Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Бухгалтер (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p> РЕЗЮМЕ </p>
    <p> Розворська Наталія Іванівна </p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Освіта:</strong> вища : Уманський державний аграрний університет, за спеціальністю: “Облік та аудит” (магістр, диплом з відзнакою)</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Досвід роботи:</strong> </p>
    <p><br /></p>
    <p>2001-2003- бухгалтер-оператор ЕОМ фінансово-економічного відділу ВАТ “Київсільмаш”;</p>
    <p>з 2003 – бухгалтер ПП “Компанія СВ” та ПП “ЛАКМУС“;</p>
    <p> з 2007- переведена на посаду головного бухгалтера ПП «Компанія СВ»</p>
    <p> з 2008-2009 - Головний бухгалтер ТОВ “КАПІ”, </p>
    <p> ТОВ “Будівництво ЛЮКС”, та чотири СПД; (автопослуги, оптова та </p>
    <p> роздрібна торгівлі, будівництво).</p>
    <p> з 2009-2021 - головний бухгалтер ПП «Лакмус».</p>
    <p> з 2021- по даний час бухгалтер ТОВ «КСМ-ГРУП»</p>
    <p><br /></p>
    <p> <strong>Навички:</strong><strong> </strong></p>
    <p><strong></strong>- знання національних стандартів бухгалтерського обліку ; </p>
    <p>- банківських , касових операцій , розрахунків з дебіторами і кредиторами , розрахунків по заробітній платі ; </p>
    <p>- облік фізичних осіб та СПД ; </p>
    <p>- звітність в пенсійний фонд , організація і контроль ведення податкового обліку , </p>
    <p>- складання податкової звітності (декларація з податку на прибуток, 1 ДФ, ЕСВ, декларація з ПДВ );</p>
    <p> - складання бухгалтерської та податкової звітності , статистичної звітності (баланс , звіт про фінансові результати , тощо); </p>
    <p>- Ведення справ відділу кадрів. </p>
    <p>- впевнене володіння ПК , робота з програмою 1:С Бухгалтерія , </p>
    <p>- досвід успішного проходження перевірок контролюючих органів</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Володіння мовами:</strong> російська та українська досконально, англійська з словником.</p>
    <p>Володіння оргтехнікою: ПК, Інтернет, 1:С, Word, Excel.</p>
    <p>Особисті якості: комунікабельність, організаторські здібності, дружелюбність, ретельність у виконанні роботи, старанність, обов’язковість, здатність до постійного вдосконалення професійних навичок та запозичення досвіду, здібність до навчання й освоєння суміжних спеціальностей. </p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p> <strong>Негативна риса характеру</strong> – справедливість! </p>
    <p>Додаткові відомості: р-н проживання – м. Київ (р-н Теремки, Феофанія) Заміжня, маю двоє дітей 11 та 9 років.</p>
    <p>Припустиме місце роботи: бухгалтер, менеджер з продажу, помічник керівника, діловодство, податковий та бухгалтерський облік, оптова та роздрібна торгівлі, <strong>п</strong>ослуги, всі види звітності. Ведення кадрів та кадрової документації.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Дата народження – 26.04.1983 рік. (39 р.) </p>
    <p> МАЮ ВЕЛИКЕ БАЖАННЯ ПРАЦЮВАТИ !!!</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: