Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Бухгалтер (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><strong>Освіта:</strong></p>
    <p>вересень 2006 р. – червень 2011 р., Дніпропетровський університет економіки та права ім.Альфреда Нобеля, факультет Економіка і підприємництво, спеціальність «Облік і аудит», диплом спеціаліста (заочна форма навчання).</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Додаткова освіта:</strong></p>
    <p>Курси «Бухгалтерський облік підприємства», «Бухгалтерський облік на комп’ютері».<br /></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Досвід роботи:</strong></p>
    <p><br /></p>
    <p>Інспектор кадрів</p>
    <p>квітень 2002 р. – квітень 2004 р. ЗАТ «Конкорд», м.Кременчук.<br />
    Функціональні обов’язки:<br />
    — ведення кадрової документації на підприємстві;<br /></p>
    <p><br /></p>
    <p>Бухгалтер</p>
    <p>квітень 2004 р. – липень 2007 р. ЗАТ «Конкорд», м.Кременчук.<br />
    Функціональні обов’язки:<br />
    - облік виробничих операцій;<br />
    — складання бухгалтерської та податкової звітності;<br />
    — ведення кадрової документації;<br />
    — розрахунок заробітної плати.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Бухгалтер</p>
    <p>серпень 2007 р. – серпень 2009 р. ФПП «Бізнес-Гранд у м.Кременчук».<br />
    Функціональні обов’язки:<br />
    — ведення операцій по руху ТМЦ, основних засобів;<br />
    — розрахунок заробітної плати;<br />
    — участь в проведенні інвентаризації.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Головний бухгалтер</p>
    <p>листопад 2009 р. – травень 2020 р. ТОВ «Будівельна фірма «Інтерстрой», м.Кременчук.<br />
    Функціональні обов’язки:<br />
    ведення бухгалтерського та податкового обліку;<br />
    здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;<br />
    надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів; контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);<br />
    розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;<br />
    контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;<br />
    взаємодія з податковими органами;<br />
    облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Бухгалтер</p>
    <p>травень 2020 р. – грудень 2021 р. ФОП Ролік Т.Д.<br />
    Функціональні обов’язки:<br />
    ведення бухгалтерського та податкового обліку;<br />
    здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;<br />
    надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;<br />
    нарахування і розрахунок зарплати.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Професійні навички:</strong></p>
    <p>— володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.);<br />
    — володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання;<br />
    — досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;<br />
    — досвід роботи з контролюючими органами;<br />
    — досвід проходження перевірок контролюючими органами;<br />
    — уміння працювати в системах «Банк-Клієнт»;<br />
    — знання податкового законодавства;<br />
    — уміння працювати в команді;<br />
    — навички управління персоналом;<br />
    — грамотна письмова і усна мова;<br />
    — знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Особисті якості:</strong></p>
    <p>Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: