта, інтернет (пошук і систематизація необхідної інформації), соцмережі, Клієнт-Банк</p>
    <p>ЗНАННЯ МОВ:</p>
    <p>Українська: досконало</p>
    <p>Російська: досконало</p>
    <p>Aнглійська: посередньо</p>
    <p><br /></p>
    <p>ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ та ОСОБИСТІ ЯКОСТІ: знання діловодства та ділового етикету відповідно до стандартів, комунікабельність, відповідальність, організованість, уважність, ініціативність, структурне мислення, високий ступінь здатності до навчання</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua


    Схожі резюме на роботу:Менеджер з адміністративної діяльності, документообігу, діловод







    Jobs.ua рекомендує переглянути: