Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Обліковець, офіс-менеджер, адміністратор, менеджер (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p>Заполовська Ірина Олександрівна
    </p>
    <p>33 р., народилася 2 квітня 1989 року
    </p>
    <p><br /></p>
    <p>фактична адреса проживання : м. Київ , Південна Борщагівка
    </p>

    <p>Громадянство : Україна
    </p>
    <p>Не готова до переїзду , готова до відряджень
    </p>
    <p>Обліковець бухгалтерських даних, Начальник відділу товарних операцій,
    </p>
    <p>Менеджер по роботі з клієнтами
    </p>
    <p>Зайнятість : повна зайнятість
    </p>
    <p>Графік роботи : повний робочий день
    </p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Досвід роботи
    </strong></p>
    <p><br /></p>
    <p>2007 - 2011 Дітрейд (дистрибуція продуктів харчування )
    </p>
    <p>Посада: Оператор 1с
    </p>
    <p>Обов’язки : формування видаткової та прибуткової документації;
    </p>
    <p>оформлення накладних;
    </p>
    <p>коригування відомостей у документації за фактами руху товару;
    </p>
    <p>оформлення зворотної документації;
    </p>
    <p>формування аналітичної звітності;
    </p>
    <p>звіряння залишків на складі та формування звітів щодо руху товару;
    </p>
    <p>підготовка первинної бухгалтерської документації;
    </p>
    <p>внесення даних до бази;
    </p>
    <p>ведення реєстру первинної документації та архіву;
    </p>
    <p>участь у проведенні інвентаризації.
    </p>
    <p><br /></p>
    <p>2013-2019 Дітрейд (дистрибуція продуктів харчування )
    </p>
    <p>Посада : Начальник відділу товарних операцій
    </p>
    <p>Обов’язки: Робота з ДЗ: блокування контрагентів, дозвіл відвантаження
    </p>
    <p>заблокованих, коригування боргу (робота з ДЗ, взаємозаліки, переуступки),
    </p>
    <p>перезакріплення ДЗ (акти приймання-передачі клієнтської бази). Ціноутворення:
    </p>
    <p>Установка цінових акцій, Установка цін на номенклатуру, Установки типів цін
    </p>
    <p>(умови співпраці з контрагентом).Формування та обробка документів:
    </p>
    <p>замовлення покупця, замовлення постачальнику, реалізація товарів та послуг,
    </p>
    <p>надходження товару, переміщення товару, комплектація товару, інвентаризації
    </p>
    <p>товару, повернення товару від покупця, повернення товару постачальнику,
    </p>
    <p>прибуткові/витратні ордери. Звірка з покупцями та постачальниками.
    </p>
    <p>Архівування документів. Заповнення довідників: "Контрагенти", "Договори",
    </p>
    <p>"Торгівельні точки", "Ліцензій", "Номенклатура", Маршрути ТП. Звіт з ранкових
    </p>
    <p>коригувань, Звіт з часткових та повних повернень за попередній день</p>
    <p>Звіти - формування та розсилка звітів, щоденні, щотижневі, щомісячні.<br />Щомісячні розрахунки вартості зберігання за логістичними контрактами. Звірки -<br />заборгованості. Формування спеціалізованих звітів на вимогу керівництва.<br />Звірка фондів.<br />Допомога у відкритті філій (по Україні): набір персоналу, навчання,<br />налаштування робочих процесів, контроль робочих процесів<br /><br /></p>
    <p>2019- ТОВ СінерджіКо (надання бухгалтерських та юридичних послуг)<br />Посада : Менеджер у сфері надання інформації<br />Обов'язки: Моніторинг цін та послуг конкурентів, надання звіту керівництву.<br />Пошук клієнтів (холодна база), складання КП, переговори з клієнтами,<br />укладання договорів та доп. угод, супровід клієнта, комунікації між клієнтом та<br />відділом бухгалтерії/юристів, комунікації зі співробітниками/клієнтами клієнтів,<br />консультування, організації зустрічей, підготовка актів виконаних робіт,<br />підписання актів, контроль сплати податків/ЗП, контроль ДЗ/ПДЗ.<br />Володіння комп'ютером Впевнений користувач ПК, знання 1с7, 1с8, знання<br />офісних програм, початковий рівень знань SW, ВЧАСНО<br />Сімейний стан Незаміжня<br />Додаткові відомості про себе<strong><br /><br /></strong></p>
    <p><strong>Освіта;</strong></p>
    <p></p>
    <p>Навчальний заклад: УФЕІ<br />Ступінь: Бакалавр<br />Спеціальність: Економічна кібернетика (інформаційні системи у<br />менеджменті, комп'ютерні технології в економічних системах, комп'ютерні науки<br />– інтелектуальні системи підтримки прийняття рішень у бізнесі).</p>
    <p><br /></p>
    <p><br /></p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: