Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
<p>з 09.2021 по (7 місяців)</p>
<p>ТОВ "Метрополіс Сервісс", Київ (послуга ЖК)</p>
<p>Навчання, контроль технічного персоналу, розробка стандартів, координація дитячої роботи, орієнтація на ефективність.</p>
<p>Формування, що при введенні складних завдань по вирощуванню обов'язків. Система робота з рекламою, шарфами. Переговори з пост-співачами. Проведення аудиту, формування кількості операцій.</p>
<p>Періодичний контроль офісу, поява нежиттєздатності і ліквідація офісу.</p>
<p>Робот з документальним фільмом, що формує чековий лист.</p>
<p><br /></p>
<p>Менеджер по запуску компанії,</p>
<p>з 11.2019 по 09.2021 (1 видання 10 місяців)</p>
<p>ТОВ SHEN Послуги, Київ (прибирання, об'єкт)</p>
<p>Формування бюджету за запитом відділів закупівель, персоналу, служб і служб. </p>
<p>Форма документів (технологічні картки, чекові листи, норми, стандарти, графіки, худий), проводиться навчання персоналу, нових менеджерів.</p>
<p>lAdaptatsiya до персоналу, навчания, керування я контролюю. Проведення контрольного аудиту, розробка стратегічних каструлі для реалізації продукції. Поговоріть з депутатом.</p>
<p>Запуск продовольчих ринків, торгових центрів, торгових центрів, торгових підприємств.</p>
<p><br /></p>
<p>Менеджер з прибирання</p>
<p>з 05.2019 по 09.2019 (4 місяці)</p>
<p>Прибирання житлово-комунального господарства, Москва (прибирання)</p>
<p>Запустіть об'єкт з нуля. Розробка технологічних карт і маршрутів, підготовка заявок на обладнання, кошти, інвентар. Робота по підбору персоналу, навчанню, адаптації. Ведення основної звітної документації. Бюджетування і КП. Контроль якості послуг, що надаються. ЖК "Мосфільмовський".</p>
<p><br /></p>
<p>Керівник прибирання</p>
<p>з 06.2017 по 05.2019 (1 видання 11 місяців)</p>
<p>ТОВ "Смарт Клінінг", Москва (прибирання, надання послуг)</p>
<p>Планування, організація, контроль процесу внутрішнього прибирання, прилеглої території відповідно до вимог і стандартів об'єкта.Підбір, навчання, адаптація персоналу, проведення тренінгів, спрямованих на підвищення якості послуг, що надаються. Співпраця та контроль з сервісними підрядниками.</p>
<p>Планування поточних, періодичних і додаткових робіт, бюджетування.</p>
<p>Звітність в 1С, закупівля витратних матеріалів, інвентарю, обладнання, співпраця з сервісними організаціями.</p>
<p>Підготовка табелів, додаткові роботи.</p>
<p>Участь у переговорах з новими орендарями, розрахунок КП. Укладення договорів з орендарями, обслуговування клієнтів.</p>
<p>Формування звітів, проведення перевірок якості робіт. Оперативне реагування на побажання гостей і клієнта.</p>
<p>Робота з іншими службами, що беруть участь в загальному процесі технічного обслуговування об'єкта.</p>
<p>БК "Ком Сіті", МФК "Легенда Цвєтного", ВР "Факторія".</p>
<p><br /></p>
<p>Менеджер з прибирання</p>
<p>з 06.2013 по 06.2017 (4 скелясті)</p>
<p>F5Service, Москва (Прибирання, аутсорсинг)</p>
<p>Організація роботи лінійного персоналу на об'єкті (готель 5 * Ritz Carlton Москва) контроль якості наданих послуг з прибирання.</p>
<p>Підбір, навчання, адаптація персоналу на об'єкті. Ведення документації, складання графіків, звітів.</p>
<p>Вирішення питань і завдань, спрямованих на поліпшення сервісу і надання послуг.</p>
<p>Відповідність стандартам готелю.</p>
<p>Часткове вирішення питань щодо виконання робіт автостоянки, прилеглої території.</p>
<p>Куратор: Робота, навчання, адаптація лінійного персоналу для готелів Москви, Московської області, Краснодарського краю.</p>
<p>Ведення звітної документації, складання табелів.</p>
<p>Вирішення питань з керівництвом готелів для взаємовигідного співробітництва, якісного виконання послуг і стандартів.</p>
<p>Проведення тренінгів для персоналу. Ведення переговорів з клієнтом.</p>
<p><br /></p>
<p>Оператор очищення інтер'єру</p>
<p>з 07.2011 по 05.2012 (10 місяців)</p>
<p>Hyatt Regency Київ, Київ (прибирання)</p>
<p>Дотримання, підтримання порядку і чистота громадських зон готелю за стандартами, роботи на підлогових пральних машинах.</p>
<p>Своєчасне виконання різних робіт в різних зонах готелю (вестибюль, конференц-зали, SPA, фітнес і т.д.)</p>
<p>Спільної роботи.</p>
<p><br /></p>
<p>Директор меблевого салону</p>
<p>з 04.2004 по 07.2011 (7 років 3 місяці)</p>
<p>"БОЛЕРО", Кривий Ріг (роздріб)</p>
<p>Знання асортименту представлених товарів, консультація покупця, технічний опис товару. Відвідування вимірювань, розробка проекту.</p>
<p>Підтримка клієнта протягом усього проекту.</p>
<p>Документація, переговори з заводами, вирішення спірних питань.</p>
<p>Робота над результатом і повним набором клієнта.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Освіта</strong></p>
<p>КГПІ</p>
<p>Природна історія, Кривий Ріг</p>
<p>Вища, з 1992 по 1998 рік (5 рок 9 місяців)</p>
<p>Викладач хімії та біології</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Додаткова освіта</strong></p>
<p>Російський державний університет туризму і сервісу, підвищення кваліфікації (2013, 14 днів)</p>
<p>Професійні та зовнішні посилання</p>
<p><br /></p>
<p>Znannya mov<br /></p>
<p>? Російська ? вільно</p>
<p>? Українська ? вільна</p>
<p>? Англійська ? середній</p>
<p>? Italiyska ? початк.</p>
<p><br /></p>
<p>Рекомендації</p>
<p>Ходорківська Марина Володимирівна</p>
<p>Керівник до відділення, ТОВ ШЕНЬ Сервіс, +380672307734 (загалний)</p>
<p><br /></p>
<p>Додаткова Інформація</p>
<p>Цілеспрямованість, вирішення завдань, спірних питань.</p>
<p>Підбір, адаптація, навчання персоналу.Проведення тренінгів.</p>
<p>Планування</p>
<p>Формування, розвиток, захист бюджету. Пріоритизація.Контроль якості. Планування закупівель, робота з постачальниками.</p>
<p>Робота з великою кількістю інформації. Клієнт фокус</p>
<p>Спільної роботи.</p>